01-09-2014, 11:49 PM
(01-09-2014, 07:46 PM)georgio Έγραψε: Εγώ περιμένω πάντως πότε επιτελους θα σοβαρευτεί ο ΟΑΣΑ με το θέμα της ακριβής χρονικής διέλευσης των λεωφορείων. Δεν γίνεται να έχουμε 2014 με πρόσβαση στο διαδίκτυο από την πλειοψηφία των επιβατών και τα λεωφορεία να περνάνε σε άκυρες ώρες, με αποτέλεσμα τα βρισίδια να τα ακούνε οι οδηγοί που στην ουσία δεν φταίνε.
Στην τελική ας βγάλουν τα αμ/σια ποσα λεωφορεία και πόσους οδηγούς έχουν και να καθοριστεί έτσι το πρόγραμμα. Τι να το κάνω όταν το 608 στην αιχμή στο site είναι 6' και πολλές φορές χτυπάει 8' και 10'; Ή ακόμα χειρότερα στα 235 και 237 που σχεδόν πάντα λείπει όχημα... Χίλιες φορές να εκτελούνται τα δρομολόγια που μπορούν να βγουν παρά να είναι εικονικα και να βγαίνουν 1 φορά τη βδομάδα!
Πλέον που έχουν επανέλθει τα δεδουλευμένα ρεπό δεν είναι κάθε μέρα σίγουρο πόσους ακριβώς οδηγούς θα έχεις. Επιπλέον, στην Διαύγεια υπάρχουν πολλές αποφάσεις για διαγραφή προσωπικού λόγω αδικαιολόγητης απουσίας για πολλούς μήνες ακόμα και χρόνο πράγμα που σημαίνει ότι όλο το προηγούμενο διάστημα πριν την διαγραφή τους έβγαιναν βάρδιες για εκείνους στις οποίες ποτέ δεν ερχόταν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όντως πρέπει να κοπούν άμεσα αρκετές βάρδιες ώστε να ανταποκρίνονται τα δρομολόγια στην πραγματικότητα. Ελπίζω οι αλλαγές που διαβάσαμε στα ειδησεογραφικά site (Α4, 154, Β8, Γ10 κλπ. με εξαίρεση τις Περιμετρικές) να εφαρμοστούν το συντομότερο δυνατό όπως και άλλες τροποποιήσεις που πιστεύω εντάσσονται στον σχεδιασμό π.χ. τοπικοποιήση Α13 κ.α. ώστε να επιτευχθεί σημαντική εξοικονόμηση οχημάτων και οδηγών. Όσον αφορά τα λεωφορεία πρόβλημα δεν υπάρχει με εξαίρεση την Ράλλη που δανείζεται Irisbus από τον Πειραιά. Ο στόλος είναι πολύ μεγάλος για τα οχήματα που χρειαζόμαστε και καλό θα ήταν να μειωθεί περαιτέρω. Τρανό παράδειγμα είναι ότι μετά τις αποσύρσεις του Δεκεμβρίου πολλά οχήματα σταδιακά επανακυκλοφορούν, ειδικά από Ράλλη.