24-11-2013, 06:49 PM
Βλέποντας κανείς το χάρτη του Μετρό μετά και τη γραμμή 4:
http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Athens...r12_gr.pdf
παρατηρεί κανείς ότι θα καλύπτεται όλο σχεδόν το Λεκανοπέδιο, πλην ενός κενού Μετρό χώρο στα Νότια που αποτελείται από τον μεγάλο χώρο μεταξύ πράσινης και κόκκινης γραμμής που περιλαμβάνει:
* Καλλιθέα
* Νέα Σμύρνη
* Παλαιό Φάληρο
* Δάφνη
* Αγ. Δημήτριο
* Άλιμος
Μάλιστα, Νέα Σμύρνη και Παλαιό Φάληρο θα είναι ίσως οι μόνοι δήμοι του Λεκανοπεδίου (μαζί μόνο με ακρότατους, ήτοι Πέραμα, Γλυφάδα. Πεντέλη) που δεν θα έχουν καθόλου Μετρό! Και μη πει κανείς ότι έχουν τραμ, γιατί το Τραμ, δεν είναι Μετρό. Οι δε Καλλιθέα, Αγ. Δημήτριος, Άλιμος έχουν Μετρό μόνο στα Βορειοδυτικά και Ανατολικά τους ακροτατα αντίστοιχα, τη στιγμή που η Καλλιθέα είναι ο 4ος σε πληθυσμό δήμος του Λεκανοπεδίου (μετά το Περιστέρι) ο δε Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι) από τους μεγαλύτερους, αν όχι ο μεγαλύτερος, σε έκταση. Συν η μη κάλυψη της Συγγρού από Φιξ και Νότια (ενώ η Κηφισίας από Πανορμου και Βόρεια θα καλυφθεί από τη Γραμμή 4.
Προτείνω λοιπόν τη δημιουργία κλάδου της Γραμμής 2 από το Συγγρού-Φιξ και κατά μήκος της Συγγρού με τους εξής σταθμούς:
* ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ
* ΠΑΝΤΕΙΟΣ
* ΑΓ. ΣΩΣΤΗΣ
* ΔΑΒΑΚΗ - ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ ΣΜΎΡΝΗΣ
* ΧΡΥΣΑΚΗ
* ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ
Επειδή δε:
(α) δεν είναι απαραίτητο όλες οι γραμμές του Μετρό να είναι ακτινικές / Διακεντρικες
(β) το κομμάτι Ευαγγελισμός - Γαλάτσι - Βεϊκου - Περισσος της γραμμής 4 θα ξεκινήσει πριν από το κομμάτι Ευαγγελισμός - Φάρος - Μαρούσι - Λυκόβρυση
(γ) ο άξονας Συγγρού - Β. Κωνσταντίνου / Β. Σοφίας - Κηφισίας είναι θεμελιώδης και απορώ πως δεν φτιάχτηκε εξ αρχής γραμμή Μετρό κατά μήκος του
ΠΡΟΤΕΙΝΩ την εξής γραμμή:
* ΣΤ. ΗΣΑΠ ΑΜΑΡΟΥΣΊΟΥ (σύνδεση με Γραμμή 1)
* ΟΤΕ
* ΚΗΦΙΣΙΑΣ (σύνδεση με προαστιακό)
* ΣΙΔΕΡΑ
* ΦΙΛΟΘΈΗ
* ΦΑΡΟΣ
* ΚΑΤΕΧΑΚΗ (σύνδεση με Γραμμή 3)
* ΓΟΥΔΗ
* ΖΩΓΡΑΦΟΥ
* ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ
* ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΉ
* ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΌΣ
(ως εδώ είναι η προβλεπόμενη γραμμή 4 στο βόρειο κομμάτι της)
και μετά:
* ΕΘΝΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΕΡΕΥΝΏΝ
* ΣΤΑΔΙΟ (Β. Κωνσταντίνου και Ευφρανορος)
* ΜΕΤΣ (Καρέα και Τριβωνιανου - για εξυπηρέτηση και του Α' Νεκροταφείου, αλλά και όσων ανεβαίνουν με λεωφορείο από Ηλιουπόλεως)
και μετά
* ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ
* ΠΑΝΤΕΙΟΣ
* ΑΓ. ΣΩΣΤΗΣ
* ΔΑΒΑΚΗ - ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ ΣΜΎΡΝΗΣ
* ΧΡΥΣΑΚΗ
* ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ
Γνώμες;
http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Athens...r12_gr.pdf
παρατηρεί κανείς ότι θα καλύπτεται όλο σχεδόν το Λεκανοπέδιο, πλην ενός κενού Μετρό χώρο στα Νότια που αποτελείται από τον μεγάλο χώρο μεταξύ πράσινης και κόκκινης γραμμής που περιλαμβάνει:
* Καλλιθέα
* Νέα Σμύρνη
* Παλαιό Φάληρο
* Δάφνη
* Αγ. Δημήτριο
* Άλιμος
Μάλιστα, Νέα Σμύρνη και Παλαιό Φάληρο θα είναι ίσως οι μόνοι δήμοι του Λεκανοπεδίου (μαζί μόνο με ακρότατους, ήτοι Πέραμα, Γλυφάδα. Πεντέλη) που δεν θα έχουν καθόλου Μετρό! Και μη πει κανείς ότι έχουν τραμ, γιατί το Τραμ, δεν είναι Μετρό. Οι δε Καλλιθέα, Αγ. Δημήτριος, Άλιμος έχουν Μετρό μόνο στα Βορειοδυτικά και Ανατολικά τους ακροτατα αντίστοιχα, τη στιγμή που η Καλλιθέα είναι ο 4ος σε πληθυσμό δήμος του Λεκανοπεδίου (μετά το Περιστέρι) ο δε Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι) από τους μεγαλύτερους, αν όχι ο μεγαλύτερος, σε έκταση. Συν η μη κάλυψη της Συγγρού από Φιξ και Νότια (ενώ η Κηφισίας από Πανορμου και Βόρεια θα καλυφθεί από τη Γραμμή 4.
Προτείνω λοιπόν τη δημιουργία κλάδου της Γραμμής 2 από το Συγγρού-Φιξ και κατά μήκος της Συγγρού με τους εξής σταθμούς:
* ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ
* ΠΑΝΤΕΙΟΣ
* ΑΓ. ΣΩΣΤΗΣ
* ΔΑΒΑΚΗ - ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ ΣΜΎΡΝΗΣ
* ΧΡΥΣΑΚΗ
* ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ
Επειδή δε:
(α) δεν είναι απαραίτητο όλες οι γραμμές του Μετρό να είναι ακτινικές / Διακεντρικες
(β) το κομμάτι Ευαγγελισμός - Γαλάτσι - Βεϊκου - Περισσος της γραμμής 4 θα ξεκινήσει πριν από το κομμάτι Ευαγγελισμός - Φάρος - Μαρούσι - Λυκόβρυση
(γ) ο άξονας Συγγρού - Β. Κωνσταντίνου / Β. Σοφίας - Κηφισίας είναι θεμελιώδης και απορώ πως δεν φτιάχτηκε εξ αρχής γραμμή Μετρό κατά μήκος του
ΠΡΟΤΕΙΝΩ την εξής γραμμή:
* ΣΤ. ΗΣΑΠ ΑΜΑΡΟΥΣΊΟΥ (σύνδεση με Γραμμή 1)
* ΟΤΕ
* ΚΗΦΙΣΙΑΣ (σύνδεση με προαστιακό)
* ΣΙΔΕΡΑ
* ΦΙΛΟΘΈΗ
* ΦΑΡΟΣ
* ΚΑΤΕΧΑΚΗ (σύνδεση με Γραμμή 3)
* ΓΟΥΔΗ
* ΖΩΓΡΑΦΟΥ
* ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ
* ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΉ
* ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΌΣ
(ως εδώ είναι η προβλεπόμενη γραμμή 4 στο βόρειο κομμάτι της)
και μετά:
* ΕΘΝΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΕΡΕΥΝΏΝ
* ΣΤΑΔΙΟ (Β. Κωνσταντίνου και Ευφρανορος)
* ΜΕΤΣ (Καρέα και Τριβωνιανου - για εξυπηρέτηση και του Α' Νεκροταφείου, αλλά και όσων ανεβαίνουν με λεωφορείο από Ηλιουπόλεως)
και μετά
* ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ
* ΠΑΝΤΕΙΟΣ
* ΑΓ. ΣΩΣΤΗΣ
* ΔΑΒΑΚΗ - ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ ΣΜΎΡΝΗΣ
* ΧΡΥΣΑΚΗ
* ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ
Γνώμες;