23-12-2013, 11:56 PM
Trip Report στο Λυκαβηττό.
Ξεκινήσαμε με τον Mercendes Benz O405N Ellinikou να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι, γιατί δεν χωράει midi στο Λυκαβηττό. Για τυπικούς λόγος ξεκινάω με την αναφορά των διαστάσεων των οχημάτων Midi και mini των Ο.ΣΥ
Vanhool A507 μήκος 7,68 πλάτος 2,25
Neoplan Ν4007 μήκος 8,80 πλάτος 2,35
Solaris Urbino - Alpino 8.6 μήκος 8,60 πλάτος 2,40
Οπότε πάμε να δείξουμε γιατί χωράει / δεν χωράει ένα όχημα μήκος ενός μέτρο παραπάνω και πλάτος 10-15cm.
Πρώτο κομμάτι Βασ. Ηρακλείου - Ακαδημίας:
Εδώ δεν έχουμε κανένα θέμα, η αριστερή στροφή για τη Μπουμπουλίνας δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στα τρόλεϊ, πόσο μάλλον στο midi, δεξιά στην Αλεξάνδρας, χωρίς κανένα θέμα, όπως και η δεξιά στροφή για την Σπύρου Τρικούπη. Μετά έχουμε άλλη μια δεξιά στροφή για τη Στουρνάρη (μέχρι πριν λίγους μήνες περνούσε η σόμπα του Α7) και μια αριστερή στην Τζώρτζ (ούτε εδώ έχουμε θέμα, αν υπήρχε θα μπορούσε να πάει ένα στενό παρακάτω στην Κάνιγγος). Η αριστερή στροφή στην Ακαδημίας είναι παιχνιδάκι.
Δεύτερο κομμάτι Ακαδημίας - Ναυτικό Νοσοκομείο:
Το Κολωνάκι έχει στενούς δρόμους και στροφές μέ κάποια δυσκολία, αλλά το 060 έχει ακριβώς την ίδια διαδρομή με το 022 (μέχρι τη στάση Δορυλαίου) σε αυτό το τμήμα, άρα δεν είναι δικαιολογία για την μη χρήση midi.
Τρίτο κομμάτι Λυκαβηττός:
Αριστερή στροφή για τη Σκοπετέα, με παρκαρισμένα πάνω στη γωνία δεν υπήρχε ιδιέταιρο πρόβλημα. Αν μπουν και κολωνάκι το midi θα στρίβει κάτι παραπάνω από εύκολα. Η στροφή για τον περιφερειακό είναι ανοικτή και εύκολη, ενώ ο περιφερειακός ο ίδιος έχει ως δύσκολο σημείο το κομμάτι μεταξύ Αριστοδήμου και Λουκιανού επειδή στενέυει επικίνδυνα. Το λεωφορείο όμως δεν περνάει τόσο οριακά ώστε να μη χωράει ένα όχημα 10-15cm πιο φαρδύ. Συνεχίζει μια χαρά μέχρι τη 10ή Λυκαβηττού, όπου ξεκινάει η κατηφόρα της Αργυρουπόλεως. Στη στροφή Αργυρουπόλεως προς Αρματολών και Κλεφτών είχαμε πρόβλημα λόγω ενός παράνομα σταθμευμένου οχήματος μπροστά σε πάρκινκ πολυκατοικίας[img]images/smilies/chair.gif[/img][img]images/smilies/chair.gif[/img]. Αν όμως μπουν πλαστικά κολωνάκια στο εσωτερικό της στροφής δεν θα έχουμε θέμα. Η στροφή από Τσόχα προς Π. Κυριακού δεν είναι θέμα, πιθανολογώ εξαιρουμένων των αγώνων του Παναθηναϊκού που γίνεται χαμός στην περιοχή.
Τέταρτο κομμάτι Κολωνάκι - Μουσείο
Η διαδρομή μέχρι Βασ. Σοφίας είναι κοινή με το 022, οπότε χωράει το Midi, αντίστοιχα η δεξιά στροφή στη Σέκερη και όλη η Σόλωνος - Μποτάση απότελούν κομμάτι του 224 που είναι 12μετρο. Η αριστερή στροφή στη Στουρνάρη μας δημιούργησε απρόσμενο πρόβλημα λόγω διπλοπαρκαρισμένου [img]images/smilies/trompa.gif[/img].
Κατά την άποψή μου με μικρές προσεγμένες κινήσεις και πολύ μικρό κόστος (τοποθέτηση πλαστικών κόνων και πινακίδων), η γραμμή 060 θα μπορεί να δρομολογείται και με midi (Neoplan ή Solaris). Δεν υπάρχει λόγος αλλαγής διαδρομής στο Λυκαβηττό, ενώ η αφετηρία/τέρμα του θα μπορούσε να μεταφερθεί στην Κάνιγγος (πίσω από το 021) για να μην κάνει τους κύκλους γύρω από το Πολυτεχνείο. Η γραμμή έχει ικανοποιητικό κόσμο σε σχέση με άλλα midi, αφού φύγαμε από Ακαδημία με περίπου 18-20 άτομα. Πάνω στο Λυκαβηττό είχε περίπου 5 άτομα, κυρίως ηλικιωμένους που δεν έχουν άλλο τρόπο να φτάσουν σπίτι του. Για την ιστορία ήταν το Vanhool A507 #33 που αναχώρησε περίπου στις 14:25 από Μουσείο (γνωρίζω πως δεν υπάρχει τέτοιο δρομολόγιο, αλλά τότε αναχώρησε )
Ξεκινήσαμε με τον Mercendes Benz O405N Ellinikou να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι, γιατί δεν χωράει midi στο Λυκαβηττό. Για τυπικούς λόγος ξεκινάω με την αναφορά των διαστάσεων των οχημάτων Midi και mini των Ο.ΣΥ
Vanhool A507 μήκος 7,68 πλάτος 2,25
Neoplan Ν4007 μήκος 8,80 πλάτος 2,35
Solaris Urbino - Alpino 8.6 μήκος 8,60 πλάτος 2,40
Οπότε πάμε να δείξουμε γιατί χωράει / δεν χωράει ένα όχημα μήκος ενός μέτρο παραπάνω και πλάτος 10-15cm.
Πρώτο κομμάτι Βασ. Ηρακλείου - Ακαδημίας:
Εδώ δεν έχουμε κανένα θέμα, η αριστερή στροφή για τη Μπουμπουλίνας δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στα τρόλεϊ, πόσο μάλλον στο midi, δεξιά στην Αλεξάνδρας, χωρίς κανένα θέμα, όπως και η δεξιά στροφή για την Σπύρου Τρικούπη. Μετά έχουμε άλλη μια δεξιά στροφή για τη Στουρνάρη (μέχρι πριν λίγους μήνες περνούσε η σόμπα του Α7) και μια αριστερή στην Τζώρτζ (ούτε εδώ έχουμε θέμα, αν υπήρχε θα μπορούσε να πάει ένα στενό παρακάτω στην Κάνιγγος). Η αριστερή στροφή στην Ακαδημίας είναι παιχνιδάκι.
Δεύτερο κομμάτι Ακαδημίας - Ναυτικό Νοσοκομείο:
Το Κολωνάκι έχει στενούς δρόμους και στροφές μέ κάποια δυσκολία, αλλά το 060 έχει ακριβώς την ίδια διαδρομή με το 022 (μέχρι τη στάση Δορυλαίου) σε αυτό το τμήμα, άρα δεν είναι δικαιολογία για την μη χρήση midi.
Τρίτο κομμάτι Λυκαβηττός:
Αριστερή στροφή για τη Σκοπετέα, με παρκαρισμένα πάνω στη γωνία δεν υπήρχε ιδιέταιρο πρόβλημα. Αν μπουν και κολωνάκι το midi θα στρίβει κάτι παραπάνω από εύκολα. Η στροφή για τον περιφερειακό είναι ανοικτή και εύκολη, ενώ ο περιφερειακός ο ίδιος έχει ως δύσκολο σημείο το κομμάτι μεταξύ Αριστοδήμου και Λουκιανού επειδή στενέυει επικίνδυνα. Το λεωφορείο όμως δεν περνάει τόσο οριακά ώστε να μη χωράει ένα όχημα 10-15cm πιο φαρδύ. Συνεχίζει μια χαρά μέχρι τη 10ή Λυκαβηττού, όπου ξεκινάει η κατηφόρα της Αργυρουπόλεως. Στη στροφή Αργυρουπόλεως προς Αρματολών και Κλεφτών είχαμε πρόβλημα λόγω ενός παράνομα σταθμευμένου οχήματος μπροστά σε πάρκινκ πολυκατοικίας[img]images/smilies/chair.gif[/img][img]images/smilies/chair.gif[/img]. Αν όμως μπουν πλαστικά κολωνάκια στο εσωτερικό της στροφής δεν θα έχουμε θέμα. Η στροφή από Τσόχα προς Π. Κυριακού δεν είναι θέμα, πιθανολογώ εξαιρουμένων των αγώνων του Παναθηναϊκού που γίνεται χαμός στην περιοχή.
Τέταρτο κομμάτι Κολωνάκι - Μουσείο
Η διαδρομή μέχρι Βασ. Σοφίας είναι κοινή με το 022, οπότε χωράει το Midi, αντίστοιχα η δεξιά στροφή στη Σέκερη και όλη η Σόλωνος - Μποτάση απότελούν κομμάτι του 224 που είναι 12μετρο. Η αριστερή στροφή στη Στουρνάρη μας δημιούργησε απρόσμενο πρόβλημα λόγω διπλοπαρκαρισμένου [img]images/smilies/trompa.gif[/img].
Κατά την άποψή μου με μικρές προσεγμένες κινήσεις και πολύ μικρό κόστος (τοποθέτηση πλαστικών κόνων και πινακίδων), η γραμμή 060 θα μπορεί να δρομολογείται και με midi (Neoplan ή Solaris). Δεν υπάρχει λόγος αλλαγής διαδρομής στο Λυκαβηττό, ενώ η αφετηρία/τέρμα του θα μπορούσε να μεταφερθεί στην Κάνιγγος (πίσω από το 021) για να μην κάνει τους κύκλους γύρω από το Πολυτεχνείο. Η γραμμή έχει ικανοποιητικό κόσμο σε σχέση με άλλα midi, αφού φύγαμε από Ακαδημία με περίπου 18-20 άτομα. Πάνω στο Λυκαβηττό είχε περίπου 5 άτομα, κυρίως ηλικιωμένους που δεν έχουν άλλο τρόπο να φτάσουν σπίτι του. Για την ιστορία ήταν το Vanhool A507 #33 που αναχώρησε περίπου στις 14:25 από Μουσείο (γνωρίζω πως δεν υπάρχει τέτοιο δρομολόγιο, αλλά τότε αναχώρησε )
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608