17-06-2014, 06:30 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-06-2014, 07:27 AM από marios.ilioupoli.)
(16-06-2014, 05:15 PM)Citaro Έγραψε: 2. Η δεύτερη παράγραφος, όμως, της ανακοίνωσης, μου προκαλεί ανησυχία. Όταν λέει "τα οδικά μέσα να τροφοδοτούν ακόμη περισσότερο τα μέσα σταθερής τροχιάς" εννοεί προφανώς ότι θα αρχίσουν να κόβουν και τις λίγες γραμμές που προσεγγίζουν ακόμη το κέντρο της Αθήνας. Και επειδή οι περιφερειακές γραμμές έχουν κοπεί προ πολλού, μάλλον μιλάμε πλέον για γραμμές της κεντρικής Αθήνας και των πολύ κοντινών προαστίων (220/1, 235, 203/4). Εδώ υπάρχει η ένσταση εκ μέρους μου ότι η μετεπιβίβαση σε αυτές τις γραμμές, στα σημεία που αυτή είναι εφικτή (Ευαγγελισμός), προσθέτει ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου, οι δε διερχόμενες επίγειες γραμμές (3,13,608,622/815,732,054) δεν καλύπτουν ικανοποιητικά καθώς έρχονται ήδη γεμάτες.
Δεν είναι το πρόβλημα τα 203/204, 220/221 και 235. Ο ΟΑΣΑ αυτή τη στιγμή, αν κάτσεις και τα δεις σε ένα χάρτη, έχει περιθώριο να περιορίσει αρκετές γραμμές ως τροφοδοτικές των ΜΣΤ ή αντίστοιχα να επεκτείνει κάποιες άλλες ώστε να γίνουν (μην ξεχνάμε την κραυγαλέα περίπτωση των τοπικών Γλυφάδας/ΒΒΒ, που -με εξαίρεση τα 124 και 205- έχουν αφετηρία αρκετά κοντά στον σταθμό Μετρό "Ελληνικό", αλλά δε μπήκαν στον κόπο να τα επεκτείνουν μέχρι εκεί).
Και για του λόγου το αληθές, ιδού η σχετική παρουσίαση, που μας προαναγγέλει και τη μετατροπή της Β8 σε τροφοδοτική του σταθμού Μετρό "Άνω Πατήσια", την κατάργηση της Α16 και την ίδρυση γραμμής για την εξυπηρέτηση της Ιεράς Οδού: http://www.yme.gr/pdf/2014_06_16_OASA%20...TATION.pdf
