27-06-2014, 01:16 AM
(27-06-2014, 12:52 AM)damin26 Έγραψε: Ναι βρε αγόρι μου, δεν είναι ότι δεν βγάζουν τις ανηφόρες τα cityclass ή τα citelis ή και τα 100άρια B9L, το θέμα είναι ότι αν ρίξεις σε ανηφόρες ένα από αυτά τα οχήματα, το στέλνεις στον τάφο μια ώρα αρχύτερα. Η χαρτογράφηση του εγκεφάλου είναι για πιο ίσιους δρόμους και λιγότερο για ανηφόρες που υποστηρίζουν τα B7L. Άντε και το βάζεις το cityclass στο 56. Θα έρθει στην κατάσταση του B7L στον μισό χρόνο απ' ό,τι έκανε το προηγούμενο.
Δεν μπορείς να συγκρίνεις το 3 με καμία άλλη γραμμή. Είναι απλά η γραμμή 3. Ας Ικέα, νου σου σταθμός. Διασχίζει την πόλη από τη μία άκρη ως την άλλη με τα συχνότερα δρομολόγια. Η δημοφιλέστερη γραμμή της Θεσσαλονίκης ίσως, καθώς και η γραμμή-βιτρίνα του ΟΑΣΘ. Αν δεν προσέχουν λίγο παραπάνω την γραμμή 3, τότε ποια να προσέξουν? Το 92 που παίζει μπάλα τελείως εκτός πόλης?
Μην προσπαθείς να δεις ρατσισμό εκεί που δεν υπάρχει.
Και το 8 κάνει μεγαλύτερη διαδρομή από το 3 ή το 78.Το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Και τα citaro στο 3 δεν πάθανε καμιά αβαρία από τον πολύ κόσμο που παίρνει. Σε αυτό όλοι νομίζουμε το ότι θα συμφωνήσουμε. Με είχαν πει,όταν τα πήρανε τα 700αρια, δεν θα τα δεις σε κανένα 34 αλλά στις καλές περιοχές, μέχρι και για το 78 λέγανε αλλά δεν πήρε citaro.ωραία το δέχομαι αυτό αλλά όχι citelis στο 54 και b7l σε 56. Και νομίζω ότι το είχα πει ότι οδηγός του 54 που τον κάνανε απόσπαση στο 56 είχε πει τέτοια καινούργια πρέπει να βάζουν στις ανηφόρες; Αφού γρήγορα ανέβαζε τις στροφές το citelis την ταχύτητα.
Το 92 ή και το 59 είναι το άλλο άκρο του 3