(30-10-2014, 12:56 AM)"mitsos_neapolh Έγραψε: ιωνος δραγουμη με εγνατια λιγο μετα το φαναρι με κατευθηνση για ασβεστοχωρι το 669 βγηκε game over.. δεν ξερω το λογο παντως ηταν καθησμενο προς τα πισω... για λιγα εκατοστα δεν εβρισκε στην ασφαλτο! το 657 το αντικατεστησε λιγο μετα... το 34 παρτι σημερα... τα μισα οχηματα του 34 στο 32... 832 833 289 286 280 34... 739 740 826 828 735 398 στα 32 32Α
Α για αυτό ο οδηγός του 657 είχε αμάξι του 26 χθες. Στο 32 χθες είχε κυρίως του 14, λόγω ΠΑΟΚ. Σκέψου αυτό που έγινε με το 669, αν περίσσευε citelis στο αμαξοστάσιο μόνο, θα το στέλνανε; Η απάντηση είναι ΟΧΙ δυστυχώς, για να μην τα ζορίσουν τάχα στις ανηφόρες,αυτό με μαρτυρίες οδηγών. Στο 27 επίσης χθες είχε 888 και 290 περά από τα 900αρια B9LA που παίρνει.
(30-10-2014, 03:03 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: ναι το εχω ξανα ακκουσει αυτο για την ελειψη ανταλλακτικων.. αλλα και για ελειψη σε οδηγους καποιοι βγαινουν σε συνταξη ας πουμε και δεν προσλαμβανουν αλλους στη θεση τους! οταν λες για το 904 λεγοντε πολλα αλλα δεν γραφονται πως το εννοεις? απαγορευεται να δινοντε πληροφοριες για βλαβες η γενικοτερα σχετικα με τα οχηματα απο τον οργανισμο? αν και θα ηταν λογικο να συνεβαινε αυτο.
Δεν σου φαίνεται πάντως περίεργο που επικρατεί, αυτή η εικόνα μόνο στην Σταυρούπολη; Οδηγούς δεν προσλαμβάνουν λόγω της κρίσης που υπάρχει, αν υπάρχει, αυτό κανείς δεν το ξέρει στον ΟΑΣΘ.