(05-11-2013, 02:22 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Απ' όσο έχω τσεκάρει το 219, όποτε το πετυχαίνω στη Δάφνη, είναι απειροελάχιστος ο κόσμος που μετεπιβιβάζεται σε γραμμές προς Υμηττό, Βύρωνα, Ηλιούπολη κλπ. Δεν υπάρχει νόημα να μην αλλάζει κάποια γραμμή, ενδεχομένως προς το καλύτερο (από την άποψη του ότι θα καλύπτει κάποιες απομονωμένες συγκοινωνιακά περιοχές), μόνο και μόνο για 2-3 άτομα σε κάθε δρομολόγιο που μετεπιβιβάζονται σε 206, 237, 201, 218/232, 212 κλπ.
Συμφωνώ με marios.ilioupoli
(05-11-2013, 02:01 AM)mercedes elbo Έγραψε: Την ίδια ανάγκη την καλύπτει πολύ καλά ήδη το 219 που πάει Στ. Καλλιθέας και είναι δίπλα στην διασταύρωση της Σιβιτανίδου με την Σαλαμίνος. Μάλιστα έτσι υπάρχει και η εναλλακτική των 218/232. Το 816 καλύτερα ας μείνει ως έχει ή να καταργηθεί. Άλλωστε ούτε δικό της όχημα έχει και πρόκειται για απόσπαση απ' το 219 με ακριβώς τον ίδιο χρόνο διαδρομής (45').
Η διαδρομή του 219 ήτοι
Δαβάκη-Πλ.Ν. Σμύρνης-Ελ. Βενιζέλου (όπου πλέον υπάρχει και το τραμ οπότε έχουμε επικάλυψη)-Νεκροταφεία Ν.Σμύρνης-Αγ.Δημητρίου
δεν έχει καμία σχέση με την προτεινόμενη διαδρομή για το 816
Αγ. Πάντων-Εφέσου-Αιγαίου-Νεκρ. Δάφνης/Αγ. Δημητρίου - Κολοκοτρώνη
Η πρώτη (219) καλύπτει Κέντρο Καλλιθέας-Πλ. Ν.Σμύρνης-Νεκροταφεία Ν.Σμύρνης/Ασύρματο-Αγ.Δημητρίου. Περνάει από τα κέντρα των 3 αυτών δήμων και επίσης δεν είναι ευθεία σύνδεση των σταθμών καθώς κάνει μεγάλους κύκλους (κάθοδος Ελ. Βενιζέλου-άνοδος Αγ. Δημητρίου).
Αντιθέτως η δεύτερη (προτεινόμενη διαδρομή για 816) καλύπτει περιοχές Χαροκόπου (Χαροκόπειο, Γήπεδο Καλλιθέας) - Άγιο Σώστη - Άλσος - Αιγαίου/Αρτάκης(Κολυμβητήριο) - Κέντρο Μπραχαμίου - Πλ. Κύπρου, και είναι "μια ευθεία" (Σοφοκλέους-Λ.Ακρίτα-Ψυχογιού-Αιγαίου-Κράτητος-Χαροκόπου). Δηλ. και άλλες περιοχές καλύπτει (παντελώς ακάλυπτες) και άμεση, "φυσική" σύνδεση της Γραμμής 1 με τη Γραμμή 2 δίνει. Είναι άριστη τροφοδοτική / συνδετική γραμμή.
