19-09-2014, 10:37 PM
(19-09-2014, 05:52 PM)garvanitis Έγραψε: Υποθέτω ότι καταλαβαίνεις ότι με την παράκαμψη που προτείνεις δεν υπήρχε καμία απολύτως περίπτωση να προλάβει κανείς ούτε το τρένο ούτε το λεωφορείο...
Εαν σώνει και καλά θέλει αποζημίωση για το εισιτήριο να απευθυνθεί στους φορείς που οργάνωσαν τις διαδηλώσεις και σε αυτούς που επέτρεψαν να γίνουν. Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι δεν ήταν οι μέτοχοι και οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ που έκλεισαν τους δρόμους.
Επικίνδυνη η άγνοια...
Η δύναμη των λεωφορείων ανατολικά μόνο μεγάλη δεν είναι... Αν στείλεις τα λεωφορεία να κάνουν βόλτες στην περιφερειακή δεν θα μείνει κανένα να καλύψει τις ανάγκες - δεν συζητάω καν για το πρόγραμμα δρομολογίων.
Εσύ και οι άλλοι 30 που θέλατε να πάτε στον σταθμό να πάτε με τα πόδια. Πιο γρήγορα θα φτάσετε εξάλλου...
Ναι, ισχύει και σημαίνει αυτό ακριβώς...
(κάτι που σημαίνει ότι τέρμα οι αγορές νέων λεωφορείων)
Οι μέτοχοι όμως επωφελούνται φυσικά, με αυτήν την κατάσταση πχ οικονομία καυσίμων. Φυσικά και στους φορείς, και στον ΟΑΣΘ όμως, που δεν έκανε τίποτα να εξυπηρετήσει τα τέρματα ΚΤΕΛ και σταθμό Υπάρχουν 100 εναλλακτικές, που φυσικά μπορούσες να φτάσεις 20 λεπτά λίγο πιο αργά στον προορισμό σου.
Η δύναμη των λεωφορείων ανατολικά μια χαρά μεγάλη είναι, με καλές εξυπηρετήσεις και να μην το ξεχνάμε με καλά λεωφορεία. Εκεί φαίνεται η καλή πλευρά του ΟΑΣΘ,
Εδώ φτάσαμε να έχουμε 20 χρονών λεωφορεία,ας συμμαζέψουν πρώτα τα οικονομικά του Οργανισμού, όχι όμως σε περικοπές δρομολογίων ή σε μισθούς εργαζομένους αλλά σε μετόχους να αναλαμβάνουν τις ζημιές και με το αποθεματικό του οργανισμού. Λεφτά στον ΟΑΣΘ υπάρχουν, το θέμα είναι που πάνε. Δυστυχώς μέχρι το 2025 b7l κρίμα