12-11-2013, 07:04 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-11-2013, 07:14 PM από garvanitis.)
182,7kW ο TL11 Φώτη, σύμφωνα με την έρευνα...
Παρόλα αυτά και στα - πολύ γρήγορα - στέκει δεδομένου ότι από το
http://en.wikipedia.org/wiki/Leyland_Tiger
βλέπουμε ότι "Ιnitially only one engine was offered, the turbocharged Leyland TL11, which could be rated up to 245 hp". Για το γεγονός ότι σερνόντουσαν ίσως να ευθύνεται και το Hydracyclic... Από την άλλη πάλι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_140 έχουμε τον ίδιο κινητήρα στα 200HP.
Έριξα όμως μια γρήγορη ματιά στο manual του Β15. Δεν έχει κάποια αναφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του στον TL11 δυστυχώς. Έχει όμως μαζί με τον στάνταρ 6LXB τον ατμοσφαιρικό L11 ο οποίος φέρεται να αποδίδει 200ΗΡ. Λίγο δύσκολο μου φαίνεται να είναι πιο δυνατός ο ατμοσφαιρικός από τον υπερτροφοδοτούμενο.
Παρόλα αυτά και στα - πολύ γρήγορα - στέκει δεδομένου ότι από το
http://en.wikipedia.org/wiki/Leyland_Tiger
βλέπουμε ότι "Ιnitially only one engine was offered, the turbocharged Leyland TL11, which could be rated up to 245 hp". Για το γεγονός ότι σερνόντουσαν ίσως να ευθύνεται και το Hydracyclic... Από την άλλη πάλι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_140 έχουμε τον ίδιο κινητήρα στα 200HP.
Έριξα όμως μια γρήγορη ματιά στο manual του Β15. Δεν έχει κάποια αναφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του στον TL11 δυστυχώς. Έχει όμως μαζί με τον στάνταρ 6LXB τον ατμοσφαιρικό L11 ο οποίος φέρεται να αποδίδει 200ΗΡ. Λίγο δύσκολο μου φαίνεται να είναι πιο δυνατός ο ατμοσφαιρικός από τον υπερτροφοδοτούμενο.