05-11-2013, 12:46 AM
Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται ;-) (αστειεύομαι)
Ναι, συμφωνώ για το κυκλικό της γραμμής λόγω δυσκολιών στον Στ. Αγ. Δημητρίου. Η αφετηρία / τέρμα θα είναι στον Στ. Ταύρου που έχει, συγκριτικά, επαρκή χώρο. Αυτό αλλάζει και το όνομα:
816 ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
(αν και το κυκλική εδώ συνίσταται αποκλειστικά στην έλλειψη τέρματος, καθώς σαν χάραξη κάθε άλλο παρά κύκλος είναι! - είναι cycle αλλά όχι circle)
Όσον αφορά τις άλλες πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες σου:
* Για το 136 δεν συμφωνώ, διότι, και επέτρεψέ μου την ιδιόρρυθμη λέξη ο Στ. Αγ. Δημήτριος είναι "μπηχτοκέφαλα" για τον κάτοικο της Άνω Νέας Σμύρνης, καθώς στην τυπική περίπτωση, που είναι κατεύθυνση προς Στ. Σύνταγμα, θα πρέπει να ανέβει 4 σταθμούς για να φτάσει στο Συγγρού-Φιξ..
Η "μαγεία" μιας γραμμής Αιγαίου - Χαροκόπου είναι η γρήγορη απ' ευθείας σύνδεση με Στ. Ταύρου, που είναι και ο σταθμός (και όχι η Καλλιθέα, που θα πήγαινε ο κάτοικος αυτός με το αυτοκίνητο ή το ταξί για να πάει Μοναστηράκι, Θησείο, Βικτώρια, Πατήσια, ΟΑΚΑ, Νερατζιώτισσα, ΗΣΑΠ Αμαρουσίου, Κηφισιά. Άρα το 136 μένει.
* Το 137, όπως φαίνεται και στις ιστορικές αναφορές που υπάρχουν στο φόρουμ είναι η πρωτόλεια γραμμή της Άνω Νέας Σμύρνης και του Νέου Κόσμου. "Τώ καιρώ εκείνω" δεν υπήρχε μετρό Ν. Κόσμου, οπότε η χάραξη είχε λογική. Για την πρότασή σου, θα μπορούσε να στρίβει δεξιά στο Σκλαβενίτη, να κάνει μια στάση στο ΙΚΑ, και τέρμα στο Στ. Νέου Κόσμου. Όμως, αυτό αφήνει έξω το κομμάτι της Μπακνανά πέραν του Σκλαβενίτη + Πύρρας, και όσους μένουν εκεί για σύνδεση με το Μετρό. Αυτό είναι το concern μου, δηλ. πώς θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί αυτό το κομμάτι, αν το 137 τερμάτιζε Ν. Κόσμο.
Για το 040 και εγώ έχω εκφραστεί αρνητικά, επειδή όμως εξυπηρετεί υπαρκτές ανάγκες της Καλλιθέας (π.χ. πώς αλλιώς να πάει κανείς από Αγ. Σωστη στην Πλ. Δαβάκη , προτείνω διατήρηση μεν, αλλά με τέρμα Συγγρού - Φιξ όπου πρωτοσυναντάει το Μετρό, και όχι Σύνταγμα, που είναι ιστορικό κατάλοιπο της εποχής που υπήρχε μόνο Ηλεκτρικός (φανταστείτε πόσες πλήρως επικαλυπτόμενες από το Μετρό διαδρομές θα εξοικονομούντο και ποσες γραμμές τύπου 816 θα μπορούσαν να δώσουν...)
Για τη Δάφνη, εγώ έκανα την πρότασή μου: 228 Αγ. Ιωάννης - Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου έως παλιό τέρμα, με προέκταση Ακροπόλεως-Ρουμπέση-Ηλ.Ηλιού για να λαμβάνει υπόψη το Στ. Ν. Κόσμου που δεν έχει ούτε 1 λεωφορείο (!) και είναι η φυσική μετεπιβίβαση για τη δυτική Δάφνη. Όχι κυκλική - θα αποτύχει - και όχι αραιότερα από 15' στην αιχμή. Πρέπει να είναι αυτό το απλό πέταλο Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου - Ακροπόλεως - Ρουμπέση.
Γενικά έχουμε πολλά σημεία σύγκλισης, ειδικα δε για το 816 πλήρη ταύτιση!
Ναι, συμφωνώ για το κυκλικό της γραμμής λόγω δυσκολιών στον Στ. Αγ. Δημητρίου. Η αφετηρία / τέρμα θα είναι στον Στ. Ταύρου που έχει, συγκριτικά, επαρκή χώρο. Αυτό αλλάζει και το όνομα:
816 ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
(αν και το κυκλική εδώ συνίσταται αποκλειστικά στην έλλειψη τέρματος, καθώς σαν χάραξη κάθε άλλο παρά κύκλος είναι! - είναι cycle αλλά όχι circle)
Όσον αφορά τις άλλες πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες σου:
* Για το 136 δεν συμφωνώ, διότι, και επέτρεψέ μου την ιδιόρρυθμη λέξη ο Στ. Αγ. Δημήτριος είναι "μπηχτοκέφαλα" για τον κάτοικο της Άνω Νέας Σμύρνης, καθώς στην τυπική περίπτωση, που είναι κατεύθυνση προς Στ. Σύνταγμα, θα πρέπει να ανέβει 4 σταθμούς για να φτάσει στο Συγγρού-Φιξ..
Η "μαγεία" μιας γραμμής Αιγαίου - Χαροκόπου είναι η γρήγορη απ' ευθείας σύνδεση με Στ. Ταύρου, που είναι και ο σταθμός (και όχι η Καλλιθέα, που θα πήγαινε ο κάτοικος αυτός με το αυτοκίνητο ή το ταξί για να πάει Μοναστηράκι, Θησείο, Βικτώρια, Πατήσια, ΟΑΚΑ, Νερατζιώτισσα, ΗΣΑΠ Αμαρουσίου, Κηφισιά. Άρα το 136 μένει.
* Το 137, όπως φαίνεται και στις ιστορικές αναφορές που υπάρχουν στο φόρουμ είναι η πρωτόλεια γραμμή της Άνω Νέας Σμύρνης και του Νέου Κόσμου. "Τώ καιρώ εκείνω" δεν υπήρχε μετρό Ν. Κόσμου, οπότε η χάραξη είχε λογική. Για την πρότασή σου, θα μπορούσε να στρίβει δεξιά στο Σκλαβενίτη, να κάνει μια στάση στο ΙΚΑ, και τέρμα στο Στ. Νέου Κόσμου. Όμως, αυτό αφήνει έξω το κομμάτι της Μπακνανά πέραν του Σκλαβενίτη + Πύρρας, και όσους μένουν εκεί για σύνδεση με το Μετρό. Αυτό είναι το concern μου, δηλ. πώς θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί αυτό το κομμάτι, αν το 137 τερμάτιζε Ν. Κόσμο.
Για το 040 και εγώ έχω εκφραστεί αρνητικά, επειδή όμως εξυπηρετεί υπαρκτές ανάγκες της Καλλιθέας (π.χ. πώς αλλιώς να πάει κανείς από Αγ. Σωστη στην Πλ. Δαβάκη , προτείνω διατήρηση μεν, αλλά με τέρμα Συγγρού - Φιξ όπου πρωτοσυναντάει το Μετρό, και όχι Σύνταγμα, που είναι ιστορικό κατάλοιπο της εποχής που υπήρχε μόνο Ηλεκτρικός (φανταστείτε πόσες πλήρως επικαλυπτόμενες από το Μετρό διαδρομές θα εξοικονομούντο και ποσες γραμμές τύπου 816 θα μπορούσαν να δώσουν...)
Για τη Δάφνη, εγώ έκανα την πρότασή μου: 228 Αγ. Ιωάννης - Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου έως παλιό τέρμα, με προέκταση Ακροπόλεως-Ρουμπέση-Ηλ.Ηλιού για να λαμβάνει υπόψη το Στ. Ν. Κόσμου που δεν έχει ούτε 1 λεωφορείο (!) και είναι η φυσική μετεπιβίβαση για τη δυτική Δάφνη. Όχι κυκλική - θα αποτύχει - και όχι αραιότερα από 15' στην αιχμή. Πρέπει να είναι αυτό το απλό πέταλο Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου - Ακροπόλεως - Ρουμπέση.
Γενικά έχουμε πολλά σημεία σύγκλισης, ειδικα δε για το 816 πλήρη ταύτιση!