2ο Trip Report στο Λυκαβηττό μέσα σε μια βδομάδα:
Αναμονή στην πλ. Κάνιγγος, δεν χρειάζεται να πω για ποιο λεωφορείο, και στο φανάρι της οδού Κάνιγγός περιμένει ένας τσιμεντόλιθος. Πρώτη μου σκέψη, μήπως ήταν κανένα 021, αλλά απορρίφθηκε με τη μία καθώς εκείνο περνάει από το επόμενο φανάρι (οδός Τζώρτζ). Μόλις φτάνει βλέπω 060 και ετοιμάζομαι για μια βόλτα στο Λυκαβηττό. Ήταν το Neoplan Midi #331 στο δρομολόγιο των 19:40 από Μουσείο. Ήταν ένα στοίχημα για το αν μπορεί να ανέβει το Λυκαβηττό ή αν θα σταματούσε στο ΤΕ022 όπως έχει ακουστεί να γίνεται παλιότερα. Η διαδρομή μέχρι τη Δεινοκράτους άκρως προβλέψιμη με τη γνωστή κίνηση στο κέντρο του Κολωνακίου, αλλά κανένα ιδιέταιρο εμπόδιο. Στην αριστερή στροφή προς Σκοπετέα οριακά παίζει να χωρούσε και Ν1, με παρκαρισμένο όχημα στο εσωτερικό της στροφής. Στον περιφερειακό κανένα θέμα, όπως και στο κομμάτι της Κλεομένους που στενεύει ο δρόμος, το περάσαμε με 25-30Km δείγμα του ότι δεν είχαμε θέμα στενότητας. Συνεχίζουμε τη Σαρανταπήχου και μπαίνουμε στην κατηφόρα της Αργυρουπόλεως. Εκεί είναι που κρίνονται όλα. Η δεξιά στροφή για Αρματωλών και Κλεφτών πλησιάζει και το Neoplan δείχνει να στρίβει όχι και τόσο άνετα, αλλά οχι και στο όριο. Αφού περάσαμε τον τελευταίο σκόπελο, ήμουν έτοιμος να ανοίξω σαμπάνια μέσα στο λεωφορείο, αλλά δεν είχα σαμπάνια, όπως επίσης απαγορεύεται η κατανάλωση φαγητών και ποτών [img]images/smilies/rofl.gif[/img]. (εκτός από κάτι Lays που έτρωγε ένα παιδί). Στη στάση της Τσόχα (12η Λυκαβηττού) αποβιβάστηκα με μια χαρά, λες και πήραμε το μουντιάλ
Το μόνο που με χαλάει είναι πως ίσως δεν ξαναπάω βόλτα με τα Vanhoolakia.... [img]images/smilies/cry.gif[/img][img]images/smilies/cry.gif[/img]
Αναμονή στην πλ. Κάνιγγος, δεν χρειάζεται να πω για ποιο λεωφορείο, και στο φανάρι της οδού Κάνιγγός περιμένει ένας τσιμεντόλιθος. Πρώτη μου σκέψη, μήπως ήταν κανένα 021, αλλά απορρίφθηκε με τη μία καθώς εκείνο περνάει από το επόμενο φανάρι (οδός Τζώρτζ). Μόλις φτάνει βλέπω 060 και ετοιμάζομαι για μια βόλτα στο Λυκαβηττό. Ήταν το Neoplan Midi #331 στο δρομολόγιο των 19:40 από Μουσείο. Ήταν ένα στοίχημα για το αν μπορεί να ανέβει το Λυκαβηττό ή αν θα σταματούσε στο ΤΕ022 όπως έχει ακουστεί να γίνεται παλιότερα. Η διαδρομή μέχρι τη Δεινοκράτους άκρως προβλέψιμη με τη γνωστή κίνηση στο κέντρο του Κολωνακίου, αλλά κανένα ιδιέταιρο εμπόδιο. Στην αριστερή στροφή προς Σκοπετέα οριακά παίζει να χωρούσε και Ν1, με παρκαρισμένο όχημα στο εσωτερικό της στροφής. Στον περιφερειακό κανένα θέμα, όπως και στο κομμάτι της Κλεομένους που στενεύει ο δρόμος, το περάσαμε με 25-30Km δείγμα του ότι δεν είχαμε θέμα στενότητας. Συνεχίζουμε τη Σαρανταπήχου και μπαίνουμε στην κατηφόρα της Αργυρουπόλεως. Εκεί είναι που κρίνονται όλα. Η δεξιά στροφή για Αρματωλών και Κλεφτών πλησιάζει και το Neoplan δείχνει να στρίβει όχι και τόσο άνετα, αλλά οχι και στο όριο. Αφού περάσαμε τον τελευταίο σκόπελο, ήμουν έτοιμος να ανοίξω σαμπάνια μέσα στο λεωφορείο, αλλά δεν είχα σαμπάνια, όπως επίσης απαγορεύεται η κατανάλωση φαγητών και ποτών [img]images/smilies/rofl.gif[/img]. (εκτός από κάτι Lays που έτρωγε ένα παιδί). Στη στάση της Τσόχα (12η Λυκαβηττού) αποβιβάστηκα με μια χαρά, λες και πήραμε το μουντιάλ
Το μόνο που με χαλάει είναι πως ίσως δεν ξαναπάω βόλτα με τα Vanhoolakia.... [img]images/smilies/cry.gif[/img][img]images/smilies/cry.gif[/img]
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608