Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προαστιακός Σιδηρόδρομος Αθήνας
#42
(12-12-2013, 11:37 AM)meganium Έγραψε: Να σημειώσω επίσης ότι δεν υπάρχει ψαλίδι αλλαγής τροχιάς για τον προαστιακο μεταξύ Πεντέλης και Πλακεντίας αλλά μόνο τερματική γραμμή η οποία κοιταει το "Αεροδρόμιο" και όχι την Πεντέλης. Άρα για να γίνει ξανά τερματικος σταθμός η Πλακεντια θα πρέπει να φτάνει ο συρμός στην γραμμή 1 να αδειάζει κατόπιν να αλλάζει χειριστήρια ο μηχανοδηγος να πηγαίνει το συρμό στην τερματικη γραμμη να ξανααλλαζει χειριστήρια να οδηγεί τον συρμό στην γραμμή 2 να ξανααλλάζει χειριστήρια για να οδηγήσει τον συρμό προς Λιόσια. Ψαλίδι αλλαγής τροχιάς υπάρχει πριν την Καντζα πριν το Κορωπί στο Αεροδρόμιο και πριν την Κηφισίας.

Πολύ ενδιαφέρον!

Συνεπώς, η μικρότερου μήκους "αστική" διαδρομή του Προαστιακού που είναι εφικτή βάσει των σταθμών που έχουν "ψαλίδι" είναι Άνω Λιόσια - Κάντζα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Μελλοντικες Αναπτύξεις Γραμμων ΜΕΤΡΟ Αθήνας - από ns_ - 12-12-2013, 03:56 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)