04-11-2013, 10:17 PM
Aυτό που προτείνεις (ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ!!) το έχω σκεφτεί κι εγώ! Αν και μάλλον σαν κυκλικό στον Αγ.Δημήτριο που δεν έχει επαρκή χώρο στάθμευσης σ' αυτή την πλευρά. (άλλωστε γι' αυτό έφυγαν τα 219/816 απο κει και πήγαν Δάφνη!) Αν κι εγώ το προχώρησα και λίγο παρακάτω. Κατήργησα το 136, αφού η Αιγαίου θα συνδέεται με το μετρό στον Αγ.Δημήτριο, το 137 το έβαλα να πιάνει Ν.Κόσμο αντί για Φιξ (άλλωστε είναι δίπλα) και τα Λουτρά Ν.Σμύρνης τα σύνδεσα με Στ.Δάφνης μέσω ενός πυκνότερου 218 με αφετηρία το Στ.Καλλιθέας (χωρίς τα ζιγκ-ζαγκ μέσα στη Δάφνη-μέσω Αιγαίου/Παπαναστασίου) Το 040 επίσης έφαγε κατάργηση για λόγους που έχω αναφέρει σε άλλο thread, αλλά δημιούργησα νέα τοπική γραμμή Στ.Συγγρού/Φιξ-Μοσχάτο-Ν.Φάληρο (με midi) με διαδρομή 040 από Φιξ μέχρι Θησέως/Πλατ.Δαβάκη, διαδρομή 218 μέχρι το Μοσχάτο (με εσωτερική διέλευση κι όχι από Μακρυγιάννη/Χρυσ.Σμύρνης) και τέρμα (ή αναστροφή) στο σταθμό Ν.Φαλήρου. (πάλι με εσωτερική διέλευση) Επίσης έφτιαξα τοπική γραμμή στη Δάφνη τύπου 132 που καλύπτει τα τμήματα του 218 που εγκαταλείπονται, καθώς και τη Χαραυγή. (κατάργηση του 856) Το παράκανα μάλλον ε;