26-06-2014, 11:29 PM
(26-06-2014, 10:29 PM)GiannisB Έγραψε: 1. Tα ξέρω γιατί μου τα λένε οδηγοί,άσε να κρίνω εγώ ο ίδιος αν έχω το άθλημα και αν όχι, που το έχω.Ήρεμα στο λέω, δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε.Για τον ρατσισμό δώσανε σε οδηγό του 55 citelis για ένα δρομολόγιο και μετά τον είπανε ότι, πρέπει να λεωφορείο να πάει σε ίσια γραμμή.Τον λέω τον οδηγό γιατί έτσι; με λέει για να μην τα ζορίσουν είναι καινούργια.Πάμε καλύτερα σε άλλο ο φίλος του φίλου μου, πήγε στην διοικήση του ΟΑΣΘ είπε γιατί σε 56,57,58 δεν στέλνετε καινούργια οχήματα; Για να μην τα ζορίσουν και θα στέλνουν ΗΔΗ ΖΟΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ και όχι τα καινούργια.Άρα με αυτές τις μαρτυρίες έχουμε και τον λόγο που τα κάνει αυτά στο τάψι.Στο 23 τώρα, τροφοδοτεί τα οχήματα του με λίγα λόγια τα στέλνουν πολλές φορές κομμένα στο 19,54(σπάνια),56 και 64. Όταν λοιπόν δεν περισσεύουν στο 23 βάζουν από το 54. Παράδειγμα το καλοκαίρι του 2012 στέλνανε για καμια δύο εβδομάδες citelis στο 56 από 54 σε αντικατάσταση βλάβης για ένα δρομολόγιο. Α για τον ρατσισμό είναι τελείως βασισμένο για citelis είναι βασισμένος με αυτές τις μαρτυρίες που αναφέρω από πάνω
Στο τι θέλουν οι επιβάτες του οργανισμού; Συμφωνούμε εδώ και να προσθέσω καλό κλιματισμό στα λεωφορεία που δεν υπάρχει καθόλου. Kαι έχουν ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να το ζητάνε και να το έχουν.Ειδικά στα b7l άντε τώρα θα πεις λόγω ρευστού που είπαμε αλλά παλιά που δεν υπήρχε κρίση γιατί ήτανε έτσι;
2. Και επειδή τι πάει να πει αυτό κρίνω κάτι παραπάνω από επιβάτης, και κάθε δικαίωμα να λέω αυτό που βλέπω;Σε ένα σημείο συμφωνούμε για τα δρομολόγια. Αλλά οι μοιρασιά το έχω πει και το ξαναλέω δεν έγινε με δίκαιο τρόπο. Είναι αμάξια για να ανεβαίνουν τις ανηφόρες σίγα-σιγά τα cityclass-citelis πως με δυνατό τα καταφέρνουν ενώ τα b7l δεν καταφέρνουν καθόλου.Αφού με cityclass από τον Σταθμό μέχρι την στάση γυμνάσιο στο Ωραιόκαστρο 9 ή ωρα μ.μ. σε 20 λεπτά ενώ με b7l σε 30 λεπτά την ίδια διαδρομή και συνεπώς την ίδια ώρα. Για την αδικία ναι έτσι πάει, έτσι τα παν τα λεωφορεία.
Αυτό το γνωρίζω ότι ο οργανισμό θα τα πάει όπου θέλει με βάσει κριτιρίων σαφώς αλλά τα κριτίρια δεν είναι σωστά. Την στιγμή που τα b7l μένουν συνέχεια από αβαρία, έτσι μένανε τα ο405; τα cityclass; ή τα b7rle; ή τα citelis;
Όσο για τις γραμμές το για 28 που πρόσθεσες ναι χρειάζεται καινούργια οχήματα αλλά για τα υπόλοιπα έχουν χαμηλή επιβατική κίνηση ειδικά σε γραμμές που εξυπηρετούνται από b7rle αλλά και να είχαν υψηλή καλά αμάξια είναι. Τις γραμμές που ανέφερα στο προηγούμενο post, ναι χρειάζονται επειδή οι αποστάσεις είναι μεγάλες πλην του 26, αλλά είναι και ζορισμένα πολύ, σε μεγάλο σημείο ώστε να πρέπει να αποχωρήσουν και ναι μπορεί να το κρίνω εγώ. Και τέλος το έχουν ανάγκη αυτές οι γραμμές, γιατί έχουν υποφέρει πολύ και φέρνουν λεφτά στον οργανισμό.
Υ.Σ Σαφώς και δεν τσακωνόμαστε
Οκ, τώρα έγραψες πολύ καλύτερα το κείμενό σου. Στο προηγούμενο υπήρχαν σημεία που δεν έβγαζες νόημα, έλειπαν και τα σημεία στίξης ώρες ώρες και πιο πολύ άφηνες τον άλλο να μαντεύει το τι θέλεις να πεις ακριβώς. Απλά φρόντισε τις επόμενες φορές να διαβάζεις 2-3 φορές το κείμενό σου πριν το δημοσιεύσεις να δεις αν βγάζει το σωστό νόημα.
1. Δεν μπορώ να καταλάβω που τον βλέπεις τον ρατσισμό. Επειδή δεν στέλνουν citelis στις γραμμές αυτές δεν σημαίνει ότι είναι ρατσισμός για τις περιοχές που εξυπηρετούν. Πριν αρκετό καιρό αν θυμάσαι ο garvanitis είχε περιγράψει αναλυτικά τους λόγους γιατί τα Volvo είναι καλύτερα/αποδοτικότερα στις ανηφόρες. Τα citelis και cityclass δεν είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν σε δύσκολες γραμμές, όπως ισχύει και στα μικρά B9L. Ένα ζορισμένο όχημα βγάζει συχνότερα βλάβες. Φαντάσου πόσο συχνότερα θα έβγαζε ένα άλλο ζορισμένο όχημα, το οποίο δεν είναι σχεδιασμένο να δουλεύει σε ζόρικες γραμμές. Προσωπικά κι εγώ το ίδιο θα έκανα αν ήταν δικός μου ο οργανισμός, τα καινούρια θα τα πρόσεχα λίγο παραπάνω.
Είσαι σίγουρος ότι όχημα 12μ του 54 μπήκε στο 23?? Αφού δεν μπορεί να τα υποστηρίξει η γραμμή, περίεργο μου φαίνεται.
Για τον κλιματισμό θα συμφωνήσω ότι ο κλιματισμός είναι λίγο το αδύναμο σημείο τους (B7L). Ότι μπορεί να γίνει όμως γίνεται, αυτά τα λεωφορεία έχει ο οργανισμός στη διάθεσή του, αυτά βγάζει στους δρόμους.
2. Iveco και Volvo είναι δύο διαφορετικές μάρκες, άλλες διασυνδέσεις των συστημάτων έχει η καθεμία. Όπως ανέφερα και πιο πάνω, αν ζορίσεις παραπάνω ένα Citelis ή CityClass, θα εμφανίσει πολύ πιο γρήγορα βλάβη από ένα B7L.
Όσο για την ώρα διαδρομής εξαρτάται από πολλά πράγματα, φανάρια, στάσεις, κόσμος, αλλά και τρόπος οδήγησης.
Τα κριτήρια δεν είναι σωστά για σένα, για μένα, για άλλους. Ναι κι εμένα θα μου άρεσε να μπουν citelis στο 25 και citaro στο 27, αλλά δεν γίνεται αυτό. Και όπως είπα και πιο πριν, κάποια λεωφορεία τα προσέχουν και πρέπει να τα προσέχουν πιο πολύ.
Δεν λες λεωφορεία με χαμηλή επιβατική κίνηση τα 39 και 25 που είναι συνέχεια φουλ κόσμος. Και τώρα γιατί αλλάζεις τα λεγόμενά σου λέγοντας ότι τα B7L είναι καλά οχήματα? Σαφώς και είναι πολύ καλά οχήματα. Και από τη στιγμή που βγάζουν επιτυχώς τα δρομολόγια, όσο μεγάλα κι αν είναι αυτά, προς το παρόν τουλάχιστον δεν υπάρχει λογος να αντικατασταθούν.