(03-12-2013, 12:29 AM)Giannis Έγραψε: Κι εγώ την μικρή επέκταση με τις δύο στάσεις προτιμώ.
Αλλά διαφωνώ με την χάραξη προς Καματερό γιατί, αν δεν κάνω λάθος, έτσι τουλάχιστον όπως περιγράφεται η χάραξη στο άρθρο, δεν περνά από κεντρικό σημείο σε Ίλιον/Καματερό. Θα προτιμούσα αντί για το Καματερό, να στρίβει η γραμμή προς Πετρούπολη αλλά ακολουθώντας την Πετρουπόλεως. Αυτό βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει θέμα με το υπέδαφος στα σημεία αυτά και ότι το πρόβλημα με τα λιγνιτωρυχεία είναι μόνο σε Ανθούπολη/Κηπούπολη.
Το δημοσίευμα της Καθημερινής αναφέρει τα εξής σχετικά με το πρόβλημα που ανέκυψε με την αρχική χάραξη:
"[Η] συγκοινωνιακή μελέτη που εκπονήθηκε κατά το παρελθόν από το Αττικό Μετρό, δηλαδή η μελέτη ανάπτυξης του μετρό, προέβλεπε αρχικά η επέκταση της γραμμής 2 να γίνει προς Αγιο Ιερόθεο και Πετρούπολη. Ομως, από τη διερεύνηση των γεωλογικών δεδομένων της περιοχής (έγινε ειδική μελέτη για λογαριασμό του Αττικού Μετρό) διαπιστώθηκε ότι στην περιοχή κοντά στον τερματικό σταθμό βρίσκονται παλιά λιγνιτωρυχεία σε διάφορα βάθη."
Τερματικός σταθμός θα ήταν η Πετρούπολη, συνεπώς το πρόβλημα με τα παλαιά λιγνιτωρυχεία εντοπίζεται στην Πετρούπολη...