Το χειρότερο για μένα είναι κατά μακράν οι σόμπες (Volvo B7LA Saracakis ''Αθηνά''). Από που να αρχίσω:
-θόρυβος και ζέστη ,όχι μόνο στη γαλαρία (που είχα δοκιμάσει να κάτσω και έφυγα μετά από 5-10 λεπτά), αλλά σε όλο το λεωφορείο.
-κακής ποιότητας πλαστικά, τα οποία μυρίζουν έντονα (νομίζω ότι αυτά είναι) που με ζαλίζουν.
-βρώμικες και δυσανάγνωστες, όταν είναι βράδυ, προμετωπίδες (και ειδικά η πίσω).
-το STOP δεν ανάβει- δηλ ηλεκτρονικά προβλήματα
-έλλειψη καθισμάτων στον θόλο της πρώτης ρόδας, έχουν βάλει αυτό για τις αποσκευές, λες και δουλεύουν αεροδρόμιο (καλύτερα πάντως που δεν δουλεύουν αεροδρόμιο).
-τρίξιμο τζαμιών-πλαστικών κτλ
-κλιματιστικά που κάνεις τον σταυρό σου όταν είσαι στη στάση για να δουλεύει (το ξέρω από πρώτο χέρι εγώ από το Β9, Α/Β10, 608).
-ενοχλητικός θόρυβος που κάνει ο αέρας για να κλείσουν οι θύρες (σαν τις GN αλλά πιο δυνατός)
-λιγότερα καθίσματα (σύμφωνα με το ταμπελάκι αναγράφει τις θέσεις) σε σχέση με GN & Solaris 18.
από μηχανικής πλευράς:
-φυσούνες που μου θυμίζουν GN χωρίς το κάλυμα
-πάνελ ενωμένα (όπως φαίνεται από πάνω) με σιλικόνη ή κάτι ανάλογο.
-ανταλλακτικά που δεν βρίσκονται εύκολα
-ενοχλητικός θόρυβος κινητήρα (ανοίγουν και το πίσω τζαμάκι για να φαίνεται κιόλας...)
-φόβο για να μην είναι η πρώτη σόμπα που θα ακολουθήσει την παράδοση των Ν2...
Το μόνο θετικό είναι ο χώρος των επιβατών. Το επόμενο χειρότερο είναι τα Agora όλων των ειδών (θα συμφωνήσω με τα παραπάνω του N1Ellinikou) και μετά τα Neoplan.
-θόρυβος και ζέστη ,όχι μόνο στη γαλαρία (που είχα δοκιμάσει να κάτσω και έφυγα μετά από 5-10 λεπτά), αλλά σε όλο το λεωφορείο.
-κακής ποιότητας πλαστικά, τα οποία μυρίζουν έντονα (νομίζω ότι αυτά είναι) που με ζαλίζουν.
-βρώμικες και δυσανάγνωστες, όταν είναι βράδυ, προμετωπίδες (και ειδικά η πίσω).
-το STOP δεν ανάβει- δηλ ηλεκτρονικά προβλήματα
-έλλειψη καθισμάτων στον θόλο της πρώτης ρόδας, έχουν βάλει αυτό για τις αποσκευές, λες και δουλεύουν αεροδρόμιο (καλύτερα πάντως που δεν δουλεύουν αεροδρόμιο).
-τρίξιμο τζαμιών-πλαστικών κτλ
-κλιματιστικά που κάνεις τον σταυρό σου όταν είσαι στη στάση για να δουλεύει (το ξέρω από πρώτο χέρι εγώ από το Β9, Α/Β10, 608).
-ενοχλητικός θόρυβος που κάνει ο αέρας για να κλείσουν οι θύρες (σαν τις GN αλλά πιο δυνατός)
-λιγότερα καθίσματα (σύμφωνα με το ταμπελάκι αναγράφει τις θέσεις) σε σχέση με GN & Solaris 18.
από μηχανικής πλευράς:
-φυσούνες που μου θυμίζουν GN χωρίς το κάλυμα
-πάνελ ενωμένα (όπως φαίνεται από πάνω) με σιλικόνη ή κάτι ανάλογο.
-ανταλλακτικά που δεν βρίσκονται εύκολα
-ενοχλητικός θόρυβος κινητήρα (ανοίγουν και το πίσω τζαμάκι για να φαίνεται κιόλας...)
-φόβο για να μην είναι η πρώτη σόμπα που θα ακολουθήσει την παράδοση των Ν2...
Το μόνο θετικό είναι ο χώρος των επιβατών. Το επόμενο χειρότερο είναι τα Agora όλων των ειδών (θα συμφωνήσω με τα παραπάνω του N1Ellinikou) και μετά τα Neoplan.