28-06-2014, 12:53 AM
(27-06-2014, 11:54 PM)GiannisB Έγραψε: Χμμ το ένα με το άλλο διίστανται.Ο οδηγός το κουμαντάρει όλην την ημέρα και ο μηχανικός το συντηρεί, το φτιάχνει,γνωρίζει τις βλάβες όλες ενώ ο οδηγός ορισμένες. Θα σου πω και τα δυο και οι δυο, γνωρίζουν από ανεβάσματα ταχύτητας.
Πάμε τώρα σε άλλο, πως οι τεχνικοί των αμαξοστασίων τα b9L τα 100αρια δεν είχαν πρόβλημα να τα βάλλουν στο 58; επειδή και οι οδηγοί της γραμμής τα θέλανε κιόλας και να βάλλουν τα 600αρια του 58 στο 33,αλλά τελικά η διοίκηση του οργανισμού είπε ένα μεγάλο ΌΧΙ. Να προσθέσω και κάτι ακόμα για τα b9l, είναι πιο δυνατά από τα b7l μαρτυρία οδηγού το λέει και γερά και πολύ καλύτερα από τα δεύτερα που αναφέρω.
Για αυτό που λές ναι συμφωνώ με το σταματά-ξεκίνα, όμως δεν μπορεί σε όλα τα δρομολόγια το 83 να την παίρνει συνεχόμενα. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην κίνηση που έχει, ανάλογα ώρα-μέρα, στην φορά του οχήματος και σε άλλα.Και πάλι δυνατά είναι έστω και αν την πάρει συνεχόμενα και ειδικά αν σταματήσει. Αν σταματήσει b7l φαντάζομαι το ξέρεις ότι θα κάνει 100ώρες να ξεκινήσει; Αυτό προκαλεί και βαρεμάρα στον οδηγό στο σταμάτα-ξεκίνα.
Ας πούμε και αυτό, τα cityclass ας πούμε το δέχομαι ότι είναι αδύναμα λεωφορεία σε σχέση με τα b7rle. Πως τότε 18 Αυγούστου του 2004 φεύγουν τα b7rle από το 56 και έρχονται τα cityclass; Ύστερα γύρω στον Οκτώβριο του 2004 γίνονται από κάτι κινήματα ότι τα cityclass έχουν λίγες θέσεις και η τότε διοίκηση του Δ.Ωραιοκάστρου είχε πει ότι θα τα διώξει και θα πει τον ΟΑΣΘ να βάλλει με πολλές θέσεις καινούργια λεωφορεία.Πράγμα που το έκανε. Αν δεν γινόντουσαν αυτά τα cityclass 300αρια θα παρέμειναν στο 56; Προσωπική μου άποψη είναι ή τα b7rle να έμειναν ή τα cityclass στην γραμμή. Μέχρι που παρακαλάω να γυρίσουν έστω ένα από τα δυο.
Σαφώς και τα B9L είναι κλάσσεις ανώτερα των B7L. Δεν γνωρίζω αν οι μηχανικοί ήθελαν να στείλουν τα λεωφορεία αυτά στο 58, αλλά μου είναι πολύ εύκολο να σκεφτώ τον πιθανότερο λόγο που είπε η διοίκηση ΟΧΙ: Τα B9L προορίζονταν για τις γραμμές του Φοίνικα, για τους απλούς λόγους ότι 1) η προηγούμενη παραλαβή ήταν τα 200άρια CityClass τα οποία πήγαν όλα Σταυρούπολη και άρα ήταν καιρός και για τον Φοίνικα να αναβαθμιστεί, 2) ο διαγωνισμός για τα 200άρια Citelis έγινε την ίδια περίοδο (δεν ξέρω αν ήταν ένας ο διαγωνισμός και ανατέθηκαν σε δύο εταιρείες παράλληλα η προμήθεια καινούριων λεωφορείων διά του δύο), και τέλος 3) δεν έχει συνεργείο Iveco το αμαξοστάσιο του Φοίνικα. Άρα ορθώς επράχθη από πλευράς διοίκισης, μοιράστηκαν τα Citelis στην Σταυρούπολη και τα B9L στον Φοίνικα.
Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει η πιθανότητα να προκληθεί μποτιλιάρισμα σε εκείνο το κομμάτι του δρόμου, μην προσπαθείς να βγάλεις από την μύγα ξύγκι. Αν γίνει σεισμός 9 ρίχτερ και πέσει η αερογέφυρα της Σταυρούπολης, ναι, τότε μπορεί να δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα. Αλλά ας μην συζητάμε τώρα για υποθέσεις που έχουν ελάχιστες πιθανότητες να συμβούν.
Όχι, δεν θα κάνει 100 ώρες να ξεκινήσει ένα B7L σε ανηφόρα. Είναι 3 παραπάνω δευτερόλεπτα, άντε σου βάζω 5 max, ώστε να πάρει τις πρώτες στροφές και να γίνει με δύναμη η αλλαγή πρώτης-δευτέρας. Μετά δεν μασάνε καθόλου. Ήδη πριν γεμίσει καλά καλά η πρώτη ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι λεωφορείο της πλάκας.
Κανείς δεν μπορεί να ξέρει αν τα Cityclass παρέμεναν στο 56 ή όχι, πάντα για εκείνη την περίοδο μιλάμε. Λόγοι που μπήκαν εξ αρχής? Πολλοί και διάφοροι. Ένας θα μπορούσε να είναι αυτός: Νέος τύπος οχήματος μπήκε στον οργανισμό, δεν μπορείς να ξέρεις πώς συμπεριφέρεται στους δρόμους αν πρώτα δεν το δοκιμάσεις σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας. Σε ποιά δύσκολη γραμμή θα μπορούσε να μπει το CityClass ώστε να καταλάβουν πώς συμπεριφέρεται στον δρόμο? Στο 56!