04-11-2014, 10:31 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-11-2014, 10:32 AM από aquasonic.)
(04-11-2014, 03:04 AM)garvanitis Έγραψε: Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι η γνώση τους είναι προϊόν εμπιστευτικής πληροφόρησης και από τη στιγμή που δεν δίνονται στη δημοσιότητα από τον ΟΑΣΘ δεν μπορώ να τα δημοσιοποιήσω εγώ. Τα συζητάμε κατ' ιδίαν και μάλιστα μόνο με ανθρώπους που εμπιστευόμαστε αλλά μέχρι εκεί.
Το αντιλαμβανομαι. Μπορω ομως να συνεχισω να διαφωνω με αυτα που λες αφου δεν εχω χειροπιαστα στοιχεια. Και απο την ΕΘΕΛ μεσα λενε οτι η συντηρηση ειναι χαρα.
Σύναψη:Κυνηγός - Ψαράς - Οδηγός
Δεν έχεις άδικο, γι' αυτό φιλτράρουμε και διασταυρώνουμε τα πάντα... (βέβαια οφείλεις να παραδεχτείς πώς αν σου έλεγα κάποτε ότι κυκλοφορεί SS500 με μηχανή Mercedes ούτε εσύ θα το πίστευες - η πραγματικότητα ξεπερνά κάποιες φορές και την πιο απίθανη φαντασία).
Για το αρκουδίσιο θα σου ανταπαντήσω HISPACOLD.
Αν ο ΟΑΣΘ πηρε τα Hispacold (υποθετω λογω κοστους; ) και βγηκαν μαπα, πως μπορω να εμπιστευτω οτι δεν κανουν και θυσιες στην επισκευη των οχηματων; Και οι 2 ξερουμε οτι αλλο γνησιο ανταλλακτικο και αλλο ημιτασιον.
Σύναψη:Και κάτι τελευταίο για τον Aquasonic αν και off topic:
Έχω αναφορά για "νέα" προμήθεια λεωφορείων από την BVG, κάτι B7LA και κάτι Citaro G από Ολλανδία και Στουτγάρδη αντίστοιχα. Είναι αριθμημένα στη σειρά 40χχ. Τι ξέρουμε; Επίσης πότε να περιμένουμε κάποια παρουσίαση του CityWide;
Last but not least: Από σένα ειδικά περίμενα ένα σχόλιο για τη συγγένεια του D7C με την KHD...
Οταν θεσεις τα ερωτηματα στα καταλληλα θεματα θα παρεις και απαντηση!