27-06-2014, 12:26 AM
(26-06-2014, 11:29 PM)damin26 Έγραψε: Οκ, τώρα έγραψες πολύ καλύτερα το κείμενό σου. Στο προηγούμενο υπήρχαν σημεία που δεν έβγαζες νόημα, έλειπαν και τα σημεία στίξης ώρες ώρες και πιο πολύ άφηνες τον άλλο να μαντεύει το τι θέλεις να πεις ακριβώς. Απλά φρόντισε τις επόμενες φορές να διαβάζεις 2-3 φορές το κείμενό σου πριν το δημοσιεύσεις να δεις αν βγάζει το σωστό νόημα.
1. Δεν μπορώ να καταλάβω που τον βλέπεις τον ρατσισμό. Επειδή δεν στέλνουν citelis στις γραμμές αυτές δεν σημαίνει ότι είναι ρατσισμός για τις περιοχές που εξυπηρετούν. Πριν αρκετό καιρό αν θυμάσαι ο garvanitis είχε περιγράψει αναλυτικά τους λόγους γιατί τα Volvo είναι καλύτερα/αποδοτικότερα στις ανηφόρες. Τα citelis και cityclass δεν είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν σε δύσκολες γραμμές, όπως ισχύει και στα μικρά B9L. Ένα ζορισμένο όχημα βγάζει συχνότερα βλάβες. Φαντάσου πόσο συχνότερα θα έβγαζε ένα άλλο ζορισμένο όχημα, το οποίο δεν είναι σχεδιασμένο να δουλεύει σε ζόρικες γραμμές. Προσωπικά κι εγώ το ίδιο θα έκανα αν ήταν δικός μου ο οργανισμός, τα καινούρια θα τα πρόσεχα λίγο παραπάνω.
Είσαι σίγουρος ότι όχημα 12μ του 54 μπήκε στο 23?? Αφού δεν μπορεί να τα υποστηρίξει η γραμμή, περίεργο μου φαίνεται.
Για τον κλιματισμό θα συμφωνήσω ότι ο κλιματισμός είναι λίγο το αδύναμο σημείο τους (B7L). Ότι μπορεί να γίνει όμως γίνεται, αυτά τα λεωφορεία έχει ο οργανισμός στη διάθεσή του, αυτά βγάζει στους δρόμους.
2. Iveco και Volvo είναι δύο διαφορετικές μάρκες, άλλες διασυνδέσεις των συστημάτων έχει η καθεμία. Όπως ανέφερα και πιο πάνω, αν ζορίσεις παραπάνω ένα Citelis ή CityClass, θα εμφανίσει πολύ πιο γρήγορα βλάβη από ένα B7L.
Όσο για την ώρα διαδρομής εξαρτάται από πολλά πράγματα, φανάρια, στάσεις, κόσμος, αλλά και τρόπος οδήγησης.
Τα κριτήρια δεν είναι σωστά για σένα, για μένα, για άλλους. Ναι κι εμένα θα μου άρεσε να μπουν citelis στο 25 και citaro στο 27, αλλά δεν γίνεται αυτό. Και όπως είπα και πιο πριν, κάποια λεωφορεία τα προσέχουν και πρέπει να τα προσέχουν πιο πολύ.
Δεν λες λεωφορεία με χαμηλή επιβατική κίνηση τα 39 και 25 που είναι συνέχεια φουλ κόσμος. Και τώρα γιατί αλλάζεις τα λεγόμενά σου λέγοντας ότι τα B7L είναι καλά οχήματα? Σαφώς και είναι πολύ καλά οχήματα. Και από τη στιγμή που βγάζουν επιτυχώς τα δρομολόγια, όσο μεγάλα κι αν είναι αυτά, προς το παρόν τουλάχιστον δεν υπάρχει λογος να αντικατασταθούν.
Οδηγοί άλλα λένε σχετικά με το βήμα, όταν μπήκα στο δρομολόγιο 56/27.Λέγαν γιατί τα έχουν σε ίσια γραμμή αφού είναι ξεκούραστα, πρέπει να βγάζουν τις ανηφόρες και για citelis και για 100αρια. Το 3 από τα αρθρωτά με είπαν άλλοι ότι, αλλάζει λεωφορεία λόγω χιλιομέτρων πολλών και ότι κουράζονται και βάζουν καινούργια ξεκούραστα γιατί να μην ακολουθηθεί τέτοια πολιτική και στα 12μ τις γραμμές που ανέφερα. Και εδώ είναι και ο ρατσισμός που λέω ναι, επειδή δεν τα βάζουν. Καλά αμάξια είναι
25 και 39 έχουν πολύ κόσμο,ξέχασα να τα αναφέρω.Δεν είπα πότε ότι τα b7l/LA είναι καλά αυτοκίνητα.Από την πρώτη στιγμή που τα φέρανε τα μίσησα. Τα b7rle είπα ότι είναι καλά αμάξια.
Στο 27 γιατί δεν χωράει citaro ή στο 32; 18μ οχήματα δεν είναι; θα μου πεις λόγω συνεργείων υποστηρίζει ο Φοίνικας συνεργείο mb για αυτό.Ναι αλλά η Σταυρούπολη δεν υποστηρίζει; πως τότε έχει τα sprinter τα 100αρια του 22;
Δεν μπήκε ποτέ citelis στο 23 και δεν το είπα τέτοιο πράγμα. Είπα ότι το 23 στέλνει κομμένα σε 19,54,56,64, και όταν δεν έχει 11μ καλά-καλά για το 23, στέλνουν από το 54 σε 19,56,64 κομμένα
Συμφωνώ στο ότι συμβάλει ο κόσμος,φασαρία κτλ. για την ώρα της διαδρομής.Το ότι υπάρχουν τα b7l υπάρχουν αλλά το θέμα είναι να μην δίνονται οι διαγωνισμοί όπου να ναι, για να μην υπάρξουν τέτοια κατασκευαστικά λάθη
Τα κριτίρια ναι, δεν τα θεωρώ σωστά γιατί το πιστεύω ότι τα cityclass βγάζουν μια χαρά την ανηφόρα την βγάζουν σε σχέση 600αρια-400αρια. Αλλά αν είχα τον οργανισμό δεν θα τα έπαιρνα αυτά τα λεωφορεία τα b7l.Τα 400αρια τα πήρανε στην ώρα τους. Τα 600αρια-200αρια όμως όχι,νωρίς τα πήρανε.Αυτά αντικαταστούν τα Σφακιανάκης ΜΑΝ και του αλέκους 11μ αντίστοιχα. Αυτά αποσύρθηκαν το 2007, θα περίμενα να κάνω τον διαγωνισμό το 2006 μάζι με των citaro των 700,θα έβγαινε evobus και η τιμή θα ήταν η ίδια με τα ΕΛΒΟ. Ότι και να λέμε όμως δεν αλλάζει αυτό, το μόνο που γίνεται είναι να μην ξαναπάρει ο ΟΑΣΘ από την ΕΛΒΟ λεωφορεία,για να μην γίνουν αυτά που ανέφερα πιο πάνω, εκεί στα κατασκευαστικά λάθη. Εκτός και αν η ΕΛΒΟ σοβαρευτεί.