05-11-2013, 08:54 PM
(05-11-2013, 12:46 AM)ns_ Έγραψε: * Για το 136 δεν συμφωνώ, διότι, και επέτρεψέ μου την ιδιόρρυθμη λέξη ο Στ. Αγ. Δημήτριος είναι "μπηχτοκέφαλα" για τον κάτοικο της Άνω Νέας Σμύρνης, καθώς στην τυπική περίπτωση, που είναι κατεύθυνση προς Στ. Σύνταγμα, θα πρέπει να ανέβει 4 σταθμούς για να φτάσει στο Συγγρού-Φιξ..
Μα δε μίλησα για τους κατοίκους της Άνω Ν.Σμύρνης, αυτοί θα έχουν το 137 που θα πηγαίνει Ν.Κόσμο! Μίλησα για τους κατοίκους πέριξ της Αιγαίου, οι οποίοι όμως θα έχουν:
1) Στο ύψος της 7ης Αιγαίου τα 131/218 που θα πηγαίνουν Δάφνη
2) Στο ύψος της Αρτάκης το 137 που θα πηγαίνει Ν.Κόσμο (άλλωστε και η στάση 6η Αιγαίου είναι αρκετά κοντά στις Αρτάκης/Δαρδανελλίων
3) Στο ύψος της Ελ.Βενιζέλου το τραμ που πάει Ν.Κόσμο (για κέντρο απευθείας δεν πολυσυμφέρει)
4) Την τροποποιημένη 106 που θα διέρχεται από Θράκης/Ιωνίας (παράλληλα με τη Συγγρού) και θα πηγαίνει Ν.Κόσμο (βλέπε παρακάτω)
5) Τη δυνατότητα να πάνε με το 816 Ταύρο ή Αγ.Δημήτριο ΚΑΙ
6) Τη δυνατότητα να κάνουν μετεπιβίβαση από το 816 στον κορμό της Συγγρού που θα πηγαίνει κέντρο (δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιος θα 'ναι) και θα έχει δρομολόγιο ανα 3λεπτο με 18μετρα. (σαν επίγειο μετρό)
Η περιοχή "Λουτρά" όπως είπα θα καλύπτεται από το 218 που θα πηγαίνει καρφωτό στη Δάφνη μέσω Παπαναστασίου, άρα τι μας χρειάζεται το 136;
(05-11-2013, 12:46 AM)ns_ Έγραψε: * Το 137, όπως φαίνεται και στις ιστορικές αναφορές που υπάρχουν στο φόρουμ είναι η πρωτόλεια γραμμή της Άνω Νέας Σμύρνης και του Νέου Κόσμου. "Τώ καιρώ εκείνω" δεν υπήρχε μετρό Ν. Κόσμου, οπότε η χάραξη είχε λογική. Για την πρότασή σου, θα μπορούσε να στρίβει δεξιά στο Σκλαβενίτη, να κάνει μια στάση στο ΙΚΑ, και τέρμα στο Στ. Νέου Κόσμου. Όμως, αυτό αφήνει έξω το κομμάτι της Μπακνανά πέραν του Σκλαβενίτη + Πύρρας, και όσους μένουν εκεί για σύνδεση με το Μετρό. Αυτό είναι το concern μου, δηλ. πώς θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί αυτό το κομμάτι, αν το 137 τερμάτιζε Ν. Κόσμο.
Εδώ έρχεται η πρότασή μου για το "τροποποιημένο" 106. Δηλαδή κατάργηση των 106/126/130 και δημιουργία μιας γραμμής "Παλ.Φάληρο-Ν.Σμύρνη-Στ.Ν.Κόσμου" (κυκλικό) Θα ξεκινάει από Φλοίσβο (παραλιακή), θα διέρχεται από Πρωτέως/Αγ.Αλεξάνδρου, μετά θα στρίβει Ζησιμοπούλου κι απο 'κει διαδρομή 130 μέχρι την Πλατ.Ν.Σμύρνης και μετά: αντί να βγει Συγγρού όπως το 106 θα πιάνει Θράκης/Ιωνίας, θα διέρχεται μπροστά από το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων πίσω απ' τον Άγιο Σώστη και θα εξυπηρετεί σε τοπικό βαθμό την περιοχή πίσω από τα Odeon και το Intercontinental, καταλήγοντας κυκλικά στο Στ.Ν.Κόσμου. Το μόνο αρνητικό είναι ότι αυτό το 106 ίσως θέλει περισσότερο χρόνο να φτάσει Ν.Κόσμο μέσα απ' τα στενάκια, απ' ό,τι το σημερινό στο Φιξ μέσω Συγγρού, αλλά επειδή μιλάμε για πολύ μικρή διαδρομή, πιστεύω πως δε θα 'ναι και τόσο τεράστια ταλαιπωρία. Επίσης θα έχει μετεπιβίβαση στην Παραλιακή με τον κορμό Πειραιά-Βούλας (ή Γλυφάδας) για να εξυπηρετηθούν οι πρώην επιβάτες του 130. (εννοείται πως και ο κορμός αυτός θα 'ναι στο 3λεπτο με 18μετρα). Για την κάλυψη της Αγ.Βαρβάρας προτείνω το "νεο" 126: Παλ.Φάληρο-Αγ.Βαρβάρα-Στ.Αλίμου που θα 'χει αφετηρία στο Τροκαντερό, διαδρομή μέσω Ναϊάδων/Αφροδίτης κι απο 'κει μέσω Αγ.Βαρβάρας/Θεομήτορος κυκλική προσέγγιση του Στ.Αλίμου. Έτσι αποκτά και η Θεομήτορος αμφίδρομη σύνδεση με το μετρό (το 101 θα ξαναγυρίσει στην παλιά του διαδρομή από Άνω Καλαμάκι, αλλά αυτό είναι μια άλλη "πονεμένη" ιστορία) Τα 217/229 θα καταργηθούν κι έτσι θα έχουμε μια "πυκνή" γραμμή κατά μήκος της Αγ.Βαρβάρας με σύνδεση στον κόντινότερο σταθμό του μετρό (Άλιμος) κι όχι 4 που περνάνε ασυντόνιστα.
(05-11-2013, 12:46 AM)ns_ Έγραψε: Για το 040 και εγώ έχω εκφραστεί αρνητικά, επειδή όμως εξυπηρετεί υπαρκτές ανάγκες της Καλλιθέας (π.χ. πώς αλλιώς να πάει κανείς από Αγ. Σωστη στην Πλ. Δαβάκη)
Μα γι' αυτό ακριβώς είπα να γίνει η γραμμή 903: Στ.Συγγρού/Φιξ-Μοσχάτο-Ν.Φάληρο (απόηχος του παλιού 903: Αθήνα-Ν.Φάληρο που είχε την ίδια περίπου διαδρομή) για να καλύψει την τοπική σύνδεση της Καλλιθέας του 040, αλλά και την εγκαταλειφθήσα διαδρομή των 218/232 Στ.Καλλιθέας-Ν.Φάληρο (αφού σκέφτηκα το 218 να εκκινεί από Καλλιθέα και να λειτουρεί ως συγκρότημα με το 219) αλλά διερχόμενο εσωτερικά από Μοσχάτο και προσεγγίζοντας το σταθμό του ΗΣΑΠ και στην άνοδο και στην κάθοδο! Επίσης θα κάνει "παρεούλα" στο 910 στον υποχρησιμοποιούμενο σταθμό μετεπιβίσης στο Φιξ, όπως κάνανε παρεούλα τα δυο τους κάποτε στην αφετηρία τους στην Ομήρου! Το δε 218 τώρα που θα εκιννεί από Καλλιθέα και διώχνει τους κύκλους στη Δάφνη, μπορεί άνετα να επεκταθεί Πλ.Εθν.Αντιστάσεως μέσω Μαρ.Αντύπα κι απο 'κει στο Πανόραμα, να με βοηθήσει με κάτι που έχω στο μυαλό μου για τα 201/237... Αλλά κι αυτό είναι μια άλλη ιστορία! (το 232 εννοείται κατάργηση ΧΤΕΣ!!)
(05-11-2013, 12:46 AM)ns_ Έγραψε: Για τη Δάφνη, εγώ έκανα την πρότασή μου: 228 Αγ. Ιωάννης - Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου έως παλιό τέρμα, με προέκταση Ακροπόλεως-Ρουμπέση-Ηλ.Ηλιού για να λαμβάνει υπόψη το Στ. Ν. Κόσμου που δεν έχει ούτε 1 λεωφορείο (!) και είναι η φυσική μετεπιβίβαση για τη δυτική Δάφνη. Όχι κυκλική - θα αποτύχει - και όχι αραιότερα από 15' στην αιχμή. Πρέπει να είναι αυτό το απλό πέταλο Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου - Ακροπόλεως - Ρουμπέση.
Για τη Δάφνη ακόμα δεν έχω καταλήξει. Αν μάλιστα εφαρμοστούν τα παραπάνω με δρομολόγηση του 218 από Παπαναστασίου μένουν πολλά μέρη ακάλυπτα! Μάλλον τείνω στη δημιουργία δύο κυκλικών γραμμών με αφετηρία στην Πλ.Ελευθέρας Κύπρου (ναι καλά ακούσατε, κι εκεί Δήμος Δάφνης/Υμηττού είναι, άσχετα που εμείς το ξέρουμε ως "Μεταμόρφωση!") διέλευση από Υμηττό και Χαραυγή (κατάργηση του 856) κι απο 'κει και μετά αντίρροπη διαδρομή μέσα στη Δάφνη με προσέγγιση και στο Στ.Δάφνης και στο Στ.Αγ.Ιωάννη, αλλά και στο σταθμό του Ν.Κόσμου!! Αλλά ακριβώς λεπτομέρειες δεν έχω σκεφτεί. Έχε δε υπόψη σου ότι από Εθν.Μακαρίου, το τοπικό (midi δηλαδή) μπορεί να προσεγγίσει τον Αγ.Ιωάννη και μέσω Αγ.Βαρβάρας,Μεσολογγίου και Διον.Λαττά. Απο 'κει πέρναγε (ή περνάει ακόμη; ) η δημοτική συγκοινωνία της Δάφνης κι έχει ήδη κολωνάκια στις στροφές! Αυτό για το οποίο δεν είμαι βέβαιος είναι το αν χωράει να στρίψει το midi από Γραβιάς στην Αγ.Βαρβάρας! (νομίζω η δημοτική συγκοινωνία έρχεται ευθεία από Αγ.Βαρβάρας)