20-09-2014, 11:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-09-2014, 01:50 PM από N1Ellinikou.)
(20-09-2014, 08:51 PM)garvanitis Έγραψε: Ό,τι να 'ναι... Κάπου τα έχεις ψιλομπλέξει... Άλλοι οι συνδικαλιστές (που εκλέγονται από τους εργαζόμενους για να μην ξεχνιόμαστε - δεν φυτρώνουν) και άλλοι οι μέτοχοι. Δημοσιεύματα γνωστής εφημερίδας συγκεκριμένων συμφερόντων παντελώς ανυπόστατα με αφήνουν αδιάφορο - τουλάχιστον μέχρι να αποδείξουν με στοιχεία τα γραφόμενά τους. Για την πληροφόρησή σου για το συγκεκριμένο δημοσίευμα έχει ακολουθηθεί η νομική οδός από τους θιγόμενους.
Το ετήσιο κόστος συντήρησης ανά λεωφορείο το γνωρίζω όπως επίσης και το κόστος καυσίμων. Αλλά εσύ ως πιο ειδικός θα μας τα πεις καλύτερα...
Εννοείται βέβαια ότι αφού το γνωρίζεις περιμένουμε να μας πεις πού πάνε τα λεφτά.
Να μας πεις και ποια είναι. Ονομαστικά... Τάδε φορεάς, τάδε πόλη (και όχι βέβαια κράτος)...
Σοβαρότατα... ΕΣΥ και δυο τρεις άλλοι μιλάτε για τα "κακά" ή ακατάλληλα λεωφορεία. Τα μόνα παράπονα του επιβατικού κοινού αναφορικά με τα λεωφορεία έχουν να κάνουν με το κλιματιστικό το καλοκαίρι και με τα σκαλιά και τα καθίσματα στα Β10ΜΑ και τα Scania. Και βέβαια ο λόγος είναι πάρα πολύ απλός. Το λεωφορείο είναι ένα όχημα το οποίο το παίρνουν για να πάνε από το Α στο Β, αδιάφορο αν φτιάχτηκε στην Ελλάδα ή στο Μπανανιστάν ή αν κοπανάει στις λακούβες ή όχι - δεν τον ενδιαφέρει τον κόσμο. Αλλά αν πιστεύεις το αντίθετο μάζεψε μαρτυρίες και φέρε τις εδώ. Μέχρι τότε λόγια του αέρα είναι όσα λες (και πίστεψέ με, κανένας δεν σε όρισε εκπρόσωπο του επιβατικού κοινού όσο κι αν κάτι τέτοιο πιστεύεις με το μυαλουδάκι σου)
Πάμε και στο "πλερώνω και απαιτώ" τώρα...
Το εισιτήριο του ΟΑΣΘ είναι το φτηνότερο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ακόμα και με την αύξηση που θα πάρει από τον Οκτώβριο. Τελεία και αδιαμφισβήτητο (τουλάχιστον μέχρι να βρεις να μου φέρεις ένα άλλο παράδειγμα). Αν λοιπόν δεχτούμε το "ό,τι δίνεις παίρνεις" με αυτά που πληρώνει ο επιβάτης απολαμβάνει υπερβολικά πολλά. Αν έχεις αντίρηση δεν έχεις παρά να χρησιμοποιήσεις λεωφορείο οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη ή και στην Ελλάδα. Δεν αναφέρομαι όπως βλέπεις ακόμα σε τζαμπατζήδες αν και μάντεψε ποιος τους πληρώνει ΚΑΙ αυτούς... Ότι θα υπάρχει μόνιμη γκρίνια είναι δεδομένο αλλά είναι μικρή μερίδα του επιβατικού κοινού που το πιστεύει αυτό - και αν έχεις αντιρρήσεις κάνε δημοψήφισμα. Και κάτι ακόμα προς γνώση. Το εισιτήριο του λεωφορείου καθορίζεται από τα λειτουργικά του έξοδα. Όχι από τους μισθούς. Πετρέλαιο, ανταλλακτικά, προμήθεια οχήματος έχουν την ίδια τιμή παντού ενώ τους μισθούς του προσωπικού δεν μας αφήνεις σε προηγούμενη σου δημοσίευση να τους πειράξουμε...
Καταρχήν για μένα δεν υπάρχουν "κακά" λεωφορεία. Κατά δεύτερον όσα λεωφορεία έχουν σοβαρές και ακριβές βλάβες είναι κατά κύριο λόγο Β9 και Irisbus, δευτερευόντως Citaro και Β7. Και μάντεψε ποια δεν βγάζουνε σχεδόν καθόλου... Άλλη μια απόδειξη ότι δεν έχεις την παραμικρή σχέση με το αντικείμενο αλλά ούτε και πληροφόρηση. Διότι αν είχες θα γνώριζες ότι υπάρχει λεωφορείο που ανήκει σε έναν τύπο που εγκωμιάζεις που έχει μη επισκεύασιμη βλάβη. Τα Β7 το πολύ πολύ να κόψουν κανένα λουρί ή κανένα σπιράλ, ζημιές που επισκεύαζονται σε ένα μισάωρο. Σπάνια να βγει κάτι πιο σοβαρό. Όσο για την γνώμη των εργαζόμενων (αν δεν είναι και αυτή της φαντασίας σου) αν δεν τους αρέσουν τα λεωφορεία του Οργανισμού δεν έχουν παρά να παραιτηθούνε - υπάρχουν πολλοί άνεργοι οδηγοί που θα τα δούλευαν ευχαρίστως...
Σε όλες τις κρατικοδίαιτες επιχειρήσεις, σε όλες τις ΔΕΚΟ αλλά και στο ίδιο το Δημόσιο που αμοίβεται πλουσιοπάροχα για τραγικές υπηρεσίες (και αρνείται να εργαστεί ή έστω να αξιολογηθεί). Σου φτάνουν τα παραδείγματα;
Αν θέλεις να το πάμε και ένα βήμα παραπάνω η δηλωμένη θέση μου είναι η κατάργηση της επιδότησης και η άρση του μονοπωλίου. Η τιμή του εισιτηρίου και η συχνότητα θα καθορίζεται από τον ανταγωνισμό και τις πληρότητες. Πώς σου φαίνεται αυτό;
Πάμε και στο τελευταίο... Οι γραμμές της Καλαμαριάς (5, 6) έχουν συχνότητα αιχμής (εφαρμοσμένη και όχι βάσει προγράμματος) 12 λεπτά. Οι γραμμές του ΙΚΕΑ που εξυπηρετούν εκτός από τη διαδρομή τους και όλες της γραμμές που καταλήγουν εκεί έχουν 6-8 λεπτά. Το ίδιο και το 27, το ίδιο και οι γραμμές του ΚΤΕΛ. Το Ωραιόκαστρο και ο Εύοσμος είναι μήπως κόμβοι και δεν το γνωρίζω; Δεν σχολιάζω καν το παραμύθι του 45λεπτου...
Έτσι φαίνεται ότι θα γίνει... Και σκέψου ότι 50 άτομα είναι 20 βάρδιες...
Γιατί με κάτι πρέπει να ασχολούμαστε, να έχουμε κάτι να γκρινιάζουμε... Είπαμε... Όλη μέρα στο λεωφορείο με μόλις 0,74€. Αλλά είπαμε... είναι ακριβό...
Ε, ναι είναι... Εξάλλου το λέει παρακάτω...
Βέβαια καλύτερα να μην μιλήσουμε για την πλειοψηφία των συνταξιούχων κάτω των 65 ετών, ούτε για τα παράλληλα εισοδήματά τους από παράλληλη "μαύρη" εργασία...
[edit mod] Αφαίρεση flaming
Ναι και ισχύουν φυσικά τα 45 λεπτά συχνότητα. Τόσο το Ωραιόκαστρο όσο και Εύοσμος είναι περιοχές, με ανάπτυξη πολλοί επισκέπτες κάθε μέρα.Και όσους και οδηγούς να αντικατασταθούν, πάλι θα υπάρχει, το πρόβλημα
Στα Ευρωπαϊκά κράτη ο μισθός είναι κατά πολύ υψηλότερος. Επομένως λογικό και επακόλουθο να το θεωρούν, χαμηλή την τιμή των εισιτηρίων. Και τα λεωφορεία ναι, βλέπουν οι επιβάτες τον κλιματισμό αλλά και ασφάλεια, καθαριότητα και το πιο σπάνιο αλλά ισχύει, αν είναι όμορφο ή όχι. Όσο για τα b7L δεν μπαίνω στον κόπο, να σου απαντήσω, ζεστάματα ,αλλαγές μοτέρ σε συχνό φαινόμενο, αβαρίες. Έτσι είναι όμως, όταν βλέπουμε αυτά που θέλουμε.