(01-11-2014, 04:14 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: μεταξυ μας η αποψη και οι απαντησεις του χρηστη "garvanitis" ειναι πιο ορθολογικη και πιο τεκμηριωμενη σε οτι εχει αναφερει,,,, κατα αρχην τα 300 ειναι ετοιμα να σκορπισουν... εκτος απο το 381 που λαμπαδιασε και το 356 το εσωσαν τελευταια στιγμη απο φωτια. μπηκα στο 383 και ετριζε ολοκληρο... πατουσε γκαζι και τρεμαμε σαν να γινοταν σεισμος... τα βολβο αν δεν εκλεισαν 10 ετη τα κλεινουν συντομα αν δεν κανω λαθος, και δουλευουν μια χαρα.. εκτος απο καποια που ειναι με προβληματα σε ισιαδια ολα τα αλλα μια χαρα καταπινουν χιλιομετρα σε ανηφορες απροβληματιστα.. και πραγματι ο ηχος τους οταν ανεβαζουν στροφες ειναι πολυ ωραιος..αααα και τα 300αρια του φιλυρου μπαζουνε νερα μην το ξεχασω να το αναφερω.. και πολυ αβολες θεσεις εχουν ολα τα ιβεκο. και τα b7la σε σχεση με τα b9la ειναι επισης πιο ανθεκτικα... μετρα ποσα ειναι αφαντα απο γραμμες 5 10 12 14 78 και ποσα 700αρια 800αρια b7la εχουν προβληματα,...το 704 ειχε καθαρα ενα ηλεκτρονικο προβλημα το οποιο δημιουργησε τη φωτια μικρης εκτασης, αποκατασταθηκε πληρως και σημερα ειναι στη γραμμη 10.. σε αντιθεση με τη λατρεια σου που καηκε ολοσχερως. επισης το 719 που ειχες απορια δουλευει κανονικοτατα και ειναι στο 7 σημερα οσο για το 725 ομολογω δεν γνωριζω κατι... ας πουμε σημερα η γραμμη 10 δουλευει με αλεκους του 72 700αρια της καλαμαριας και 3-4 b9la... εδω και καιρο το 12 και 14 δουλευει με κομμενους αλεκους και κομμενα 700αρια απο 32 19 52 27 34 και αναγκαστικα περνουν μονα αυτες οι γραμμες,... τα γεγονοτα μιλουν απο μονα τους και συμβαδιζουν με τα οσα λεει ο garvanitis.
Για το 381 για τον Α Β λόγο μπορεί το πυροσβεστικό να μην πρόλαβε, να πάει στο σημείο για να το σώσει. Αν θέλεις σώνει και ντε και καλά να βρεις cityclass που είναι σε άθλια κατάσταση, είναι του 51 και 81. Αλλά σε αυτά όποιο λεωφορείο και αν στείλεις εκεί, στην ίδια κατάσταση και χειρότερη θα γίνει. Δες σε τι κατάσταση ήταν τα cityclass, πριν πάνε τα 200αρια της Πυλαίας στα χωριά και δίνανε 2 από τα 200αρια(201-241) κάθε μέρα στο 56, θα σου πω σε παρά πολλή καλή και τα βάζανε συχνά σε αντικατάσταση βλάβης των 600αριων. Ή ένα άλλο γιατί τα cityclass εμπιστεύονται σε γραμμές με αρθρωτά και όχι b7l 12μ που ''αντέχουν'' στις δύσκολες συνθήκες; Δύσκολες συνθήκες εννοώ στις γραμμές με αρθρωτά όπως 19,27,32,34,52 μεγάλο φορτίο επιβατών. Σήμερα άμα θέλεις να δεις το cityclass στην ανηφόρα έχουμε το 223. Α και ξέχασα κάτι ακόμα των χωριών 81-89 σαφώς και είναι μηχανικά ξεκούραστα, αλλά οι κραδασμοί που τρώνε.
Πάμε στους αλέκους δεν λέω, καλά αμάξια είναι, αλλά για τους επιβάτες δεν είναι βολικά γιατί έχουν σκαλιά. Απλά τώρα γιατί γεράσανε δεν ανταποκρίνονται σε κάποιες συνθήκες. Δεν είναι δυνατόν κάποιο της Μηχανιώνας να πηγαίνει με 60χλμ όριο ταχύτητας, εκεί στην Θεσσαλονικιά . Επίσης στης Μηχανιώνας δεν λειτουργούσε ο κλιματισμός φέτος όλο το καλοκαίρι.
Και άλλη φορά σε 2πορτο cityclass έμπαζε νερά αλλά διορθώθηκε ενώ στα b7L δεν διορθώνεται και φυσικά σε b9L του 67 είχα δει να μπάζει νερά σαν καταρράκτης ήταν.