17-06-2014, 11:55 AM
(16-06-2014, 05:15 PM)Citaro Έγραψε: 2. Η δεύτερη παράγραφος, όμως, της ανακοίνωσης, μου προκαλεί ανησυχία. Όταν λέει "τα οδικά μέσα να τροφοδοτούν ακόμη περισσότερο τα μέσα σταθερής τροχιάς" εννοεί προφανώς ότι θα αρχίσουν να κόβουν και τις λίγες γραμμές που προσεγγίζουν ακόμη το κέντρο της Αθήνας. Και επειδή οι περιφερειακές γραμμές έχουν κοπεί προ πολλού, μάλλον μιλάμε πλέον για γραμμές της κεντρικής Αθήνας και των πολύ κοντινών προαστίων (220/1, 235, 203/4). Εδώ υπάρχει η ένσταση εκ μέρους μου ότι η μετεπιβίβαση σε αυτές τις γραμμές, στα σημεία που αυτή είναι εφικτή (Ευαγγελισμός), προσθέτει ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου, οι δε διερχόμενες επίγειες γραμμές (3,13,608,622/815,732,054) δεν καλύπτουν ικανοποιητικά καθώς έρχονται ήδη γεμάτες.
2.
Μάλλον αυτά εννοεί και ίσως και κανά Γ12 κλπ. Μην ξεχνάμε ότι η μελέτη του Rethink Athens για το επίγειο δίκτυο συγκοινωνιών ανέφερε κόψιμο στον Ευαγγελισμό των 203/4, 220/1 και 235. Επίσης, ανέφερε και περικοπή των Β12(!) και Γ12 στην Αττική και Β2 στο Φίξ. Οποτε μάλλον πάνε με την λογική να κάνουν μια ώρα αρχύτερα τις αλλαγές. Όμως για τα 203/4, 220/1, 235 δεν ξέρω αν αξίζει γιατί παραείναι κοντά στο κέντρο όπως και για το Β12 που είναι κορμός και τροφοδοτεί τα 709, 712, 723, 733 και 749. Κατά τ' άλλα από προάστια υπάρχει ακόμα γραμμές που μπορούν να τοπικοποιηθούν στους σταθμούς μετρό π.χ. Α4, Β8, Γ10, Α/Β11, Α13 κ.α.
(16-06-2014, 07:08 PM)ZHRINIOTHS Έγραψε: Καλοδεχούμενη η μειωση της τιμής του εισιτηρίου αλλα εμένα με προβληματίζει η μείωση της διάρκειας του εισιτηρίου απο τα 90 στα 70 λεπτά.
Χρησιμοποιώντας γραμμές με συχνότητες 30-35 λεπτών (με δρομολογηση καθημερινης) και με μια δυο βαρδιες να λειπουν καθημερινά (βλεπε τοπικά Ζηρινείου) πως ειναι δυνατόν αυτος που ανεβαίνει απο κέντρο να προλάβει να φτασει σπιτι του... ήδη την προηγούμενη εβδομαδα είχαμε 40λεπτες αναμονές...ευτυχώς που το μέτρο δεν προβλέπεται να ισχυσει μεσα στο καλοκαίρι!!
Κοίταξε, άμα θες να πας μέχρι Εκάλη δεν έχεις πρόβλημα καθώς οι συνδιασμένες διελεύσεις των Τοπικών Ζηρηνείου είναι γύρω στο 5'-10' στην αιχμή. Το δύσκολο είναι στα κομμάτια που το καθένα είναι μόνο του (Ροδόπολη, Κρυονέρι, Διόνυσο κτλ.). Αλλά και πάλι εκεί αν ξέρεις τα δρομολόγια και αυτά ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ μπορείς να περιμένεις π.χ. στην Ομόνοια το επόμενο ή το μεθεπόμενο τρένο ώστε να είσαι σίγουρος ότι θα σε φτάσει το εισητήριο. Αυτό που πλέον πολύ δύσκολα θα γίνεται είναι να έρθει κάποιος με 550 από Π. Φάληρο και να συνεχίσει Βοριότερα με το ίδιο εισητήριο.
(17-06-2014, 06:30 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και για του λόγου το αληθές, ιδού η σχετική παρουσίαση, που μας προαναγγέλει και τη μετατροπή της Β8 σε τροφοδοτική του σταθμού Μετρό "Άνω Πατήσια", την κατάργηση της Α16 και την ίδρυση γραμμής για την εξυπηρέτηση της Ιεράς Οδού: http://www.yme.gr/pdf/2014_06_16_OASA%20...TATION.pdf
Για το Β8 σωστή κίνηση. Άλλα για το Α16 είναι μεγάλη βλακεία αν σπάσει σε τοπικό Ελευσίνα-Αγ. Μαρίνα και Αγ. Μαρίνα-Κέντρο (και μάλιστα από τον χάρτη βλέπω είναι πάλι Πλ. Κουμουνδούρου!). Αν είναι έτσι καλύτερα να φέρουμε όλα τα τοπικά Ελεσίνας/Ασπροπύργου στην Αγία Μαρίνα να τελειώνει η υπόθεση. Επίσης, εξυπακούεται ότι πρέπει να πάρει πόδι από την Ιερά Οδό το 856, ίσως και το 813, και αυτή η γραμμή Κέντρο-Αγ. Μαρίνα να φτάνει κάπου πιο κεντρικά.