27-11-2013, 01:01 PM
(09-09-2010, 03:07 PM)aliance Έγραψε: ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ "Tangalos 2002"
Το μετέφερα αυτούσιο διότι είναι κατά την γνώμη μου πολύ αναλυτικό.
ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ-ΑΠΟΒΙΒΑΣΗΣ
155 Αθήνα-Ελληνικό
1η στάση αποβίβασης τα «Πλ. Καλογείρων» και καλύπτονταν από τις γραμμές Αγ. Δημητρίου-Ηλιούπολης-Αργυρούπολης-Γλυφάδας.
Επιβεβαιώνω ότι το 155 δεν αποβίβαζε πριν από την Πλατεία Καλογήρων.
Το 155 είχε το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό πως η αφετηρία του ήταν στην Ομόνοια (Σταδίου, στο ύψος της Εμμ. Μπενάκη), και έτσι το έπαιρναν πολλοί οι οποίοι δεν ήθελαν να περπατούν μέχρι Ακαδημία, και κατέβαιναν Καλογήρους για να πάρουν από εκεί τα λεωφορεία Αγ. Δημητρίου, Καλαμακίου, Ηλιούπολης, κ.λπ.
Επειδή η διαδρομή του 155 ήταν μακρυνή (Ελληνικό) και εάν το έπαιρναν και όσοι ήθελαν να κατέβουν στάσεις Μαρκυγιάννη, Βαριώτη, Φούρνος, Αγ. Ιωάννης, Γαρδένια, πριν δηλ. από τους Καλογήρους, είτε για μετεπιβίβαση είτε απλά γιατί πήγαιναν εκεί θα επιβαρυνόταν πολύ ο χρόνος της διαδρομή, ίσχυε αυτό το καθεστώς.
Καθώς το 155 και το 228 ήταν τα μόνα λεωφορεία της Λ. Βουλιαγμένης που αναχωρούσαν από Ομόνοια, και όχι από Ακαδημίας, ήταν τα μόνα που μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την πατέντα Ομόνοια - Στάση Χ, Στάση Χ - 103/111/237 κ.τ.τ.
Όσοι τώρα ήθελαν όντως να πάνε π.χ. Αγ. Ιωάννη από την Ομόνοια ήταν "υποχρεωμένοι" να πάρουν το 228. Μάλιστα, δεν ήταν ασυνήθης η περίπτωση να βλέπει κάποιος "228 ΑΘΗΝΑ-ΔΑΦΝΗ", να νομίζει ότι πάει Καλογήρους, και μόλις έστριβε Εθν. Μακαρίου να το συνειδητοποιεί και να κατεβαίνει στάση ΝΑΝΑ για να πάει με τα πόδια.
Αυτά.