04-10-2013, 09:52 PM
Για να μη συνεχίζει αυτή η συζήτηση περί εισιτηρίων σε λάθος thread, θα αναφέρω εδώ τη δική μου πρόταση.
Κατά τη γνώμη μου, ο ζωνικός διαχωρισμός θα έπρεπε να διαφέρει για κάθε λεωφορειακή γραμμή. Για παράδειγμα, στο Α3 θα μπορούσε μία ζώνη να ξεκινάει από την Ακαδημία και να εκτείνεται έως τη Δάφνη, μία δεύτερη έως το Ελληνικό και μία τρίτη έως τη Γλυφάδα.
Τα εισιτήρια να χωρίζονται ως εξής:
> Α' ΖΩΝΗΣ: ~0,70€
> Β' ΖΩΝΗΣ: ~1,20€
> Γ' ΖΩΝΗΣ: ~1,70€
Όσοι μετακινούνται με τοπικές-τροφοδοτικές γραμμές ή εντός μόνο μιας ζώνης, θα επικυρώνουν το εισιτήριο Α' ΖΩΝΗΣ. Όσοι μετακινούνται εντός δύο ζωνών, θα επικυρώνουν το εισιτήριο Β' ΖΩΝΗΣ και όσοι μετακινούνται εντός 3 ή περισσότερων ζωνών, θα επικυρώνουν το εισιτήριο Γ' ΖΩΝΗΣ.
Παράλληλα, να υπάρξει σχετικός διαχωρισμός και στο Μετρό, στα εξής -κατά τη γνώμη μου- τμήματα:
Γραμμή 1:
Α) Πειραιάς - Μοναστηράκι
Β) Μοναστηράκι - Άνω Πατήσια
Γ) Άνω Πατήσια - Κηφισιά
Γραμμή 2:
Α) Ανθούπολη - Ομόνοια
Β) Ομόνοια - Νέος Κόσμος
Γ) Νέος Κόσμος - Ελληνικό
Γραμμή 3:
Α) Αγία Μαρίνα - Σύνταγμα
Β) Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα
Γ) Εθνική Άμυνα - Δουκίσσης Πλακεντίας
Δ) Δουκίσσης Πλακεντίας - Κορωπί
Ε) Κορωπί - Αεροδρόμιο
Ο παραπάνω διαχωρισμός λαμβάνει υπόψιν τις ανταποκρίσεις με άλλα ΜΜΜ, ενώ οι τιμές των εισιτηρίων εξυπακούεται πως δε θα είναι ανάλογες των οδικών μέσων.
Παράλληλα, καλή είναι η διατήρηση ενός ενιαίου εισιτηρίου, το οποίο όμως θα αξιοποιείται για διαδρομή 90' προς μία μόνο κατεύθυνση και να έχει πιθανόν τιμή αντίστοιχη του εισιτηρίου Γ' ΖΩΝΗΣ.
Κατά τη γνώμη μου, ο ζωνικός διαχωρισμός θα έπρεπε να διαφέρει για κάθε λεωφορειακή γραμμή. Για παράδειγμα, στο Α3 θα μπορούσε μία ζώνη να ξεκινάει από την Ακαδημία και να εκτείνεται έως τη Δάφνη, μία δεύτερη έως το Ελληνικό και μία τρίτη έως τη Γλυφάδα.
Τα εισιτήρια να χωρίζονται ως εξής:
> Α' ΖΩΝΗΣ: ~0,70€
> Β' ΖΩΝΗΣ: ~1,20€
> Γ' ΖΩΝΗΣ: ~1,70€
Όσοι μετακινούνται με τοπικές-τροφοδοτικές γραμμές ή εντός μόνο μιας ζώνης, θα επικυρώνουν το εισιτήριο Α' ΖΩΝΗΣ. Όσοι μετακινούνται εντός δύο ζωνών, θα επικυρώνουν το εισιτήριο Β' ΖΩΝΗΣ και όσοι μετακινούνται εντός 3 ή περισσότερων ζωνών, θα επικυρώνουν το εισιτήριο Γ' ΖΩΝΗΣ.
Παράλληλα, να υπάρξει σχετικός διαχωρισμός και στο Μετρό, στα εξής -κατά τη γνώμη μου- τμήματα:
Γραμμή 1:
Α) Πειραιάς - Μοναστηράκι
Β) Μοναστηράκι - Άνω Πατήσια
Γ) Άνω Πατήσια - Κηφισιά
Γραμμή 2:
Α) Ανθούπολη - Ομόνοια
Β) Ομόνοια - Νέος Κόσμος
Γ) Νέος Κόσμος - Ελληνικό
Γραμμή 3:
Α) Αγία Μαρίνα - Σύνταγμα
Β) Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα
Γ) Εθνική Άμυνα - Δουκίσσης Πλακεντίας
Δ) Δουκίσσης Πλακεντίας - Κορωπί
Ε) Κορωπί - Αεροδρόμιο
Ο παραπάνω διαχωρισμός λαμβάνει υπόψιν τις ανταποκρίσεις με άλλα ΜΜΜ, ενώ οι τιμές των εισιτηρίων εξυπακούεται πως δε θα είναι ανάλογες των οδικών μέσων.
Παράλληλα, καλή είναι η διατήρηση ενός ενιαίου εισιτηρίου, το οποίο όμως θα αξιοποιείται για διαδρομή 90' προς μία μόνο κατεύθυνση και να έχει πιθανόν τιμή αντίστοιχη του εισιτηρίου Γ' ΖΩΝΗΣ.