05-10-2013, 10:26 PM
(04-10-2013, 10:25 PM)meganium Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα με τον Mercedes Elbo το πιο σωστό και δίκαιο σύστημα είναι οι χιλιομέτρικη χρέωση αλλά συμφωνώ και με τον citaro που λέει ότι είναι αδύνατο να το εφαρμόσεις σε λεωφορεία και ειδικά να το ζητήσεις σε ηλικιωμένους να το κάνουν.
Στο ΑΚΤΕΛ Βόλου, υπάρχει διαχωρισμός των εισιτηρίων σε Α' ΖΩΝΗΣ και Β' ΖΩΝΗΣ.
Έτσι, στη γραμμή 5 του Αστικού του Βόλου, για παράδειγμα, από την αφετηρία έως τα όρια της πόλης είναι η 1 ζώνη και το υπόλοιπο τμήμα (έως τα Πλατανίδια) ή άλλη ζώνη. Όποιος μετακινείται εντός 1 από τις 2 ζώνες, επικυρώνει το εισιτήριο Α' ΖΩΝΗΣ (1,10€), ενώ όποιος μετακινείται μεταξύ και των δύο ζωνών, επικυρώνει αυτό της Β' ΖΩΝΗΣ (1,50€).
Επίσης, στο Βόλο, ο οδηγός διαθέτει εισιτήρια, σε προσαυξημένη όμως τιμή, όπως πήγαινε να εφαρμοστεί και εδώ στην Αθήνα, αλλά οι εδώ είναι δημόσιοι υπάλληλοι βλέπεις και δε μπορούν να παίξουν το ρόλο του εισπράκτορα.
Δε θα ήταν άσχημη κάποια αντίστοιχη κίνηση και για τους κορμούς των Αθηνών, αλλά όχι με στενά κριτήρια του τύπου "εκεί σταματάνε τα όρια του τάδε δήμου, εκεί θα λήγει και η ζώνη". Θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν οι ανταποκρίσεις με το Μετρό και άλλοι παράμετροι.