06-11-2014, 04:23 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-11-2014, 04:26 AM από garvanitis.)
(04-11-2014, 03:48 PM)AquaSonic Έγραψε: πμ
Εσύ ειδικά έχεις άποψη από πρώτο χέρι, τόσο με πμ όσο και προσωπικά...
(04-11-2014, 03:48 PM)AquaSonic Έγραψε: Με μειοδοτικο ηταν και επρεπε να παρουν Hispacold? Και στην τελικη, εγγυηση δεν ειχαν;
Δεν είναι μόνο η περιορισμένη απόδοση του κλιματιστικού (που εδώ που τα λέμε βέβαια είναι επαρκές - λεωφορείο είναι και όχι reefer, αν έχει 40C έξω θα έχει μειωμένη απόδοση). Παίζουν σοβαρό ρόλο η μόνωση που έχει το αυτοκίνητο (κυρίως από κάτω όσο κι αν φαίνεται παράξενο) και οι απώλειες του ιδίου του οχήματος (πόρτες, παράθυρα, χρήση ή όχι κουρτινών κλπ). Βλάβες βγάζουν βέβαια, αλλά η συχνότερη είναι σχετικά απλή άσχετα αν το νεκρώνει, κόβουν εύκολα τους ιμάντες.
(04-11-2014, 03:48 PM)AquaSonic Έγραψε: Μπορεις να ανοιξεις ενα.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ανόητο να ανοίγονται νέα θέματα για να δοθεί μια απάντηση πέντε σειρών και να καταλήγουν στην αφάνεια μετά... Την ίδια άποψη έχω και για τα θέματα "αχταρμάδες" (πχ. "Γενικές απορίες περί συγκοινωνιακών θεμάτων εξωτερικού"). Γνωρίζεις καλύτερα από όλους μας τα σχετικά περί BVG θέματα οπότε εφόσον κρίνεις ότι μπορεί να υποστηριχθεί σοβαρά ένα τόπικ περί της συγκεκριμένης εταιρίας και τα συγκοινωνιακά θέματα του Βερολίνου (εμένα θα με ενδιέφερε σίγουρα, δεν γνωρίζω όμως για τους υπόλοιπους) θα σου πρότεινα να το ανοίξεις εσύ απαντώντας μου εκεί.
(04-11-2014, 07:31 PM)GiannisB Έγραψε: Με φωτογραφία κάθε σελίδας αναφοράς δεν γίνεται; Ο ΟΑΣΘ όμως τι πρόβλημα θα έχει να δημοσιοποιηθούν αυτά τα στοιχεία με τις βλάβες; Δεν πρέπει να τα ξέρει ο εκάστοτε επιβάτης, τι συμβαίνει;
Ασφαλώς και όχι και δεν είναι καν η δουλειά του... Αλλά εδώ που τα λέμε, άντε και συνέβαινε κάτι τέτοιο, πες ότι τα δελτία βλαβών και οι επισκεύες είναι αναρτημένα στη σελίδα ή είναι στη διάθεση του κάθε επιβάτη επί του οχήματος, τι ακριβώς θα καταλάβει ο επιβάτης;
Για να το πάω και ένα βήμα παραπάνω για να το δεις και μόνος σου, μια από τις πιο συνηθισμένες βλάβες που αναφέρονται στα δελτία βλαβών των αρθρωτών είναι το "χτυπάει η υπερδίπλωση". Τι καταλαβαίνεις τώρα εσύ διαβάζοντας αυτό; Είναι σοβαρή βλάβη; Επισκευάζεται εύκολα; Είναι επικίνδυνο το λεωφορείο που την έχει;
(04-11-2014, 07:31 PM)GiannisB Έγραψε: Για την νομοθεσία πες ότι έχεις δίκιο, μπορεί να έκανε ένα λάθος ο άνθρωπος. Δεν είναι δικηγόρος, αλλά οδηγός. Για να διεξάγουμε μια έρευνα κατά την γνώμη μου, δεν πρέπει να αντλούμε από παντού πληροφορίες;
Το ότι αντλούμε από παντού πληροφορίες δεν σημαίνει ότι δεν τις φιλτράρουμε... Άσε που εκείνος που σου το είπε είτε έχει παρανοήσει κάποια κουβέντα που άκουσε σου είπε κάτι διαφορετικό από αυτό που έγραψες. Αυτό που ισχύει είναι το εξής:
Για ένα διαγωνισμό για οποιαδήποτε προμήθεια ή υπηρεσία απαιτούνται τουλάχιστον τρεις προσφορές. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν συγκεντρωθούν τότε ο διαγωνισμός επαναπροκυρήσσεται και αν πάλι δεν συγκεντρωθούν αξιολογούνται οι υπάρχουσες και ανατίθεται η εργολαβία.
(04-11-2014, 07:31 PM)GiannisB Έγραψε: Α και κάτι που ξέχασα, ένα σενάριο να πω για το 659
Είχα αναφέρει ότι είχε πρόβλημα με τις ταχύτητες. Δεν έπαιρνε την 3η. Μπας και είχε στρωθεί σε ίσιες γραμμές με σταματήματα, και έτσι αποφάσισαν να το στείλουν στο 52 για να δουν αν λύθηκε το πρόβλημα και τελικά για να επέστρεψε στο 56, πρέπει να λύθηκε. Αν έμενε στο 52 πιο εύκολα θα το μάζευε ο γερανός, αν στο 56 πιο δύσκολα, για αυτό το στείλανε στο 52;
Η συνηθέστερη αιτία για την οποία μπορεί να μην παίρνει κάποια ταχύτητα είναι κάποια βλάβη στην πλακέτα της. Αυτή αλλάζει μέσα σε έλαχιστα λεπτά αν έχει κάποιο πρόβλημα ενώ αν η βλάβη οφείλεται σε βρωμιά συγκεντρωμένη στη φούσκα ή υγρασία καθαρίζεται οπότε και το αυτοκίνητο είναι έτοιμο. Αν είναι πιο σοβαρό το πρόβλημα τότε πρέπει να κατέβει το σαζμάν και να ανοιχτεί, εργασία που προϋποθέτει το λύσιμο του μισού αυτοκινήτου πίσω καθώς και το κατέβασμα της μηχανής. Αν ταυτόχρονα δεν υπάρχει και το απαιτούμενο ανταλλακτικό διαθέσιμο τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα γιατί για να το πάρεις από ένα άλλο λεωφορείο που έχει σοβαρή μεν αλλά διαφορετική βλάβη πρέπει να κάνεις την ίδια διαδικασία και σε εκείνο - και να την επαναλάβεις όταν έρθει το ανταλλακτικό. Αυτή όλη η ιστορία είναι πολλές εργατώρες οι οποίες θα μπορούσαν να διατεθούν σε άλλα λεωφορεία με λιγότερο χρονοβόρες βλάβες - ειδικά τώρα που το κάθε λεωφορείο είναι απαραίτητο.
Στο 52 με υποψία προβλήματος στο σαζμάν δεν υπήρχε περίπτωση να μπει με τίποτα, τυχαία έκτακτη δρομολόγηση για κάλυψη κενού ήταν. Αν έμενε εκεί με τις ταχύτητες που αναπτύσει στην εθνική θα μπορούσε να έχει καταστραφεί το σαζμάν του. Ο δε γερανός δεν έχει πρόβλημα να το μαζέψει οπουδήποτε. Εύλογο βέβαια ότι όσο πιο κοντά στον Φοίνικα βρίσκεται το αμάξι-"πτώμα" τόσο το καλύτερο, πιο γρήγορα θα φτάσει... Και κάτι ακόμα... Δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι αν ήσουν στο συμβάν όταν έμεινε το 659 μπορείς να με βοηθήσεις. Όταν δεν έπαιρνε την 3η έκανε ακολουθία 1η-2η-4η-5η ή έπαιρνε μόνο 1η-2η; Γιατί αν επαναλαμβανόταν το πρόβλημα στο 52 στην μεν πρώτη περίπτωση θα "κρεμούσε" μεν ανάμεσα στη 2η και την 4η (ειδικά φορτωμένο θα γονάτιζε) αλλά μετά που θα "γέμιζε" την 4η δεν θα είχε πρόβλημα. Στην δεύτερη περίπτωση όμως, με "σκασμένη" 2η θα σερνόταν με max 25km/h με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό και για τα υπόλοιπα συστήματά του.
Κράτα και κάτι ακόμα: Δεν είναι η πιο σοφή επιλογή να κάνεις μετεπιβίβαση τον κόσμο από ένα λεωφορείο που έχει μείνει στη μέση της Ε.Ο.