10-12-2013, 10:03 PM
(10-12-2013, 06:21 PM)george-oasth Έγραψε: Η κατασταση στο αμαξοστασιο σταυρουπολης ποια ειναι;;;Απ'οτι ακουγεται,υπαρχει μεγαλη ελλειψη απο μεγαλα οχηματα....Με αποτελεσμα την δρομολογηση 12μετρων λεωφορειων σε γραμμες οπως το 19,32,34....Ειδικα το 19 και το 32 εχουν καθε μερα μικρα οχηματα....
Χθες το 19 ειχε το 289,και το 32 ειχε τα 493,676,690....Το 34 ειχε το 382
Σημερα το 19 εχει το 490
Το 32 εχει 675,481,488,493
Επισης στο 12 καθε μερα τα μισα και παραπανω λεωφορεια ειναι b7l,οπως και σημερα,καθως και το 202 σταλθηκε επισης στο 12....
Και το 34 έχει σε καθημερινή βάση 12μετρα, ενώ συχνά πυκνά εμφανίζονται και στο 27 (δεν έχω συγκρατήσει δυστυχώς συγκεκριμένους αριθμούς). Οι μόνες γραμμές που έχουν γλιτώσει από τη μάστιγα πρέπει να είναι οι 14 και 31 (για το 52 δεν έχω επαρκή στοιχεία).
Επίσης συχνά πυκνά κάποια από τα 251-265 (11μετρα που είναι ειδική παραγγελία για το 23) εμφανίζονται guest σε άσχετες γραμμές, ιδίως στο 17.
Δύο τα αξιοσημείωτα:
α) ότι δεν εμφανίζεται ανάλογο πρόβλημα στον Φοίνικα, καθότι όλες οι γραμμές του (πλην του 7 που πάντοτε είχε ανάμεικτη λειτουργία και, για να πω την αμαρτία μου, δεν το έχω δει ποτέ και αρκετά γεμάτο για να στηρίζει 18μετρα, και των εξωαστικών 69-72 που δεν έχω στοιχεία) φαίνονται να λειτουργούν ομαλά.
β) ότι όποτε εμφανίζεται 12μετρο σε γραμμές όπως π.χ. το 32(Α), στο οποίο τα πρωινά από τους Αμπελόκηπους και μετά μπαίνεις και δεν μπαίνεις, είναι πάντα σε ανθρώπινη κατάσταση από πλευράς κίνησης (λίγοι όρθιοι, ενώ πάντα στα αντίστοιχα αρθρωτά γίνεται το πάστωμα του παστώματος ω πάστωμα).
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;