07-12-2013, 05:10 AM
Εκτός δύναμης είναι τέσσερις GN όλες κατεστραμμένες ολοσχερώς από φωτιά.
Είναι οι ΥΜΙ-1076 (18/8/2002), ΥΜΙ-1142 (10/7/2001), ΥΜΙ-1170 (12/10/2007) και βέβαια η ΥΜΙ-1025.
Με την ευκαιρία, ένα Ν2 που κάηκε σχετικά πρόσφατα στο ποτάμι μου διαφεύγει ποιο είναι, γνωρίζει κάποιος;
Δεν με βοηθάει πολύ η ανάλυση αλλά κάτι δεν μου αρέσει στην ανακατασκευή της ΥΜΙ-1038... Κάτι δεν μου κολλάει στις εργασίες που γίνονται και στην ποιότητά τους αλλά με όσα μέσα έχουν οι άνθρωποι φαίνεται ότι αυτό μπορούνε να κάνουν... Κατα τα λοιπά μιλάμε για ένα όχημα το οποίο είναι 15 ετών, έπρεπε ήδη να έχει γίνει εφόσον σκοπεύουν να το κρατήσουν ή να έχει πάρει ήδη την άγουσα για τον παλιατζή. Ο σκελετός δείχνει κουρασμένος πάντως και το γεγονός ότι αλλάζουν τα πλευρικά πάνελ δείχνει όργιο σκουριάς. Να δούμε πώς θα εξελιχθεί το έργο...
Είναι οι ΥΜΙ-1076 (18/8/2002), ΥΜΙ-1142 (10/7/2001), ΥΜΙ-1170 (12/10/2007) και βέβαια η ΥΜΙ-1025.
Με την ευκαιρία, ένα Ν2 που κάηκε σχετικά πρόσφατα στο ποτάμι μου διαφεύγει ποιο είναι, γνωρίζει κάποιος;
(07-12-2013, 12:54 AM)mercedes elbo Έγραψε: Μόλις είδα και τις φωτογραφίες που προσθέθηκαν με την GN #438 όπου απ' ότι φαίνεται έχουν ξηλώσει τα πάντα και την ξαναφτιάχνουν από την αρχή. Βέβαια ήδη είχαν ξεκινήσει Ν2 να συμμαζεύονται αλλά όχι πλήρως.
Δεν με βοηθάει πολύ η ανάλυση αλλά κάτι δεν μου αρέσει στην ανακατασκευή της ΥΜΙ-1038... Κάτι δεν μου κολλάει στις εργασίες που γίνονται και στην ποιότητά τους αλλά με όσα μέσα έχουν οι άνθρωποι φαίνεται ότι αυτό μπορούνε να κάνουν... Κατα τα λοιπά μιλάμε για ένα όχημα το οποίο είναι 15 ετών, έπρεπε ήδη να έχει γίνει εφόσον σκοπεύουν να το κρατήσουν ή να έχει πάρει ήδη την άγουσα για τον παλιατζή. Ο σκελετός δείχνει κουρασμένος πάντως και το γεγονός ότι αλλάζουν τα πλευρικά πάνελ δείχνει όργιο σκουριάς. Να δούμε πώς θα εξελιχθεί το έργο...