(28-06-2014, 02:09 AM)GiannisB Έγραψε: Για την μοιρασιά των αρθρωτών δίκαιη συμφωνούμε. Αν πηγαίναν τα b9l 100αρια στο 58, θα πηγαίναν 10 b9l στον φοίνικα εκτός και αν βάζαν και στο 57 θα στέλναν 20 600αρια b7l. Αυτό το λέω λόγω το ότι τα b9L είναι δυνατότερα από τα b7l.
Πως μπορείς να λες το ότι πιάνουν τις ίδιες ταχύτητες στις ανηφόρες όλα τα μονά λεωφορεία, και να βγάζεις τα b7l δυνατότερα; είναι σαν να λες όλα έχουν το ίδιο βήμα,αρά άμα είναι έτσι γιατί να μην μπουν διάσπαρτα πχ στο 56 2 cityclass,2 citelis,2 b9l και 2 b7l; Όμως δεν είναι έτσι
Όταν λες ότι ένα λεωφορείο είναι καλό από ένα άλλο εννοείς σαν γενικό κανόνα σωστά; άρα τα b9l που λες είναι κλάσης ανώτερα από τα b7l είναι δυνατότερα στις ανηφόρες,διέρχονται καλύτερα στις απειρες λακκούβες,κόβουν καλύτερα το τιμόνι,καλύτερο κλιματισμό,μηχανή καλύτερη κ άλλα πολλά σε σχέση με τα δεύτερα. Αν το εννοείς αυτό συμφωνώ.
Φτάνει με το που πήγαν τα καινούρια λεωφορεία, 20 πήγαν Σταυρούπολη, 20 Φοίνικα. Δεν μπορείς να τα στείλεις και τα 40 σε ένα αμαξοστάσιο. Τέλος.
Ναι, λέω ότι πιάνουν την ίδια ταχύτητα ΟΛΑ τα λεωφορεία. Σαν τελική σχέση φυσικά. Δεν σου είπα ότι όλα κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ τον ίδιο χρόνο να φτάσουν την τελική σχέση. Το καθένα με το ρυθμό του. Και ξαναλέω, όχι δυνατότερα, ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΕΡΑ. Έχει διαφορά.
Ναι, κατά γενικό κανόνα τα B9L σαν σύνολο είναι καλύτερα από τα B7L. ΑΛΛΑ, σε μήκος χρόνου, αν βάλεις ένα B9L σε μια δύσκολη γραμμή όπως το 56, ο ρυθμός καταπόνησης του αμαξιού καθώς και ο ρυθμός εμφάνισης φθορών και βλαβών, είναι σαφώς μεγαλύτερος απ' ότι ο ρυθμός ενός B7L, για τον απλούστατο λόγο (στον οποίο θα αναφερθώ για τρίτη φορά) ότι η χαρτογράφιση του εγκεφάλου είναι διαφορετική. Για άλλους δρόμους είναι φτιαγμένα τα μεν, για άλλους τα δε.
Θέλεις ακόμα να στείλεις στον τάφο τα B9L πριν την ώρα τους?