14-07-2014, 03:53 PM
(11-07-2014, 08:51 PM)Giannis Έγραψε: Σε επίσχεση εργασίας προχωρούν από την Δευτέρα 14 Ιουλίου οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, βάσει της σχετικής απόφασης που πήρε σήμερα το διοικητικού συμβούλιο του σωματείου του, στη διάρκεια έκτακτης συνεδρίασής του.
Αυτό σημαίνει ότι όσο διαρκεί η επίσχεση εργασίας δεν θα υπάρχει κανένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Ο πρόεδρος των εργαζομένων Δημήτρης Τσερμενίδης δήλωσε ότι οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι εδώ και 45 μέρες, ενώ το ελληνικό δημόσιο χρωστά περίπου 130 εκ. ευρώ στον Οργανισμό από το 2010 μέχρι το 2013.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Από την Ναυτεμπορική
Για ποιό πράγμα ακριβώς χρωστάει 130 εκ. € το Δημόσιο; Τί έχει κάνει ο ΟΑΣΘ για να νοικοκυρέψει τα του οίκου του; Επικαλείται μια σύμβαση του 2001. Από τότε όμως, κύριοι, άλλαξαν τα πράγματα. Δεν είναι δυνατόν στην Αθήνα να ψάχνουμε το λεωφορείο με το ματοκυάλι εδώ και 4 χρόνια, να έχουν μειωθεί οι συχνότητες σε βαθμό απελπισίας, να χρησιμοποιούνται οχήματα 20 ετών χωρίς προοπτική αντικατάστασης, και από την άλλη στη Θεσσαλονίκη να έχουν δρομολόγια Κυριακής ανά 7-8' (στις 7 το πρωϊ ....) να έχει το εισιτήριο 0,90€ , να κυκλοφορούν σύγχρονα οχήματα με αντικατάσταση ανά 12 έτη. Ωραία όλα αυτά, αλλά ποιός θα τα πληρώσει;;