(16-06-2014, 09:21 PM)Vasilis21 Έγραψε: Βασικα δεν υπαρχει μειωση στην τιμη του εισιτηριου εφοσον μειωθηκε ο χρονος.
Θα υπάρξει όμως μια "εκ του πλαγίου" εφαρμογή της ζωνικότητας. Σε 70', θεωρώ ότι προλαβαίνει κανείς να πάει από ενα κεντρικό σημείο Αθήνας προς τις εκάστοτε αφετηρίες των τοπικών και να επιβιβαστεί.
Προς νότια, μετρό Ελληνικό (20') ή Α2 Πλ. Γλυφάδας (40'), δεν έχεις πρόβλημα.
Προς δυτικά, μετρό Αιγάλεω ή Περιστέρι (12 - 13'), και ανετότατη μετεπιβίβαση.
Προς ανατολικά, μετρό Νομισματοκοπειο, Χαλάνδρι, Πλακεντίας (20 - 22'), όλα καλά.
Προς βόρεια, μόνο εκεί σφίγγει το πράγμα. Το Ζηρίνειο έχει απόσταση από Ομόνοια (με ΗΣΑΠ και περπάτημα προς τον Πλάτανο) 45' (6' αναμονή Ομόνοια, 32' δρομολόγιο και 7-8' περπάτημα μέχρι τον Πλάτανο), το ίδιο περίπου και αν πάρεις Α7/550 από Αλεξάνδρας/Βασ. Σοφίας. Έχεις άλλα 25' να περιμένεις, πρέπει να είσαι γκαντέμης για να μην έρθει λεωφορείο. Εξ άλλου, στα 70' πρέπει να έχεις μπεί στο λεωφορείο, όχι να έχεις τελειώσει το δρομολόγιο.
Τώρα, κάτι διαδρομές τύπου Πειραιάς - Ελευσίνα - Μαγούλα μπορεί να μη βγαίνουν με € 1,20 και να θέλεις δεύτερο εισιτήριο, αλλά και αυτό έχει τη λογική του. Δεν μπορεί να διασχίζεις τη μισή Αττική με το ίδιο εισιτήριο που πληρώνει και ο άλλος που πάει 4-5 στασεις Ακαδημίας - Ασκληπιού γιατί δεν μπορεί/δεν θέλει/δεν αντέχει την ανηφόρα.
