(07-12-2013, 01:42 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όπως σωστά επισημαίνει και ο συντάκτης του ΒΗΜΑτος, Α. Χεκίμογλου, το "πάγωμα" του Μετρό είναι η καλύτερη ευκαιρία για το Τραμ (Το δημοσίευμά του εδώ: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=546333).
Η επέκταση του Μετρό προς Γλυφάδα, δε φαίνεται να προχωράει (κατάθλιψη θα πάθει ο γνωστός στο group!) και στη θέση του σχεδιάζεται επέκταση του Τραμ από την Πλ. Κατράκη (Γλυφάδας) προς το σταθμό "ΕΛΛΗΝΙΚΟ".
Έτοιμο προς δημοπράτηση είναι και το έργο της υπογειοποίησης στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΦΑΛΗΡΟ της γραμμής 1, με την κατασκευή και του νέου σταθμού στο ύψος του "Κεράνη", με το μόνο που λείπει να είναι η απόφαση του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ.
ΥΓ: Ελπίζω να μην υπάρξει κάποιος φωστήρας στο Υπ. Μεταφορών που να δώσει το οκ για τα έργα υπογειοποίησης στη γραμμή 1 όσο διαρκούν τα έργα του Τραμ και της κατασκευής του νέου σταθμού στο Λιμάνι.
Ειλικρινά με τρομάζει το γεγονός ότι δρομολογείται η ένταξη στο ΕΣΠΑ (και συνεπώς η χρηματοδότηση και υλοποίηση) της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου. Το τελευταίο που χρειάζεται η Αθήνα είναι αυτό. Συμμερίζομαι απόλυτα τις ανησυχίες των στελεχών του ΟΑΣΑ που μεταφέρει το ρεπορτάζ.
Μετρό είναι η λύση - το τραμ ήταν μια αποτυχία - και θα είναι. Ας το αποδεχτούμε.
"[O]λοκληρώνονται οι μελέτες για τη δημοπράτηση της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου, που θα συνοδευτεί από διπλή γραμμή τραμ από το Σύνταγμα ως την πλατεία Αιγύπτου, η ένταξη της οποίας δρομολογείται στο ΠΕΠ Αττικής και το ΕΠΠΕΡΑΑ. Τα τεύχη δημοπράτησης αναμένεται να ολοκληρωθούν ως τον Φεβρουάριο. Σύμφωνα με τις μελέτες, δεν θα υπάρχει εναέριο δίκτυο ηλεκτροκίνησης. Ετσι, υπάρχει όρος στην προκήρυξη της Αττικό Μετρό για την προμήθεια 25 νέων συρμών να μπορούν να αναβαθμιστούν με μπαταρίες (super conductors), οι οποίες φορτίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα από στάση σε στάση.
Αποκλειστικότητα στη νέα Πανεπιστημίου
Στο μεταξύ, στελέχη του ΟΑΣΑ σημειώνουν ότι οι υπό διαμόρφωση κυκλοφοριακές μελέτες για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου προκαλούν προβληματισμό, καθώς τυχόν λάθη ενδέχεται να μετατρέψουν σε κόλαση την πλατεία Συντάγματος. Οπως αναφέρουν, δεδομένου ότι η [Πανεπιστήμιου] θα πεζοδρομηθεί, οι ροές οχημάτων από την Αμαλίας θα πρέπει είτε να στρίβουν δεξιά προς τη Βασιλίσσης Σοφίας είτε αριστερά προς τη Βασιλέως Γεωργίου, η οποία όμως δεν έχει την απαιτούμενη χωρητικότητα, ενώ και η Ακαδημίας είναι μικρότερη από την Πανεπιστημίου. Επίσης, όπως μεταδίδουν, καθώς προβλέπεται και η πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Ολγας, το σωστό είναι να περνά το τραμ, να έχει αποκλειστική χρήση και να φύγουν τα τρόλεϊ."
