30-01-2014, 11:15 AM
(30-01-2014, 08:18 AM)mercedes1988 Έγραψε: Το μεταφορικό μέσο που έχει αποτύχει στην Αθήνα είναι ο Προαστιακός γιατί είναι ημιτελής.Ο λόγος που τον κάνει αποτυχημένο μέσο είναι ότι το τμήμα Πειραιάς-ΣΚΑ δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει,δεν έχει γίνει ηλεκτροκίνητο το τρένο για Χαλκίδα,δεν έχει ξεκινήσει η γραμμή για Λαύριο και δεν έχει γίνει η επέκταση για Λουτράκι.Όταν γίνουν όλα αυτά που ανέφερα ο Προαστιακός θα γίνει καλύτερος, μόνο να έχουν σωστά δρομολόγια και σωστή εξυπηρέτηση.
Δρομολόγια 2009 στο Άνω Λιόσια - Αεροδρόμιο:
Πρώτο: 05:31 από Αεροδρόμιο / 06:06 από Άνω Λιόσια
Τελευταίο: 23:31 από Αεροδρόμιο / 00:06 από Άνω Λιόσια
Αναχωρήσεις από Αεροδρόμιο: :00, :14, :31, :45
Αναχωρήσεις από Άνω Λιόσια: :06, :21, :35, :50
Δρομολόγια 2014 στο Άνω Λιόσια - Αεροδρόμιο:
Πρώτο: 05:26 από Αεροδρόμιο / 06:02 από Άνω Λιόσια
Τελευταίο: 21:44 από Αεροδρόμιο / 22:28 από Άνω Λιόσια
Αναχωρήσεις από Αεροδρόμιο: :11, :26, :44*
Αναχωρήσεις από Άνω Λιόσια: :02, :28*, :47
* Αναχώρηση από/προς Κιάτο
Τι φαίνεται με απλά λόγια παραπάνω; Ότι μέσα σε 5 χρόνια τα δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, που έχει κανονικά ηλεκτροκίνηση, τα δρομολόγια εκτελούνται ανά 25' περίπου και ολοκληρώνονται 2 ώρες νωρίτερα απ' ότι το 2009. Συνεπώς, τα θέματα με την ηλεκτροκίνηση και την καθυστέρηση των επεκτάσεων είναι κουραφέξαλα (όχι ότι δεν είναι υπαρκτά και σοβαρά στο ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΘΗΝΑ - ΣΚΑ - ΧΑΛΚΙΔΑ).
Ο Προαστιακός αυτή τη στιγμή έχει να αντιμετωπίσει τις παθογένειες του Ελληνικού Δημοσίου και είναι στο έρμαιο του καθενός. Και φαίνεται και από την εικόνα που παρουσιάζουν οι σταθμοί. Χαλασμένοι ανελκυστήρες και κυλιόμενες, ακυρωτικά που δε λειτουργούν, σταθμοί σε προβληματικές περιοχές να έχουν μετατραπεί σε στέκια ναρκομανών κλπ.