01-11-2014, 06:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-11-2014, 06:17 PM από george-oasth.)
το 659 ειναι σε φαση στρωσιματος απ'οτι εμαθα...Χθες μπηκε στο 52 το απογευμα,και σημερα ειναι στο 21...
Το 5 και το 10 οταν παιρνουν ξενα οχηματα ειναι γιατι στελνουν τα b9l στο 72..
Και του 14 τα οχηματα δεν εχουν καποιο θεμα...Ολα κυκλοφορουν αν δεις στην τηλεματικη,και επιπλεον πανε και στο 12 και στο 78 οταν δεν ειναι διαθεσιμα 900αρια
Τα 900αρια εχουν προβλημα..Αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι;;;ειναι θεμα μηχανικης φυσεως;;;Δεν νομιζω τα 800αρια b9l να ειχαν καποια περιοδο τοσο εντονα προβληματα σαν τα 900αρια...
Για σενα garvanitis....Μου χουν πει οτι το cityclass εχει διαφορετικο κοψιμο τιμονιου απο τα b7l...Και οτι καλυτερο ειναι το b7l...Ειδικα για το 26,μου ειπε οτι δεν μπορει να μπει cityclass λογω τιμονιου...
Επισης οτι τα citelis εχουν πολυ βαρυ τιμονι,και για αυτο τα προτιμανε σε γραμμες με ευθειες...Οντως δικιο εχεις.σαν τα agora μοιαζουν.
Ανεβηκα χθες στο 289 και στην τριτη πορτα το πατωμα ειχε ενα μεγαλο βαθουλομα...
(01-11-2014, 04:14 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: μεταξυ μας η αποψη και οι απαντησεις του χρηστη "garvanitis" ειναι πιο ορθολογικη και πιο τεκμηριωμενη σε οτι εχει αναφερει,,,, κατα αρχην τα 300 ειναι ετοιμα να σκορπισουν... εκτος απο το 381 που λαμπαδιασε και το 356 το εσωσαν τελευταια στιγμη απο φωτια. μπηκα στο 383 και ετριζε ολοκληρο... πατουσε γκαζι και τρεμαμε σαν να γινοταν σεισμος... τα βολβο αν δεν εκλεισαν 10 ετη τα κλεινουν συντομα αν δεν κανω λαθος, και δουλευουν μια χαρα.. εκτος απο καποια που ειναι με προβληματα σε ισιαδια ολα τα αλλα μια χαρα καταπινουν χιλιομετρα σε ανηφορες απροβληματιστα.. και πραγματι ο ηχος τους οταν ανεβαζουν στροφες ειναι πολυ ωραιος..αααα και τα 300αρια του φιλυρου μπαζουνε νερα μην το ξεχασω να το αναφερω.. και πολυ αβολες θεσεις εχουν ολα τα ιβεκο. και τα b7la σε σχεση με τα b9la ειναι επισης πιο ανθεκτικα... μετρα ποσα ειναι αφαντα απο γραμμες 5 10 12 14 78 και ποσα 700αρια 800αρια b7la εχουν προβληματα,...το 704 ειχε καθαρα ενα ηλεκτρονικο προβλημα το οποιο δημιουργησε τη φωτια μικρης εκτασης, αποκατασταθηκε πληρως και σημερα ειναι στη γραμμη 10.. σε αντιθεση με τη λατρεια σου που καηκε ολοσχερως. επισης το 719 που ειχες απορια δουλευει κανονικοτατα και ειναι στο 7 σημερα οσο για το 725 ομολογω δεν γνωριζω κατι... ας πουμε σημερα η γραμμη 10 δουλευει με αλεκους του 72 700αρια της καλαμαριας και 3-4 b9la... εδω και καιρο το 12 και 14 δουλευει με κομμενους αλεκους και κομμενα 700αρια απο 32 19 52 27 34 και αναγκαστικα περνουν μονα αυτες οι γραμμες,... τα γεγονοτα μιλουν απο μονα τους και συμβαδιζουν με τα οσα λεει ο garvanitis.Οχι ολα...συγκεκριμενα 300αρια ειναι σε ασχημη κατασταση...Μου ρχετε στο μυαλο το 375 και το 380...Στο 379 που ανεβηκα χθες μου φανηκε πολυ καλο...
(01-11-2014, 04:14 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: μεταξυ μας η αποψη και οι απαντησεις του χρηστη "garvanitis" ειναι πιο ορθολογικη και πιο τεκμηριωμενη σε οτι εχει αναφερει,,,, κατα αρχην τα 300 ειναι ετοιμα να σκορπισουν... εκτος απο το 381 που λαμπαδιασε και το 356 το εσωσαν τελευταια στιγμη απο φωτια. μπηκα στο 383 και ετριζε ολοκληρο... πατουσε γκαζι και τρεμαμε σαν να γινοταν σεισμος... τα βολβο αν δεν εκλεισαν 10 ετη τα κλεινουν συντομα αν δεν κανω λαθος, και δουλευουν μια χαρα.. εκτος απο καποια που ειναι με προβληματα σε ισιαδια ολα τα αλλα μια χαρα καταπινουν χιλιομετρα σε ανηφορες απροβληματιστα.. και πραγματι ο ηχος τους οταν ανεβαζουν στροφες ειναι πολυ ωραιος..αααα και τα 300αρια του φιλυρου μπαζουνε νερα μην το ξεχασω να το αναφερω.. και πολυ αβολες θεσεις εχουν ολα τα ιβεκο. και τα b7la σε σχεση με τα b9la ειναι επισης πιο ανθεκτικα... μετρα ποσα ειναι αφαντα απο γραμμες 5 10 12 14 78 και ποσα 700αρια 800αρια b7la εχουν προβληματα,...το 704 ειχε καθαρα ενα ηλεκτρονικο προβλημα το οποιο δημιουργησε τη φωτια μικρης εκτασης, αποκατασταθηκε πληρως και σημερα ειναι στη γραμμη 10.. σε αντιθεση με τη λατρεια σου που καηκε ολοσχερως. επισης το 719 που ειχες απορια δουλευει κανονικοτατα και ειναι στο 7 σημερα οσο για το 725 ομολογω δεν γνωριζω κατι... ας πουμε σημερα η γραμμη 10 δουλευει με αλεκους του 72 700αρια της καλαμαριας και 3-4 b9la... εδω και καιρο το 12 και 14 δουλευει με κομμενους αλεκους και κομμενα 700αρια απο 32 19 52 27 34 και αναγκαστικα περνουν μονα αυτες οι γραμμες,... τα γεγονοτα μιλουν απο μονα τους και συμβαδιζουν με τα οσα λεει ο garvanitis.Πιστευω οτι εισαι λαθος για τις γραμμες 5,10,14...
Το 5 και το 10 οταν παιρνουν ξενα οχηματα ειναι γιατι στελνουν τα b9l στο 72..
Και του 14 τα οχηματα δεν εχουν καποιο θεμα...Ολα κυκλοφορουν αν δεις στην τηλεματικη,και επιπλεον πανε και στο 12 και στο 78 οταν δεν ειναι διαθεσιμα 900αρια
Τα 900αρια εχουν προβλημα..Αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι;;;ειναι θεμα μηχανικης φυσεως;;;Δεν νομιζω τα 800αρια b9l να ειχαν καποια περιοδο τοσο εντονα προβληματα σαν τα 900αρια...
Για σενα garvanitis....Μου χουν πει οτι το cityclass εχει διαφορετικο κοψιμο τιμονιου απο τα b7l...Και οτι καλυτερο ειναι το b7l...Ειδικα για το 26,μου ειπε οτι δεν μπορει να μπει cityclass λογω τιμονιου...
Επισης οτι τα citelis εχουν πολυ βαρυ τιμονι,και για αυτο τα προτιμανε σε γραμμες με ευθειες...Οντως δικιο εχεις.σαν τα agora μοιαζουν.
Ανεβηκα χθες στο 289 και στην τριτη πορτα το πατωμα ειχε ενα μεγαλο βαθουλομα...