(06-11-2014, 02:34 PM)garvanitis Έγραψε: Υπερδίπλωση σημαίνει αυτό ακριβώς. Το θέμα είναι τι σημαίνει όταν χτυπάει στην ευθεία. (όταν λέμε "χτυπάει" εννούμε ότι ανάβει το λαμπάκι της, το major failure και χτυπάει το καμπανάκι) Γιατί μπορεί να συμβεί, τι σημαίνει και ποιο είναι το πρόβλημα είναι η ερώτησή μου. Όταν στρίβει το λεωφορείο είναι λογικό να χτυπήσει προληπτικά για να προειδοποιήσει τον οδηγό, στην κάθε περίπτωση πάντως το λεωφορείο θα παραμείνει ένα κομμάτι... Όταν φτάσει στο μέγιστο όριο διπλώματος θα ακινητοποιηθεί από μόνο του.Προκαλείται από τις συνεχόμενες στροφές; πχ γραμμή 34. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορεί να στρίψει ή να δρομολογηθεί σε γραμμές με πολλές στροφές;
(06-11-2014, 02:34 PM)garvanitis Έγραψε: Έτσι όπως το περιγράφεις είναι ηλεκτρονικό το πρόβλημα. Αλλά μπορεί να μην είναι από το σαζμάν, πιο πιθανό μου φαίνεται να είναι από την EDC. Λογικά μάλιστα θα πρέπει να έβγαλε μήνυμα "Check transmission at next stop". Το συνεργείο του σταθμού μπορεί να σβήσει την βλάβη και να συνεχίσει το όχημα (αν είναι όντως υπαρκτό το πρόβλημα θα ξαναεμφανιστεί).Το σαζμάν δεν είναι αυτό που προσαρμόζει τις ταχύτητες; Αν δεν πεις τι είναι το EDC, τότε πιστεύω να είναι από το σαζμαν, μέχρι να το πεις. Λογικά πρέπει εκείνην την ημέρα, να έσβησαν την βλάβη από τον Σταθμό , να συνέχισε το δρομολόγιο στο 56 και για το φινάλε γράψανε στην αναφορά για το αμαξοστάσιο το πρόβλημα, ώστε να μην το δίνει σε ανηφορικές γραμμές.