14-07-2014, 07:07 PM
(14-07-2014, 03:53 PM)Citaro Έγραψε: Για ποιό πράγμα ακριβώς χρωστάει 130 εκ. € το Δημόσιο; Τί έχει κάνει ο ΟΑΣΘ για να νοικοκυρέψει τα του οίκου του; Επικαλείται μια σύμβαση του 2001. Από τότε όμως, κύριοι, άλλαξαν τα πράγματα. Δεν είναι δυνατόν στην Αθήνα να ψάχνουμε το λεωφορείο με το ματοκυάλι εδώ και 4 χρόνια, να έχουν μειωθεί οι συχνότητες σε βαθμό απελπισίας, να χρησιμοποιούνται οχήματα 20 ετών χωρίς προοπτική αντικατάστασης, και από την άλλη στη Θεσσαλονίκη να έχουν δρομολόγια Κυριακής ανά 7-8' (στις 7 το πρωϊ ....) να έχει το εισιτήριο 0,90€ , να κυκλοφορούν σύγχρονα οχήματα με αντικατάσταση ανά 12 έτη. Ωραία όλα αυτά, αλλά ποιός θα τα πληρώσει;;
Ναι, μόνο που στην Αθήνα έχετε Τραμ,Μετρό,Τρόλει ενώ στην Θεσσαλονίκη μόνο λεωφορεία . Η αντικατάσταση των λεωφορείων γίνεται στα 15 έτη, με εξαίρεση τα τωρινά παλαιότερα που θα πάνε στα 19 έτη λόγω της παράτασης. Για το ποιος θα τα πληρώσει ο φορολογούμενος πολίτης της Θεσσαλονίκης θα τα πληρώσει που και συνεχίσει να τα πληρώνει.
Δεν είναι κατάσταση αυτή, να μείνει η Θεσσαλονίκη χωρίς λεωφορεία επειδή τα λεφτά του κράτους δεν πηγαίνουν εκεί που πρέπει να πηγαίνουν και να πηγαίνουν στους ΜΕΓΑΛΟΥΣ του ΟΑΣΘ. Ειδικά τώρα που κόσμος με τις εκπτώσεις παίρνει το κάτι τοις ένα πράγμα έστω, παγώνετε η αγορά το ίδιο και με τον τουρισμό πάλι το ίδιο και το κυριότερο ο κόσμος που δουλεύει έχει κάρτα απεριορίστων διαδρομών το μεγαλύτερο ποσοστό εργαζομένων ανθρώπων που χρησημοποιούσε λεωφορείο πλέον αναγκαστικά θα πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους με τα ταξί. ΑΙΣΧΟΣ