03-12-2013, 10:20 PM
(03-12-2013, 10:11 PM)nikos1991 Έγραψε: Καλησπέρα,
Συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντησή μου, απλά είχα κάποια τεχνικά θέματα με τον firefox
Η στροφή του Νέου Φαλήρου έχει ακτίνα περίπου 350m αλλά είναι στην είσοδο και πάνω σε σταθμό. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως έτσι κι αλλιώς το τραίνο θα επιβράδυνε για να πραγματοποιήσει στάση. Η στροφή Άνω Γλυφάδα - Γκολφ είναι στο μέσο της απόστασης, δηλαδή εκεί που το τραίνο πρέπει να έχει τη μέγιστη ταχύτητα.
Δεν είναι τόσο κακό για το θέμα του χρόνου (η διαδρομή Γλυφάδα - Αθήνα θα διαρκεί 1' παραπάνω), όσο για την αίσθηση που δίνει στον επιβάτη, ότι πάει πολύ σιγά σαν να χάλασε και στις συγκρίσεις που μπαίνει αυτόματα με τον "αργό" ΗΣΑΠ έναντι του λαμπερού και γρήγορου μετρό που έχει συνηθίσει. Έτσι κι αλλιώς τα 300m είναι πάνω από το ελάχιστο όριο (250m) που έχει θέσει η Αττικό Μετρό και παρατηρείται στο τμήμα του ΗΣΑΠ "Αττική - Βικτώρια".
Τώρα για τον αν μπορεί να γίνει κάτι για μεγαλύτερη ταχύτητα στο σημείο, η λύση ονομάζεται τραίνο τεχνολογίας tilting, αλλά δεν συμφέρει η αγορά τους για 2-3 στροφές σε όλο το δίκτυο.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tilting_train
Νίκο, το είχα επισημάνει και χθες. Παρόμοια χάραξη δεν έχει και η σήραγγα μεταξύ "Ν. Κόσμου" και "Φιξ"; Με τη στροφή κάτω από την Κασομούλη.