Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις σας!
Συνεπώς:
(α) Η γραμμή 3 χρησιμοποιεί τις γραμμές του προαστιακού στο κομμάτι Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο
(β) Η δημιουργία "κλάδου" της γραμμής 3 που να στρίβει αριστερά στη Δουκίσσης Πλακεντίας και να χρησιμοποιεί την υποδομή του προαστιακού μέχρι Νερατζιώτισσα ή και Άνω Λιόσια:
- δεν είναι εφικτή με την υπάρχουσα υποδομή στη Δουκίσσης Πλακεντίας
- μπορεί να δημιουργηθεί με προσαρμογές στη Δουκίσσης Πλακεντίας
- δεν αξίζει τον κόπο καθώς φθηνότερη είναι η μετεπιβίβαση στη Δουκίσσης Πλακεντίας από τη γραμμή 3 στον Προαστιακό με κατεύθυνση Κιάτο
- οι διαφορετικές ταχύτητες οχημάτων συρμών προαστιακού και συρμών Μετρό θα δημιουργούσαν προβλήματα
Και ερωτάται:
* Ποια είναι τα περιθώρια ώστε στα 3 δρομολόγια του προαστιακού ανά ώρα, εκ των οποίων τα 2 είναι Κιάτο - Αεροδρόμιο και το 1 είναι Άνω Λιόσια - Αεροδρόμιο, να προστεθεί και ένα 4ο "αστικό" δρομολόγιο Άνω Λιόσια - Πλακεντίας για τις ώρες αιχμής μόνο, δηλ. 6-10πμ και 3-7μμ;
- Είναι ορθή η ύπαρξη 3 δρομολογίων για κάθε ώρα της ημέρας ή θα έπρεπε να υπάρχει πύκνωσή τους τις ώρες αιχμής (προσέλευση στην εργασία το πρωί και αποχώρηση απ' αυτήν το απόγευμα) με αραίωσή της στα 2 δρομολόγια τις λοιπές ώρες;
Συνεπώς:
(α) Η γραμμή 3 χρησιμοποιεί τις γραμμές του προαστιακού στο κομμάτι Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο
(β) Η δημιουργία "κλάδου" της γραμμής 3 που να στρίβει αριστερά στη Δουκίσσης Πλακεντίας και να χρησιμοποιεί την υποδομή του προαστιακού μέχρι Νερατζιώτισσα ή και Άνω Λιόσια:
- δεν είναι εφικτή με την υπάρχουσα υποδομή στη Δουκίσσης Πλακεντίας
- μπορεί να δημιουργηθεί με προσαρμογές στη Δουκίσσης Πλακεντίας
- δεν αξίζει τον κόπο καθώς φθηνότερη είναι η μετεπιβίβαση στη Δουκίσσης Πλακεντίας από τη γραμμή 3 στον Προαστιακό με κατεύθυνση Κιάτο
- οι διαφορετικές ταχύτητες οχημάτων συρμών προαστιακού και συρμών Μετρό θα δημιουργούσαν προβλήματα
Και ερωτάται:
* Ποια είναι τα περιθώρια ώστε στα 3 δρομολόγια του προαστιακού ανά ώρα, εκ των οποίων τα 2 είναι Κιάτο - Αεροδρόμιο και το 1 είναι Άνω Λιόσια - Αεροδρόμιο, να προστεθεί και ένα 4ο "αστικό" δρομολόγιο Άνω Λιόσια - Πλακεντίας για τις ώρες αιχμής μόνο, δηλ. 6-10πμ και 3-7μμ;
- Είναι ορθή η ύπαρξη 3 δρομολογίων για κάθε ώρα της ημέρας ή θα έπρεπε να υπάρχει πύκνωσή τους τις ώρες αιχμής (προσέλευση στην εργασία το πρωί και αποχώρηση απ' αυτήν το απόγευμα) με αραίωσή της στα 2 δρομολόγια τις λοιπές ώρες;