12-11-2013, 03:45 PM
Απαράδεκτη η σελίδα καθώς και απαράδεκτος ο τρόπος που του απάντησαν...
Στα του θέματος τώρα...
Η κάπνα των λεωφορείων έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Θα περιοριστώ στους κυριότερους... Ο κύριος είναι οι συνθήκες λειτουργίας. Τέλεια κάυση δεν μπορεί να γίνει σε καμία περίπτωση και αυτό αφορά όλους τους θερμικούς κινητήρες. Στην περίπτωση του diesel το βλέπεις, στους βενζινοκινητήρες απλά το αναπνέεις. Τα EuroIV και ανώτερης κλάσης έχουν ειδική διάταξη στις εξατμίσεις τους προκειμένου να περιορίζουν το "συννεφάκι", είτε με τη χρήση AdBlue (SCR) είτε χωρίς (EGR). Δεύτερος αλλά εξίσου σημαντικός είναι η συντήρηση και η καθαριότητα των μπεκ και των φίλτρων αέρος. Τρίτος είναι η λόγος περιεκτικότητας του καυσίμου σε βιοντίζελ και τα κατάλοιπα αυτού. Αυτούσιο βιοντίζελ ούτε καυστήρας θέρμανσης δεν μπορεί να κάψει.
Στην τελική ερώτηση "πώς περνάνε ΚΤΕΟ" η απάντηση είναι ΑΝΕΤΑ. Όταν ένα λεωφορείο πάει για έλεγχο η γραμμή τροφοδοσίας του είναι πεντακάθαρη και με δεδομένο ότι οι μετρήσεις γίνονται στο ρελαντί και σε σταθερές στροφές δεν "καπνίζουν". Αλλά εκτός των άλλων αυτός είναι ακίνδυνος ρύπος. Αυτούς που δεν βλέπεις να φοβάσαι για την υγεία σου...
Στα του θέματος τώρα...
Η κάπνα των λεωφορείων έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Θα περιοριστώ στους κυριότερους... Ο κύριος είναι οι συνθήκες λειτουργίας. Τέλεια κάυση δεν μπορεί να γίνει σε καμία περίπτωση και αυτό αφορά όλους τους θερμικούς κινητήρες. Στην περίπτωση του diesel το βλέπεις, στους βενζινοκινητήρες απλά το αναπνέεις. Τα EuroIV και ανώτερης κλάσης έχουν ειδική διάταξη στις εξατμίσεις τους προκειμένου να περιορίζουν το "συννεφάκι", είτε με τη χρήση AdBlue (SCR) είτε χωρίς (EGR). Δεύτερος αλλά εξίσου σημαντικός είναι η συντήρηση και η καθαριότητα των μπεκ και των φίλτρων αέρος. Τρίτος είναι η λόγος περιεκτικότητας του καυσίμου σε βιοντίζελ και τα κατάλοιπα αυτού. Αυτούσιο βιοντίζελ ούτε καυστήρας θέρμανσης δεν μπορεί να κάψει.
Στην τελική ερώτηση "πώς περνάνε ΚΤΕΟ" η απάντηση είναι ΑΝΕΤΑ. Όταν ένα λεωφορείο πάει για έλεγχο η γραμμή τροφοδοσίας του είναι πεντακάθαρη και με δεδομένο ότι οι μετρήσεις γίνονται στο ρελαντί και σε σταθερές στροφές δεν "καπνίζουν". Αλλά εκτός των άλλων αυτός είναι ακίνδυνος ρύπος. Αυτούς που δεν βλέπεις να φοβάσαι για την υγεία σου...