27-06-2014, 11:06 PM
(27-06-2014, 10:07 AM)GiannisB Έγραψε: Δεν θα συμφωνήσω με τις ανηφόρες. Τα b7l μένουν συχνά και τα 400αρια και τα 600αρια και τα 200αρια. Το 64 που έχει ανηφόρες γιατί δεν πήρε τα 600αρια που περισσεύουν; 690-695; αφού είναι καλά στις ανηφόρες ή να βάζανε του 40 τα 11μ που δεν έχει ανηφόρες; Προσωπικά το θέμα μου δεν είναι μόνο στο πάρουν καινούργια λεωφορεία και να βάλλουν στο 56 και παρόμοιες γραμμές,αλλά και στο είναι γερά μέχρι τα 15χρόνια όπως τα ο405.
Στο 83 που στην Εγνατία οδό που έχει ανηφόρα, και την παίρνει με μεγάλη ταχύτητα σε σχέση με το 56.Αυτό θέμα δρόμου θα με πεις είναι θα συμφωνήσω, ναι αλλά γιατί δεν βάζουν b7l έχει ανηφόρες.
Δεν το λέει μόνο αυτός ο οδηγός το λένε και άλλοι της γραμμής,για αυτά τα λεωφορεία.Μέχρι ένας φίλος μου ρώτησε οδηγό του 56 για το αν τα b7l είναι καλά και τον λέει δύσκολα να τα συμπαθήσει κανείς.Τα καλύτερα συνεχίζει, είναι του 33.
Δεν μπορείς να συγκρίνεις το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα πάνω σε μία ανηφόρα με το να πάρεις την ανηφόρα ήδη με μεγάλη ταχύτητα από πριν και να την βγάλεις με τη μία.
Ο οδηγός έχει σίγουρα άλλη άποψη από αυτή που έχει ο μηχανικός στο συνεργείο. Ποιόν θα εμπιστευτείς, τον μηχανικό ή τον οδηγό?