02-03-2014, 01:16 AM
(01-03-2014, 06:23 AM)georgio Έγραψε: Δεν υπάρχει κάμια αύξηση δρομολογίων, απλά άλλαξαν τα δρομολόγια.
Όντως δίκιο έχεις. Μέτρησα λάθος τα παλιά δρομολόγια.
(01-03-2014, 07:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Γιατί πολύ απλά επαναξιολογούνται οι χρόνοι κάποιων γραμμών, με βάση τις νέες κυκλοφοριακές συνθήκες. Στον Πειραιά, για παράδειγμά, το σύνολο των γραμμών χρήζει πλέον αύξησης στο χρόνο διαδρομής, δεδομένου ότι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έφεραν συμφόρηση στους κεντρικούς δρόμους τις περισσότερες ώρες της ημέρας, ενώ όποιες δεν τα έχουν βρει ακόμη σκούρα, θα έχουν να αντιμετωπίσουν σύντομα τη διακοπή της κυκλοφορίας επί της Ακτής Καλλιμασιώτη και την εκτροπή στο εσωτερικό του λιμένος.
Δεν θα έλεγα το σύνολο. Ειδικά τα 130/Β1/217/229 κινούνται πλέον σε μεγάλο μέρος στον Πειραιά σε λεωφορειολωρίδες όπου η μία είναι αντίστροφης ροής, άρα δεν παραβιάζεται γενικά, και η άλλη είναι αποκλειστικός δρόμος κίνησης μόνο λεωφορείων. Από την άλλη η Γ. Λαμπράκη και η Ηρώων Πολυτεχνίου έχουν μονοδρομηθεί πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας άρα και καλύτερη κίνηση των οχημάτων. Βέβαια, δεν έχω πάει στον Πειραιά μετά τις κυκλοφοριακές αλλαγές οπότε δεν ξέρω κατά πόσο όντως εφαρμόζονται τα παραπάνω στην πραγματικότητα.
Για το 906 με τους κύκλους που το εβάλαν να κάνει ίσως διακαιολογείται η αύξηση του χρόνου διαδρομής. Αλλά για γραμμές όπως 237, 653, 723 κλπ. δεν καταλαβαίνω τι άλλαξε ώστε να αυξηθεί ο χρόνος διαδρομής.