28-06-2014, 02:09 AM
(28-06-2014, 01:46 AM)damin26 Έγραψε: Αν ήταν από την αρχή να γίνει η μοιρασιά 30/10, τότε τα 30 θα ήταν Citelis.
Γιατί δικαιούταν αρθρωτά το 2010? Τα λεωφορεία που πήρε τότε ήταν μόνο 20, δόθηκαν όλα στη Σταυρούπολη. Αντίστοιχα το 2012, και τα 15 Citaro πήγαν όλα Φοίνικα. Δίκαιη μοιρασιά, μία ο ένας μία ο άλλος.
Μην ανησυχείς, τις ανηφόρες στο ύψος του Δερβενίου καταλαβα από την αρχή, σου λέω ότι για να γίνει μποτιλιάρισμα εκεί, πρέπει να έχει καπού αλλού πρόβλημα το οδικό δίκτυο και έδωσα σαν παράδειγμα την αερογέφυρα που είναι σχετικά κοντά. (5 χιλιόμετρα απόσταση σε εθνική οδό δεν είναι πολλά)
Οι ταχύτητες που πιάνουν B7L και CityClass είναι ίδιες. Κι ας μην περιοριστούμε μόνο σε αυτά τα δύο, τις ίδιες ταχύτητες πιάνουν και τα Citelis, B9L, B7R και Scania. Μην λες ό,τι σε συμφέρει.
Δεν είπα ποτέ ότι τα B9L είναι αδύναμα στις ανηφόρες. Είπα ότι τα B7L είναι αποδοτικότερα από τα υπόλοιπα. Και ότι αυτό οφείλεται στην χαρτογράφιση των εγκεφάλων τους.
Για την μοιρασιά των αρθρωτών δίκαιη συμφωνούμε. Αν πηγαίναν τα b9l 100αρια στο 58, θα πηγαίναν 10 b9l στον φοίνικα εκτός και αν βάζαν και στο 57 θα στέλναν 20 600αρια b7l. Αυτό το λέω λόγω το ότι τα b9L είναι δυνατότερα από τα b7l.
Πως μπορείς να λες το ότι πιάνουν τις ίδιες ταχύτητες στις ανηφόρες όλα τα μονά λεωφορεία, και να βγάζεις τα b7l δυνατότερα; είναι σαν να λες όλα έχουν το ίδιο βήμα,αρά άμα είναι έτσι γιατί να μην μπουν διάσπαρτα πχ στο 56 2 cityclass,2 citelis,2 b9l και 2 b7l; Όμως δεν είναι έτσι
Όταν λες ότι ένα λεωφορείο είναι καλό από ένα άλλο εννοείς σαν γενικό κανόνα σωστά; άρα τα b9l που λες είναι κλάσης ανώτερα από τα b7l είναι δυνατότερα στις ανηφόρες,διέρχονται καλύτερα στις απειρες λακκούβες,κόβουν καλύτερα το τιμόνι,καλύτερο κλιματισμό,μηχανή καλύτερη κ άλλα πολλά σε σχέση με τα δεύτερα. Αν το εννοείς αυτό συμφωνώ.