11-12-2013, 02:33 PM
Το μόνο που λύνεται εύκολα είναι η αλληγές τροχιάς στην Πλακεντία. Επέκταση της μεσαίας γραμμής για περίπου 200μ στο ανάχωμα που έχει και μια ράμπα για α αλλάζει καμπίνα ο μηχανοδηγός. Κατα τ' άλλα θέλουμε καινούρια διρρευματικά τραίνα (750V DC για το υπόγειο τμήμα, 15000V ΑC για το υπέργειο, ήτοι για 10' συχνότητα γύρω στους 15-20 συρμούς (μόλις παρελήφθησαν 17, δεν είναι καιρός για έξοδα).
Τα Rotem του Αεροδρομίου είναι χαρακτηριστικά πιο αργά και με μικρότερη επιτάχυνση από τα Desiro του Προαστιακού. Τι σημαίνει αυτό; Πως αν έχουμε 10' συχνότητα, και ενδιάμεσα, έστω στα 7' το Desiro, το Desiro θα προλάβει για πλάκα το Rotem, άρα θα έχουμε 2 τραίνα μαζί.
Σκάψιμο για νέα ενωτική δεν το συζητάμε, οπότε αυτό που μπορούμε να απαιτήσουμε είναι 1 επιπλέον δρομολόγιο ανά ώρα από τον Προαστιακό.
Τα Rotem του Αεροδρομίου είναι χαρακτηριστικά πιο αργά και με μικρότερη επιτάχυνση από τα Desiro του Προαστιακού. Τι σημαίνει αυτό; Πως αν έχουμε 10' συχνότητα, και ενδιάμεσα, έστω στα 7' το Desiro, το Desiro θα προλάβει για πλάκα το Rotem, άρα θα έχουμε 2 τραίνα μαζί.
Σκάψιμο για νέα ενωτική δεν το συζητάμε, οπότε αυτό που μπορούμε να απαιτήσουμε είναι 1 επιπλέον δρομολόγιο ανά ώρα από τον Προαστιακό.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608