(14-07-2014, 07:07 PM)GiannisB Έγραψε: Ναι, μόνο που στην Αθήνα έχετε Τραμ,Μετρό,Τρόλει ενώ στην Θεσσαλονίκη μόνο λεωφορεία . Η αντικατάσταση των λεωφορείων γίνεται στα 15 έτη, με εξαίρεση τα τωρινά παλαιότερα που θα πάνε στα 19 έτη λόγω της παράτασης. Για το ποιος θα τα πληρώσει ο φορολογούμενος πολίτης της Θεσσαλονίκης θα τα πληρώσει που και συνεχίσει να τα πληρώνει.
Στην Αθήνα έχει τράμ (που είναι χρήσιμο μόνο σε 65.000 κόσμο από τα 2 εκ. επιβάτες καθημερινά), έχει μετρό (που είναι χρήσιμο σε περίπου 800.000 επιβάτες), και από κει και πέρα οι 1,2 εκ. που περισσεύουν αναγκαστικά χρησιμοποιούν τα λεωφορεία. Τα τρόλλεϋ ξέχασέ τα. Πιό καλή συχνότητα έχετε στο Καλοχώρι, στο Πανόραμα, στο Φίλυρο, στο Δεντροπόταμο παρά εμείς στην καλύτερη γραμμή.
Και υπ' όψιν ότι σχεδόν κανείς από αυτούς που χρησιμοποιεί μετρό, δεν μπορεί να φτάσει στον προορισμό του χωρίς δεύτερο μέσο. Το μετρό περνάει πολύ έξω από τις γειτονιές, πάνω στις μεγάλες λεωφόρους. Από σχεδόν κανένα σημείο δεν περπατιέται ο κοντινότερος σταθμός (με εξαίρεση Σεπόλια, Μέγαρο, Αμπελόκηποι, άντε και Περιστέρι, Αγ. Αντώνιο) Ειδικά οι επεκτάσεις της Βολιαγμένης είναι στη μέση του πουθενά.
Κατά συνέπεια, καμία χρησιμότητα δεν έχει η συχνότητα του μετρό (5-7'), όταν βγαίνεις στη στάση του λεωφορείου και περιμένεις 30-40' την ανταπόκριση. Δεν λέω ότι πρέπει να καταντήσετε έτσι, αλλά δεν μπορεί να έχει Κυριακή πρωϊ τη συχνότητα που έχει Τρίτη μεσημέρι.
Και για να σου δώσω μια σύγκριση για το πόσο χάλια είμαστε από θέματα συγκοινωνίας, σου συγκρίνω το δικό μας 608 με το δικό σας 31 (διακεντρικές και οι δύο, από τις πλέον επιβαρυμένες) : Το 608 έχει συχνότητα αιχμής χειμώνα 5-6', το απόγευμα 8-10', το βράδυ 15-20', το Σάββατο 10-12' , την Κυριακή 15- 25'. Το 31 έχει όλη τη μέρα 5-7' (ακόμη και το βράδυ), το Σάββατο τα ίδια, την Κυριακή τα ίδια. Ακόμη και το βράδυ δεν ξεπερνάει το 12λεπτό. Και οι λοιπές παραδοσιακές καλές γραμμές σας (Τούμπα, Καλαμαριά, Φοίνικας, Χαριλάου) έχουν πάνω - κάτω αυτές τις συχνότητες. Στην Αθήνα, τέτοια πράγματα ούτε στα ονειρά μας.