06-11-2014, 02:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-11-2014, 02:52 PM από garvanitis.)
(06-11-2014, 02:09 PM)GiannisB Έγραψε: Υπερδίπλωση,όταν η φυσούνα διπλώνεται πάνω από το επιτρεπτό όριο; Αν είναι αυτό, δεν θα έχει αποτέλεσμα να σχιστεί; Και αν ισχύει επίσης να σχιστεί, σημαίνει ότι πράγματι το αρθρωτό λεωφορείο είναι επικίνδυνο διότι θα κοπεί στα δυο το λεωφορείο.
Υπερδίπλωση σημαίνει αυτό ακριβώς. Το θέμα είναι τι σημαίνει όταν χτυπάει στην ευθεία. (όταν λέμε "χτυπάει" εννούμε ότι ανάβει το λαμπάκι της, το major failure και χτυπάει το καμπανάκι) Γιατί μπορεί να συμβεί, τι σημαίνει και ποιο είναι το πρόβλημα είναι η ερώτησή μου. Όταν στρίβει το λεωφορείο είναι λογικό να χτυπήσει προληπτικά για να προειδοποιήσει τον οδηγό, στην κάθε περίπτωση πάντως το λεωφορείο θα παραμείνει ένα κομμάτι... Όταν φτάσει στο μέγιστο όριο διπλώματος θα ακινητοποιηθεί από μόνο του.
(06-11-2014, 02:09 PM)GiannisB Έγραψε: Ωραία, θα ψάξω το σύνταγμα για να δω, αν πράγματι υπάρχει η νομοθεσία και θα απαντήσω επίσημα.
Στο Σύνταγμα δεν θα βρεις τίποτα, την νομοθεσία περί προμηθειών δημοσίου πρέπει να ψάξεις. Αλλά να ξέρεις ότι θα χάσεις τον χρόνο σου, δεν υπάρχει κάποια διάταξη όπως την περιγράφεις. Μάλλον παρανόησε ο οδηγός ή εσύ αυτό που γράφω παραπάνω - το οποίο είναι αυτό που ισχύει.
(06-11-2014, 02:09 PM)GiannisB Έγραψε: Όταν το έπαθε το πρόβλημα το 659 στην ανηφόρα, μέσα στο Ωραιόκαστρο, ανάμεσα στις στάσεις μεταξύ Διγενής Ακρίτας και Γυμνάσιο πήγαινε μέχρι 2η ενώ σε εκείνον τον δρόμο πας με 3η. Φαινόταν λες και ήταν έτοιμο να εκραγεί. Στην κατηφόρα μετά, τις έπαιρνε κανονικά τις ταχύτητες, όπως και στην αντίθετη κατεύθυνση προς Ωραιόκαστρο το εμφάνιζε αλλά κάπου-κάπου. Τώρα προς Ωραιόκαστρο δεν μπορώ να καταλάβω, το κάπου-κάπου. Υποτίθεται όπως περιγράφεις την διαδικασία είναι πολύπλοκη και μπορεί να γίνει μόνο στο αμαξοστάσιο, μήπως έκανε κάποια επέμβαση το συνεργείο του Σταθμού;
Έτσι όπως το περιγράφεις είναι ηλεκτρονικό το πρόβλημα. Αλλά μπορεί να μην είναι από το σαζμάν, πιο πιθανό μου φαίνεται να είναι από την EDC. Λογικά μάλιστα θα πρέπει να έβγαλε μήνυμα "Check transmission at next stop". Το συνεργείο του σταθμού μπορεί να σβήσει την βλάβη και να συνεχίσει το όχημα (αν είναι όντως υπαρκτό το πρόβλημα θα ξαναεμφανιστεί).
(06-11-2014, 02:09 PM)GiannisB Έγραψε: Γιατί όσο κοντά στον Φοίνικα τόσο πιο καλά; Για για ήταν το ''πτώμα'' το λεωφορείο κοντά στον Φοίνικα αντί στο 52 να ήταν δρομολογημένο έπρεπε στο 11 τότε ναι, θα ήταν κοντά στον Φοίνικα
Γιατί εκεί βρίσκεται το DAF. Όσο πιο κοντά λοιπόν, τόσο πιο γρήγορα θα πάει... Αν υπάρχει βέβαια κίνδυνος να μείνει στο δρόμο δεν θα βγει καν για δρομολόγιο.
(06-11-2014, 02:09 PM)GiannisB Έγραψε: Και όμως έχει γίνει μετεπιβίβαση σε Ε.Ο στο 52 με b7LA να έχει βλάβη, ευτυχώς που εκείνην την ημέρα είχε κίνηση σε εκείνον τον δρόμο λόγω από έργα και έτσι στο επόμενο που ήμουν μέσα τους πήρε από το προηγούμενο. Σήμερα πάντως στο 19 το 659 βρίσκεται
Οπωσδήποτε αν μείνει στο δρόμο το λεωφορείο δεν θα τους παρατήσεις εκεί τους επιβαίνοντες αλλά θα τους πάρεις με τα επόμενα ή θα στείλεις άλλο όχημα κενό. Αλλά δεν το προκαλείς να συμβεί κιόλας δρομολογόντας προβληματικό αυτοκίνητο...
(06-11-2014, 02:30 PM)AquaSonic Έγραψε: Αντιληπτο. Δεδομενου ομως οτι εμεις δεν μπορουμε να επιβεβαιωσουμε τις πηγες σου, δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για την συντηρηση του ΟΑΣΘ. Με την ιδια λογικη, φυσιολογικο και λογικο ειναι και η ΟΣΥ να κανει την ιδια συντηρηση, ασχετα αν στα π.χ 200 η οσα ειναι ξεχναω Ν2 το καθενα να μην εχει καμια ιδια αποκριση σε ολους τους τομεις με το διπλανο του.
Άστοχη η σύγκριση ΟΑΣΘ με ΟΣΥ. Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ έχουν κατά πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από τα αντίστοιχα αθηναϊκά... Σαν μέτρο σύγκρισης, τα B7L του 2003 έχουν περίπου τα χιλιόμετρα που έχουν τα Ν1. Και στέκονται και συνεχίζουν τη στιγμή που τα Ν1 θεωρούνται ήρωες είναι στα πρόθυρα κατάρρευσης μηχανικά παρόλο που έχουν δεν έχουν ακουμπήσει το πρώτο εκατομμύριο χιλιόμετρα (όταν κόπηκαν τα ΥΕΗ και βγήκαν προς πώληση ελάχιστα είχαν συμπληρώσει 1.000.000). Ο λόγος είναι γιατί βρίσκονται διαρκώς στον δρόμο σε αντίθεση με τα λεωφορεία των ΟΣΥ που μπορεί να είναι εκτός κυκλοφορίας για μήνες ή ακόμη και χρόνια. Αλλά αν θέλεις να συγκρίνουμε και συνομήλικα λεωφορεία οι Αλέξανδροι της Μηχανιώνας "βλέπουν" το δεύτερο εκατομμύριο χιλιόμετρα τη στιγμή που τα Ν2 κάτω αποσύρονται κακήν κακώς λόγω της ιδιαίτερα κακής κατάστασής του πολύ πριν πρωτομηδενίσουν τον χιλιομετρητή (που δεν είναι δα και δύσκολο για ένα Ο405). Η ίδια η κατάσταση των οχημάτων μιλάει μόνη της. Και επιμένω ότι εφόσον αμφισβητεί κανείς ότι η συντήρηση δεν είναι η προβλεπόμενη έχει και την ευθύνη να τεκμηριώσει τον λόγο του.