Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προαστιακός Σιδηρόδρομος Αθήνας
#33
(11-12-2013, 05:49 AM)ns_ Έγραψε: Μια απορία, για τους ειδήμονες επ' αυτών των θεμάτων εδώ στο φόρουμ:

Η γραμμή 3 έχει επεκταθεί και πηγαίνει Παλλήνη, Κάντζα, Κορωπί, Αεροδρόμιο παράλληλα με τη γραμμή του προαστιακού.

Πόσο δύσκολο τεχνικά είναι να φτιαχτεί ένας κλάδος της γραμμής 3 στη Δουκίσσης Πλακεντίας που να πηγαίνει Πεντέλης, Κηφισίας, Νερατζιώτισσα (επίσης παράλληλα με τη γραμμή του προαστικού) και να "κουμπώνει" εκεί με τη γραμμή 1;

Επίσης, *αν* ήταν τεχνικά εφικτό να δημιουργηθεί τέτοια γραμμή, πώς θα λειτουργούσε αυτή; Θα μπορούσαν συρμοί της να πηγαίνουν Νερατζιώτισσα-Δουκίσσης-Αεροδρόμιο σε συντονισμό με τους συρμούς Αιγάλεω-Δουκίσσης-Αεροδρόμιο, ή θα έπρεπε αναγκαστικά να έχει μετεπιβίβαση στη Δουκίσσης ακόμη και για κάποιον που π.χ. από το Αεροδρόμιο θα ήθελε να πάει Νερατζιώτισσα;

Ακόμη όμως και μια μικρή γραμμούλα, ειδικά ούσα υπέργεια, άρα χωρίς όλο το εξτρά κόστος (όχι μόνο μελέτες, όχι μόνο μετροπόντικες, αλλά και αρχαιολογία...) θα είχε θεωρώ αξία... Ειδικά μάλιστα εάν μπορούσε να τραβηχτεί ακόμα 3 σταθμούς πιο πέρα Ηράκλειο, Μεταμόρφωση, ΣΚΑ, και να δώσει απ' ευθείας σύνθεση *Μετρό* με το ΣΚΑ, ιδίως από το Αεροδρόμιο, αλλά και για τους κατοίκους των Βορείων και Ανατολικών Προαστίων.

Γενικά, σε αστική περιοχή, που είναι οπωσδήποτε όλη η διαδρομή του προαστιακού από τη Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι και τα Άνω Λιόσια (περισσότερο δε αστική τα Άνω Λιόσια, το Μενίδη, η Μεταμόρφωση, το Ηράκλειο, το Μαρούσι και τα Βριλήσσια από λ.χ. το Κορωπί που πάει το Μετρό ελέω Αεροδρομίου), θα πρέπει θεωρώ ο προαστικός που άλλο ρόλο εξυπηρετεί (και γι' αυτό άλλο εισιτήριο και άλλες συχνότητες έχει - είναι για τους κατοίκους του Κιάτου, της Κορίνθου, των Μεγάρων και του Ασπροπύργου που δουλεύουν στην Αθήνα - "commuters" - δεν είναι για ενδοαστική συγκοινωνία), αν είναι τεχνικά και οικονομικά δυνατό, να έχει ως "παρέα" (και λόγω υπέργειας φύσης και υφισταμένων υποδομών, σίγουρα είναι τεχνικά και οικονομικά πιο εύκολο από το υπόγειο Μετρό) μια υπέργεια αστική γραμμή Δουκίσσης Πλακεντίας - Νερατζιώτισσα - ΣΚΑ - Άνω Λιόσια με 10λεπτη το πολύ συχνότητα δρομολογίων.

Ανέφικτο! Οι συρμοί του Μετρό έχουν είσοδο/έξοδο από τη σήραγγα με τις τροχιές να βλέπουν μόνο προς την πλευρά του Αεροδρομίου.

Για να γίνει αυτό που λες θα έπρεπε ο συρμός στην έξοδο της σήραγγας να σταματήσει για να ανέβουν οι κεραίες και στη συνέχεια, εφόσον υπάρχει διακλάδωση εντός των μεσαίων τροχιών, να περάσει στην τροχιά που χρησιμοποιούν οι συρμοί του Μετρό για να εισέλθουν στη σήραγγα και από εκεί να εισέλθει στην κανονική τροχιά που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός προς Α. Λιόσια/Κιάτο. Αφού θα έχει περάσει όλος ο συρμός, θα πρέπει να υπάρχει εγκατεστημένη πλατφόρμα για να μπορεί ο οδηγός να μεταβεί στην άλλη καμπίνα, ώστε να κατευθύνει το συρμό προς Νερατζιώτισσα. Και φτάνοντας στη Νερατζιώτισσα θα πρέπει να έχει προσαρμοστεί το πλέγμα δρομολογίων του Προαστιακού, ώστε για διάστημα 10' να μη διέλθει συρμός Προαστιακού προς Πλακεντίας, γιατί ο συρμός του Μετρό θα πρέπει να αλλάξει τροχιά για να συνεχίσει προς Πλακεντίας και να ακολουθήσει τη διαδικασία που περιέγραψα στην αρχή για την είσοδο στη σήραγγα.

Δεν υπάρχει περίπτωση κάτι τέτοιο να γίνει! Όπως και δεν υπάρχει περίπτωση να διανοιχτεί άλλη σήραγγα, γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε πρώτο και κύριο τη διακοπή των δρομολογίων Προαστιακού και Μετρό για πάρα πολλούς μήνες, διακοπή της κυκλοφορίας στην Αττική Οδό ή περιορισμό των λωρίδων, για να μπορέσει να ανοίξει ο χώρος ώστε να δημιουργηθεί νέα δίοδος και γενικά ένα μπάχαλο, για έναν κλάδο που δε βλέπω ότι προσφέρει κάτι το ουσιαστικό.

Το κόστος δεν είναι τεράστιο, αλλά είναι σημαντικό και είναι μια επέκταση που είναι άγνωστο αν θα είναι κερδοφόρα ή θα γίνει μόνο για να τα εισπράξουν οι εθνικοί μας εργολάβοι, κάποιοι πολιτικοί και μερικοί ακόμη παρατρεχάμενοι.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Μελλοντικες Αναπτύξεις Γραμμων ΜΕΤΡΟ Αθήνας - από marios.ilioupoli - 11-12-2013, 06:14 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)