29-08-2014, 06:06 PM
Επιτέλους φτηνές τιμές για τους τακτικούς χρήστες των αστικών συγκοινωνιών! Προφανής -και σωστός- στόχος να ενταχθούν όλο και περισσότερες κατηγορίες πολιτών στο σύστημα της ενιαίας κάρτας και να συμφέρει ολοένα και λιγότερους (κατά βάση πολύ περιστασιακούς πια χρήστες) το εισιτήριο. Αυτή είναι η σωστή απάντηση στη λαθρεπιβίβαση και όχι οι... μπάρες.
Μόνη ένστασή μου είναι η διάρκεια των 70 λεπτών για το εισιτήριο (που δεν ακυρώνεται δεύτερη φορά πλέον), η οποία δημιουργεί μια αδικία και μια απορία:
Η αδικία είναι για τον επιβάτη που ξεκινά με μετρό και καταλήγει στον προορισμό του με λεωφορείο. Ο επιβάτης αυτός ακυρώνει στο σταθμό του μετρό, μπαίνει γρήγορα στο συρμό και μετά... μπορεί να περιμένει 20-30 λεπτά στη στάση το λεωφορείο με συνέπεια να χρειαστεί δεύτερη ακύρωση. Αντίθετα, ο επιβάτης που θα μπει πρώτα στο λεωφορείο, όσο κι αν περιμένει στη στάση δεν έχει ακυρώσει ακόμα το εισιτήριό του οπότε γλιτώνει το χρόνο αναμονής από τη διάρκεια του εισιτηρίου. Μετά μπαίνει στο μετρό όπου σε κάνα πεντάλεπτο έχει έρθει ο συρμός και δεν έχει πρόβλημα.
Η απορία είναι τι γίνεται όταν βρίσκεσαι μέσα στο μετρό και σου τελειώνει ο χρόνος των 70 λεπτών, αφού δεν υπάρχει ακυρωτικό μηχάνημα μέσα στο συρμό. Θα κληθεί ο επιβάτης να βγει από το συρμό, να πάει στα ακυρωτικά μηχανήματα του σταθμού όπου ξέμεινε από χρόνο, να ακυρώσει δεύτερο εισιτήριο και μετά να ξαναμπεί στον επόμενο συρμό για να συνεχίσει τη διαδρομή του;
Μόνη ένστασή μου είναι η διάρκεια των 70 λεπτών για το εισιτήριο (που δεν ακυρώνεται δεύτερη φορά πλέον), η οποία δημιουργεί μια αδικία και μια απορία:
Η αδικία είναι για τον επιβάτη που ξεκινά με μετρό και καταλήγει στον προορισμό του με λεωφορείο. Ο επιβάτης αυτός ακυρώνει στο σταθμό του μετρό, μπαίνει γρήγορα στο συρμό και μετά... μπορεί να περιμένει 20-30 λεπτά στη στάση το λεωφορείο με συνέπεια να χρειαστεί δεύτερη ακύρωση. Αντίθετα, ο επιβάτης που θα μπει πρώτα στο λεωφορείο, όσο κι αν περιμένει στη στάση δεν έχει ακυρώσει ακόμα το εισιτήριό του οπότε γλιτώνει το χρόνο αναμονής από τη διάρκεια του εισιτηρίου. Μετά μπαίνει στο μετρό όπου σε κάνα πεντάλεπτο έχει έρθει ο συρμός και δεν έχει πρόβλημα.
Η απορία είναι τι γίνεται όταν βρίσκεσαι μέσα στο μετρό και σου τελειώνει ο χρόνος των 70 λεπτών, αφού δεν υπάρχει ακυρωτικό μηχάνημα μέσα στο συρμό. Θα κληθεί ο επιβάτης να βγει από το συρμό, να πάει στα ακυρωτικά μηχανήματα του σταθμού όπου ξέμεινε από χρόνο, να ακυρώσει δεύτερο εισιτήριο και μετά να ξαναμπεί στον επόμενο συρμό για να συνεχίσει τη διαδρομή του;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.