28-12-2013, 01:32 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-12-2013, 01:51 PM από mercedes elbo.)
(28-12-2013, 06:21 AM)'marios.ilioupoli' Έγραψε: Θα απέκλεια την Α1, γιατί θα μπορούσε και αυτή να πάρει το #226, τη στιγμή που σποραδικά της στέλνουν N1. Για την Α5, πάλι, καθημερινά έχει N1, οπότε ποιος ο λόγος να φέρουν νταλίκα από Ράλλη για να μετρήσει;Το Χ97 μπορεί να πάρει το #226. Άλλωστε παίρνει Ν1 Καθημερινά. Λογικά, μάλλον κάποιο από τα 040, 171, 550, Α2, Ε22 θα είναι. Εκτός και αν θέλουν και άλλο το #226 στον Βοτανικό ή στον Άγιο Δημήτριο οπότε σ' αυτή την περίπτωση προστίθενται όλες οι υπόλοιπες γραμμές αρθρωτών του Ελληνικού. Ακόμα και σε 304/5/16 θα μπορούσε να πάει σε περίπτωση που δεν μπορούν να δώσουν το #9111 στην Ανθούσα. Αλλά όλα αυτά είναι υποθέσεις.
Αυτές που θεωρώ πιο πιθανές είναι (κατά σειρά προσωπικής εκτίμησης) οι 550, Ε22, 040, 171, Α2, αλλά θα έβαζα στο παιχνίδι και τη Χ97, μιας και πρόσφατα είχαμε μετρήσεις σε άλλη αεροδρομιακή (Χ93).
(28-12-2013, 01:31 PM)'N1Ellinikou' Έγραψε: Κατά τη γνώμη μου, οι γραμμές Α1, Α2, Α5, 040, 550 μπορούν να πάρουν την #910 χωρίς να χρειαστεί η απόσπασή της στο Ελληνικό. Θα μπορούσε απλά η Ράλλη να πάρει μια βάρδια απ' τη κάθε γραμμή. Ειδικά για την 040, η αφετηρία και το τέρμα δεν είναι τόσο μακριά απ' την Π. Ράλλη, ενώ το 550 επί Δεινοσαύρων, άνηκε πάντα στη Ράλλη.
Η #910 από το Ελληνικό μπορεί να κάνει μετρήσεις σε Α4, Ε22, 171, 237 άντε και Χ97...
Ξεχνάς όμως το μπέρδεμα που θα μπορούσε να γίνει με τις βάρδιες καθώς άλλη απόσταση το Κηφισιά-Ελληνικό και άλλη το Κηφισιά-Ράλλη κ.α. Άμα ήταν έτσι το #226 που βγαίνει στο 732 θα μπορούσε να μείνει Άγιο Δημήτριο ή Ελληνικό που ειδικά το 2ο είχε παλιότερα κάποιες βάρδιες στο 732 και οι ενάρξεις/σχολάσματα στον Βύρωνα είναι πιο κοντά σε Ελληνικό/Άγιο Δημήτριο σε σχέση με τον Βοτανικό.