(30-05-2014, 10:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η εφαρμογή των προγραμμάτων δρομολόγησης, κατά τη θερινή περίοδο, θα γίνει ως εξής:
- Από τη Δευτέρα 30/6 έως και την Κυριακή 27/7 θα βρίσκεται σε ισχύ το Θερινό 1.
- Από τη Δευτέρα 28/7 έως και την Κυριακή 31/8 θα βρίσκεται σε ισχύ το Θερινό 2.
- Από τη Δευτέρα 1/9 έως και την Κυριακή 7/9 θα βρίσκεται σε ισχύ το Θερινό 1.
- Από τη Δευτέρα 8/9 θα βρίσκεται σε ισχύ το Χειμερινό.
Θα μπορούσε να διαμορφωθεί ως εξής :
ΘΕΡ Ι : Από 23/06 μέχρι 20/07
ΘΕΡ ΙΙ : Από 21/07 μέχρι 31/08
ΘΕΡ Ι : Από 01/09 μέχρι 08/09
Ούτως ή άλλως, μετά το κλείσιμο των σχολείων γύρω στις 15/06, αρχίζουν και κόβουν βάρδιες από όλες τις γραμμές, με συνέπεια το πρόγραμμα να γίνεται σουρωτήρι. Καλύτερα, λοιπόν, να έχουν σε εφαρμογή το Θερινό Ι, αλλά να τηρούνται οι βάρδιες.
Όσο για την αλλαγή προς το Θερινό ΙΙ, η εβδομάδα από 20/07 και μετά είναι "σκοτωμένη" και αρχίζει το ίδιο γαϊτανάκι με το κόψιμο των βαρδιών.
Θεωρώ επίσης επιβεβλημένο, να τηρείται η δρομολόγηση "Θερινό Ι Καθημερινής" καθ' όλη τη διάρκεια του έτους σε ημέρες με ελαττωμένη κίνηση επιβατών, στις μέρες δηλαδή που φέτος εφαρμόσθηκε το (ανεπαρκές) πρόγραμμα Σαββάτου. Τέτοιες μέρες είναι :
- Διακοπές Χριστουγέννων από 27/12 μέχρι 05/01
- Διακοπές Πάσχα από Μ. Πέμπτη μέχρι και όλη την εβδομάδα του Πάσχα.
- Καθημερινές μεταξύ τετραημέρων (28η Οκτωβρίου, 25η Μαρτίου, όταν οι εορτές αυτές πέφτουν Τρίτη ή Πέμπτη).
- Καθημερινές πριν και μετά από έκτακτα γεγονότα (πχ εκλογές)
Η δρομολόγηση "Θερινό Ι Καθημερινής" πλεονεκτεί έναντι της δρομολόγησης "Σάββατο Χειμερινό" καθώς έχει περισσότερα δρομολόγια στην πρωϊνή βάρδια σε σχέση με το Σάββατο και είναι σχεδιασμένη να εξυπηρετεί περίπου το 2/3 των επιβατών μιας τυπικής χειμερινής καθημερινής.
Αντιθέτα, φέτος όσες φορές εφαρμόσθηκε η δρομολόγηση Σαββάτου (25η Μαρτίου, εκλογές), τα πρωϊνά υπήρξε ελλιπέστατη εξυπηρέτηση καθώς οι βάρδιες του Σαββάτου είναι σχεδιασμένες να εξυπηρετούν αυξημένη κίνηση μετά τις 09:00, ενώ πριν τις 09:00 ανταποκρίνονται στην (ελάχιστη) επιβατική κίνηση ενός τυπικού Σαββάτου και όχι στην αυξημένη ζήτηση μιας εργάσιμης καθημερινής (έστω και αργίας για τους μισους)